Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Skottkärran?
Vingligt som satan med ett otympligt paket i, borde ha gett märken som även en blind kriminaltekniker skulle ha upptäckt, lyftet över till kärran kan inte ha varit det enklaste i så fall.
Om du tycker att det är filosofiskt att diskutera hur det egentligen har gått till, fine with me jag har surnat och lessnat på alla djävla inlägg om livstid och fan och hans moster till FS, jag personligen tycker att det är fan så mycket intressantare att grunna på hur det kan ha gått till, skottet tror jag att det kom i halvsittande ställning för MJ, hålet i väggen tyder på det.
Domen tror jag kommer att hamna på normalgraden för mord idag, dvs. 16 till 18 år.
Det kanske kommer en dag då Svensson talar ut om alltsammans.
Berättar VARFÖR han mördade Marina och hur han BAR SIG ÅT för att få ut kroppen.
Så får alla dom som inte för allt i världen kan begripa hur han lyckades med den sista
saken få klara besked en gång för alla så att det sen kan vara slutspekulerat på just den
punkten.
Kör han ut på kyrkogården och sätt han på älskade mormors gravsten så kanske han
blir lite språksam av sig, på ett erkännande humör. Vad vet man?
En sån miljö kan göra underverk med folk. De blir ofta lite ödmjukare till sinnes och
vill lätta på sina hjärtan. Inbillar jag mig i vart fall.
Fast Svensson är kanske ett hopplöst fall därvidlag. Obotlig buse. Kall och oförbätterlig.
Är det här två av kriminalteknikerna som var på plats den gången?
http://www.youtube.com/watch?v=cjjvBK98c_g