2014-02-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gjolec
Inget från Paf idag? Letat men inte funnit någon info?

Var en pokerturnering tidigare idag.
Citera
2014-02-16, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeritLarsson
Visa screen på uttaget

Eller några screens på lite större vinster, tunt med dom sista tiden.
Senast redigerad av skruvlampa 2014-02-16 kl. 22:13.
Citera
2014-02-16, 22:11
Medlem
Hmm, har en konstig situation. Satte in 1000 kr på bet365 tidigare idag (ny kund). Lade ett spel för 1000 kr (spel 1), och fick således ut min bonus på 1000 kr till. Använde då bonuspengarna och lade 1000 kr på ett annat (spel 2).

Vann spel 1 och förlorade spel 2, och saldot står nu på 2500 kr.
Jag har ju ännu inte uppnått omsättningskravet för uttag (3 gånger insättning+bonus dvs 6000 kr).
Ändå står det:
Uttagbart: 2500
Bonus: 0

Och det gick fint att begära ett uttag. Någon som har en förklaring? Kommer uttaget gå igenom eller bara studsa tillbaka?
Citera
2014-02-16, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvlampa
Eller några screens på lite större vinster, tunt med dom sista tiden.

jag screenade bara ena vinsten ifran mega fortune, den andra sket jag it, inte lika speciellt da. Har den pa datorn hemma, ej tillgang till det. Hade enorm tur fran borjan, kom upp i 3.5k fron 150euro, spelade bara rouellete och lite arabian nights. Gjorde uttag pa 2800 och spelade for resten, tankte bara skotta hogsta insats och typ spela bort det lilla sista jag hade.. Sen blev det sista hjulet i bonusen, 1 "ruta" ifran mega jackpot bada gangerna.. 3750 per gang haha. Helt sjukt nervost att nastan fa mega jackpoten bada gongerna dar..

kommer bli en jaaavligt awesome sommar det har alltso.
Citera
2014-02-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
jag screenade bara ena vinsten ifran mega fortune, den andra sket jag it, inte lika speciellt da. Har den pa datorn hemma, ej tillgang till det. Hade enorm tur fran borjan, kom upp i 3.5k fron 150euro, spelade bara rouellete och lite arabian nights. Gjorde uttag pa 2800 och spelade for resten, tankte bara skotta hogsta insats och typ spela bort det lilla sista jag hade.. Sen blev det sista hjulet i bonusen, 1 "ruta" ifran mega jackpot bada gangerna.. 3750 per gang haha. Helt sjukt nervost att nastan fa mega jackpoten bada gongerna dar..

kommer bli en jaaavligt awesome sommar det har alltso.

Låter fett weird, spelat säkerligen 10 ggr mer än dig och händer typ aldrig att man vinner stort på högre bets t.ex.
låter osannolikt
Och nja inte för att va sån men tror du spelat upp minst hälften tills dess
Citera
2014-02-17, 13:02
Bannlyst
Galet svettigt.
Plus 2100kr+ nu idag (med natten dårå).

http://i.imgur.com/tDgUrS0.jpg

Detta med massa bonusspel där man får x10 multiplikator på 10kr insats och vinner i stort sett ingenting, läser om många av er här som upplever samma väldigt ofta, att det ibland inte ens har betydelse känns det som vad insatsen är när man väl kommer till bonusspelet, kör man låg insats kan man vinna galet mycket och med hög insats desto mindre.

Hur som helst, 2100kr+ nu under natten och morgonen med en galen jäkla tur trots dålig utdelning i bonusspelen med 10kr insats och x10 multiplikator, med tanke på att jag låg back över 2000kr som jag sen lyckades vända till 2100kr+.

Det läskiga är att man tänker "Varför kunde inte dom där wild symbolerna komma upp under bonusspelet istället när jag hade x10 multiplikator, då hade jag ju vunnit en massa tusenlappar extra" men jag antar att man inte riktigt kan tänka så och att man ska vara glad när man väl vinner något.
Citera
2014-02-17, 16:43
Medlem
Satte in 100 kr för att testa den nya sloten. Körde endast med 3 kr / snurr (det lägsta). Fick denna när pengarna nästan var slut.

http://www.ladda-upp.se/bilder/yjbaybgwpvksc/
Citera
2014-02-17, 17:19
Medlem
uhlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majestic12
Satte in 100 kr för att testa den nya sloten. Körde endast med 3 kr / snurr (det lägsta). Fick denna när pengarna nästan var slut.

Gjorde samma sak, fy fan vilket skit.

Tog nog tre minuter innan hundralappen var slut, körde lägsta bet jag med...

Totalt fem "vinster", en på 10,5kr och en på 12kr, resterande tre var under betnivån...

Nej, nu tänker jag sluta spela på netent, nu har deras jävla judefasoner gått för långt.
Citera
2014-02-17, 17:29
Medlem
Ahryas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majestic12

Grattis! Jag vann bara 380 kr, men vi får se om det blir mera.
Citera
2014-02-17, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uhlan
Gjorde samma sak, fy fan vilket skit.

Tog nog tre minuter innan hundralappen var slut, körde lägsta bet jag med...

Totalt fem "vinster", en på 10,5kr och en på 12kr, resterande tre var under betnivån...

Nej, nu tänker jag sluta spela på netent, nu har deras jävla judefasoner gått för långt.

Håller med, förr kunde man vinna på små bets men nu e allt man gör att förlora
alla som ''fått 5 wild i rad'' på dead or alive är mytare !
kört runt 30k spins utan att få 4 i rad ens.
Haha netent är judeas, svarar inte ens på mejl haha
Citera
2014-02-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeritLarsson
Håller med, förr kunde man vinna på små bets men nu e allt man gör att förlora
alla som ''fått 5 wild i rad'' på dead or alive är mytare !
kört runt 30k spins utan att få 4 i rad ens.
Haha netent är judeas, svarar inte ens på mejl haha

jag har fått det 1 gång, lär väl aldrig mer hända om man säger så.

(FB) Diskutera bonusar och vinster här #2
Citera
2014-02-17, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playwear
leovegas 7 på gonzo

Haha, inte en vinst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto