2014-02-16, 04:27
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Är inte heller något fan av slöa tanks, speciellt inte om de saknar krut i bössan som väger upp slöheten.

Pz 1c är ju lika OP på sitt sätt som T18. Riktigt äcklig tank att möta när en habil spelare är bakom spakarna, kulsprutan, farten och på det hygglig pansar för sin tier.

Själv har det blivit en massa nya tanks i veckan. Tiger II, Panter I, Jagdpanter och så då idag, Rheinmetall Borsig Waffenträger. Den var till och med bättre än jag trodde, det är inte dess camouflage, skadan på bössan eller tornet, utan att den siktar in sig så in i helvette fort för att göra så mycket skada i jämförelse med de ryska monsterkanonerna.
körde min för 2 veckor sedan, hade 4 kills och massor spotting damage
jag har 3 i liv kvar, tre!! och en VIC rullar ut framför mig
head mot head
jag klarar inte döda på mitt första magasin, viccen bounsar ALLA sina skott från sin autoloader på mog och jag laddar om och dödar han hehe
så armor har den
trodde jag var död där
Citera
2014-02-16, 10:01
Medlem
Vilken jävla start på förmiddagens spelande. 10 matcher 10 förluster så här långt.

WoT random MM suger kuk.
Citera
2014-02-16, 11:56
Medlem
Out-of-Steps avatar
Landskamperna är ju rikigt sjuka. Speciellt när det Hellcats vs något. Körde en match nyss, när den var slut stod det att matchen varade i prick 3min, i tier 6! Haha

Någon som vet om Jagdtiger är värd att hänga i granen? .
Citera
2014-02-16, 13:14
Medlem
StonePlanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Någon som vet om Jagdtiger är värd att hänga i granen? .

Älskar Jagdtigern, har haft så många sjuka matcher i den. 560 average och ca 9sek reload med GunRammer på
Citera
2014-02-16, 13:15
Medlem
StonePlanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Vilken jävla start på förmiddagens spelande. 10 matcher 10 förluster så här långt.

WoT random MM suger kuk.

Det är inte MM's fel, det är alla jubel idioterna som inte har någon hjärna att tänka med.
Citera
2014-02-16, 13:30
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonePlane
Älskar Jagdtigern, har haft så många sjuka matcher i den. 560 average och ca 9sek reload med GunRammer på

Instämmer. Hittar du dessutom ett ställe där du kan dölja din nedre frontplåt så blir den ännu roligare.
Citera
2014-02-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonePlane
Det är inte MM's fel, det är alla jubel idioterna som inte har någon hjärna att tänka med.

Jag syftar på att MM systemet borde kunna göra MM där bottenskrap möter bottenskrap och ju bättre du blir ju svårare MM. Som det är nu så hamnar man ständigt i lag oavsett tier där det finns mängder med spelare som inte har lärt sig ett jävla dugg sedan den allra första striden.

Som just precis på Gruvorkartan, tier 7-9: Vi startade från norr alla jävla heavies skörde antagligen upp på hyllan bakom vår cirkel där jag och 2 andra td stod. övriga stod bara stilla vid basen och rörde sig knappt alls. Striden slutade 2-15.
Citera
2014-02-16, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Instämmer. Hittar du dessutom ett ställe där du kan dölja din nedre frontplåt så blir den ännu roligare.

Det verkar som att det är tyska, franska och amerikanska td som dom flesta siktar på.
Citera
2014-02-16, 13:39
Medlem
Jag när en beroende hatkärlek till detta spel, det är underbart när man hamnar i ett randomlag som kan spela, det spelar ingen roll om det blir förlust då. Laget spelade i allafall som ett lag.

Men när laget inte spelar utan bara står därm, då kommer primitiva känslor upp till ytan.
Citera
2014-02-16, 13:43
Medlem
Jag har försökt sluta spela detta spel åtskilliga gånger men det är fruktansvärt beroendeframkallande och förr eller senare så sitter man där och spelar sin tank och svär, skrattar och timmarna bara flyger iväg..
Citera
2014-02-16, 14:04
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Det verkar som att det är tyska, franska och amerikanska td som dom flesta siktar på.
Ryssarnas TDs ska man inte underskatta heller. De har ganska kass armor men träffar de så gör det jäääävligt ont.
Citera
2014-02-16, 14:14
Medlem
StonePlanes avatar
De gör det nya tyska tds också från tier 6 och upp... Hatar Rhm.-Borsig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in