Citat:
Ursprungligen postat av
9.0mm
Jag fattar inte. Kollar på man hennes FB så verkar hon vara en tvättäkta negrofil. Det är afrikafeber för hela slanten. Hittar hon verkligen inte mer utav detta i Steves hemland(lr iaf nått annat afrikansk land som har fred) om hon är så betuttad i bongotrummor och klappande negrer med stora flin? Jag fattar helt enkelt inte. Det är precis som japanfixeringen många animenördar kan ha, såna som cosplayar nån final fantasyperson, pluggar japanska på fritiden och klär sig som Yohio. Skillnaden är att dessa nördar faktiskt åker till Japan och spenderar tid där med folket och kulturen. Varför är det så sällan batikhäxorna med en bränd bulle i ugnen aldrig visar samma fanatiska förkärlek för landet och faktiskt drömmer om att flytta dit en dag? Dom slåss ju med näbbar och klor för att hitta ursäkter att få stanna kvar här hemma i socialbidragSverige. Snarare är det nog så att det är fascination för negerkuk och inte landet i sig som är grejen.
De är medelklass som är vana vid god materiell standard som pappa har försett dem med.
De är bortskämda och vana vid god standard som de för allt i livet inte vill vara utan, iphones och cafe latte.
Det vill revoltera mot den svenske mannen som skapat denna välfärd och givit dem hög standard och en jämställdhet som knappt finns någon annanstans på jorden.
Men de vill göra det i trygga Sverige.