Citat:
Ursprungligen postat av
pam-pam-ela
De här två vittnen som är tänkta att styrka att I*a inte bragts om livet klockan si o så och som varken hört eller sett.. eller har sett(?).. är alltså kallade att vittna men vill inte utan åberopar läkarintyg att de inte kan vittna.. eller va då?
Det känns som det kan kvitta med de här vittnena då de inte verkar kunna tillföra speciella omständigheter som friar Andreas Johansson från gärningen. Det där med hans MC-jacka ligger honom ordentligt i fatet -tack o lov.
.................................................. .................................................. ..................................
All heder till RDY!! Hur skulle detta elände slutat utan just dig? Du om någon är värd medalj!!
Dessa vittnena är väl Tommys nya trumfkort för att få Andreas fri så det vore helt klart intressant att höra vad de har att komma med. Jag tror inte det är så jävla mycket dock.
Vet att när jag får var åtalad för en struntsak och vittnen inte kunde dyka upp fick jag inte veta varför men går det att ta ut? Är det psykisk sjukdom så ska det självklart inte läggas ut. Men vore intressant att veta varför eller så glömmer vi dom helt enkelt för dom gjorde det rätta - dom vittnade inte för aset med något påhitt
och ja, tack rdy, du har verkligen gjort skillnad. respekt till dig!