2014-02-12, 00:00
  #1477
Medlem
Citat:
Falsterboplan förvandlades under måndagen och tisdagen till ett blött och kallt tältläger till stöd för avvisningshotade asylsökande från Afghanistan.

Bakom lägret och tisdagseftermiddagens demonstration står fyra unga afghaner som allihop har fått sina avvisningsbeslut.

– Det är bättre att vi dör här än att vi skickas till Afghanistan,

– Sverige avråder svenskar att åka till Afghanistan för att det är farligt. Hur kan det då vara säkert för oss?

 Om det var säkert i Afghanistan skulle vi självklart åka hem,
http://www.sydsvenskan.se/malmo/om-det-var-sakert-skulle-vi-aka/
Citera
2014-02-12, 09:22
  #1478
Medlem
kakburks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spengler
http://www.sydsvenskan.se/malmo/om-det-var-sakert-skulle-vi-aka/
Alla dessa mängder afghanska män som inte vill åka tillbaks då de säger att det inte är säkert i Afghanistan.

Nå, är det säkert för de kvinnor och barn som de lämnade kvar i landet när de stack?
Ingen av dem uttalar sig i deras sak, det enda man hör är att de själva måste säkra sig och då naturligtvis genom ett permanent uppehållstillstånd och en livstids försörjning på svenskarnas bekostnad.

Snyggt också av tidningen att låta trashanksvänstern få gratisreklam genom att ha deras plakat på bilden.
Citera
2014-02-12, 11:46
  #1479
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TetrisNinja
http://www.bt.se/nyheter/boras/vantar-barn-tvingas-ut-ur-sverige(4144928).gm

Linn är gravid i fjärde månaden. Men Steve, hennes man och pappa till barnet – får inte stanna kvar i Sverige. Nu måste han återvända till hemlandet Kongo för att söka uppehållstillstånd därifrån. Något som för honom är förenat med livsfara.

Den här historien förtjänar en egen sträng, det finns mera info på andra forum, en helt bizarr story
Citera
2014-02-14, 20:19
  #1480
Medlem
arboratoruss avatar
Sjukvårdsasyl, igen:

35-åring strokedrabbad i Visby kan utvisas

Klockan är halv tolv och 35-årige Alieu Secka är på väg för att äta lunch. En digital tavla som han fått låna av hemtjänsten hjälper honom att komma ihåg. Efter tio minuters krånglande har han fått på sig jacka och skor med vänster hand. Han låser fumligt dörren och går sedan sakta de 500 metrarna till matsalen på Gråbo servicehus där han äter tillsammans med de gamla.
Citera
2014-02-14, 21:39
  #1481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurkHans
Den unga batikhäxan Linn åker med till Kongo, hurra! Hon offrar sin säkerhet genom att följa med sin negerälskare till det hemska Kongo så han inte riskerar att missa förlossningen av sin lilla negerhybrid:


Huuvaa, hårda bud i Mellerud!

http://www.expressen.se/gt/maken-steve-utvisas--gravida-linn-aker-med/

Kolla vilken gullig bild! Klart att media hakar på. Här har vi ytterligare ett exempel på deras favoritkonstellation - negerhanne och vit, blond svenska - som de kan slå alla otäcka, vita, kränkta män i skallen med!

Jag fattar inte. Kollar på man hennes FB så verkar hon vara en tvättäkta negrofil. Det är afrikafeber för hela slanten. Hittar hon verkligen inte mer utav detta i Steves hemland(lr iaf nått annat afrikansk land som har fred) om hon är så betuttad i bongotrummor och klappande negrer med stora flin? Jag fattar helt enkelt inte. Det är precis som japanfixeringen många animenördar kan ha, såna som cosplayar nån final fantasyperson, pluggar japanska på fritiden och klär sig som Yohio. Skillnaden är att dessa nördar faktiskt åker till Japan och spenderar tid där med folket och kulturen. Varför är det så sällan batikhäxorna med en bränd bulle i ugnen aldrig visar samma fanatiska förkärlek för landet och faktiskt drömmer om att flytta dit en dag? Dom slåss ju med näbbar och klor för att hitta ursäkter att få stanna kvar här hemma i socialbidragSverige. Snarare är det nog så att det är fascination för negerkuk och inte landet i sig som är grejen.
Citera
2014-02-14, 22:39
  #1482
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9.0mm
Jag fattar inte. Kollar på man hennes FB så verkar hon vara en tvättäkta negrofil. Det är afrikafeber för hela slanten. Hittar hon verkligen inte mer utav detta i Steves hemland(lr iaf nått annat afrikansk land som har fred) om hon är så betuttad i bongotrummor och klappande negrer med stora flin? Jag fattar helt enkelt inte. Det är precis som japanfixeringen många animenördar kan ha, såna som cosplayar nån final fantasyperson, pluggar japanska på fritiden och klär sig som Yohio. Skillnaden är att dessa nördar faktiskt åker till Japan och spenderar tid där med folket och kulturen. Varför är det så sällan batikhäxorna med en bränd bulle i ugnen aldrig visar samma fanatiska förkärlek för landet och faktiskt drömmer om att flytta dit en dag? Dom slåss ju med näbbar och klor för att hitta ursäkter att få stanna kvar här hemma i socialbidragSverige. Snarare är det nog så att det är fascination för negerkuk och inte landet i sig som är grejen.
De är medelklass som är vana vid god materiell standard som pappa har försett dem med.
De är bortskämda och vana vid god standard som de för allt i livet inte vill vara utan, iphones och cafe latte.
Det vill revoltera mot den svenske mannen som skapat denna välfärd och givit dem hög standard och en jämställdhet som knappt finns någon annanstans på jorden.
Men de vill göra det i trygga Sverige.
Citera
2014-02-17, 21:25
  #1483
Medlem
.-.-.s avatar
Lille Waseem 17 år har äntligen tagit sig till Sverige
Grabben har betalt feta pengar till smugglare för att ta sig hit och hyllas nu av Svensk media, vilken hjälte, han har även skaffat sig mer skäggväxt än en gammelfarfar trots sin ringa ålder.

Hur kan det komma sig att 90% av alla som kommer till Sverige är just 17 år? Är halva världens befolkning 17 år?

http://www.expressen.se/kvallsposten/antligen-aterforenade--efter-fem-langa-ar/
Citera
2014-02-17, 22:40
  #1484
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Lille Waseem 17 år har äntligen tagit sig till Sverige
Grabben har betalt feta pengar till smugglare för att ta sig hit och hyllas nu av Svensk media, vilken hjälte, han har även skaffat sig mer skäggväxt än en gammelfarfar trots sin ringa ålder.

Hur kan det komma sig att 90% av alla som kommer till Sverige är just 17 år? Är halva världens befolkning 17 år?

http://www.expressen.se/kvallsposten/antligen-aterforenade--efter-fem-langa-ar/

Dessutom så verkar det inte finnas några kvinnor. Afghaner förökar sig troligen genom kloning. Dom där burkorna är förmodligen robotar.
Citera
2014-02-18, 01:09
  #1485
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Dessutom så verkar det inte finnas några kvinnor. Afghaner förökar sig troligen genom kloning. Dom där burkorna är förmodligen robotar.

Det har funnits två kvinnor så långt jag minns. Båda blev utvisade. En var från vietnam och den andra från "Kurdistan". Finns säkert redan länkar om dessa.
Citera
2014-02-18, 05:58
  #1486
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Lille Waseem 17 år har äntligen tagit sig till Sverige
Grabben har betalt feta pengar till smugglare för att ta sig hit och hyllas nu av Svensk media, vilken hjälte, han har även skaffat sig mer skäggväxt än en gammelfarfar trots sin ringa ålder.

Hur kan det komma sig att 90% av alla som kommer till Sverige är just 17 år? Är halva världens befolkning 17 år?

http://www.expressen.se/kvallsposten/antligen-aterforenade--efter-fem-langa-ar/

Han är troligen 27 år , men som skäggbarn har man har man bättre rättigheter som man inte får som vuxen.
Citera
2014-02-18, 11:23
  #1487
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Lille Waseem 17 år har äntligen tagit sig till Sverige
Grabben har betalt feta pengar till smugglare för att ta sig hit och hyllas nu av Svensk media, vilken hjälte, han har även skaffat sig mer skäggväxt än en gammelfarfar trots sin ringa ålder.

Hur kan det komma sig att 90% av alla som kommer till Sverige är just 17 år? Är halva världens befolkning 17 år?

http://www.expressen.se/kvallsposten/antligen-aterforenade--efter-fem-langa-ar/

Jag tycker dock att det här fallet är anmärkningsvärt. Han ser faktiskt ut att kunna vara 17 år. Dock skulle min gissning vara mellan 19-21 år.

Men det borde väl bara vara att göra en riktig undersökning här i Svea? Har pakistanierna resurser för det borde vi väl också ha det.

Sen så är det väl inte helt orimligt att hennes söner ska få uppehållstillstånd. Anhöriginvandring? Dock så måste hon ha ett jobb för det. Växer hennes bidrag för en 4 och 5 son? Trodde att 3 var taket?
Citera
2014-02-18, 11:25
  #1488
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheTruthAboutStuff
Det har funnits två kvinnor så långt jag minns. Båda blev utvisade. En var från vietnam och den andra från "Kurdistan". Finns säkert redan länkar om dessa.

Feministerna/pro-invandringsfittorna vill ju ha mer kuk och mindre konkurrens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in