Citat:
Vad man har sökt i det här fallet är alternativa gärningsmän eftersom KJ kan inte vara gärningsmannen.Nej, det har säkert tagit minst en timme att fixa det där kroppsdelandet.
Men utifall att det skulle handla om dina "östafrikanska bizarra terrorister/professionella
styckmördare" så kan det nog tänkas ha gått betydligt snabbare än så.
De har liksom vanan inne och jobbar snabbt med sina skräckinjagande machetas.
Det kan man nog lugnt utgå ifrån.
Nu undrar jag hur "anstiftaren" - vi kan kalla denne Mr X - kom i kontakt med gänget
av östafrikanska terrorister/professionella styckmördare?
Mailade denne kanske till nån hydda djupt inne i den afrikanska djungeln och vips
så fick denne napp varpå dessa blodtörstiga negrer skyndade sig att boka in sig på
första bästa plan till Sweden för vidare färd till Boden i maj månad förra året?
Hur fick man ombord dessa långa hiskeliga djungelknivar utan upptäckt vid säkerhetskontrollen?
Eller vänta nu - stod Mr X till tjänst med dessa machetas?
Hur mycket kan det här kontraktet ha inbringat i reda pengar? Vad fick Mr X punga ut med
för att få stackars flickan VB mördad?
Har du några funderingar kring detta?
Varför har man förresten inte hört om några iakttagelser denna aktuella kvällen om
skumma negrer med mord i sinnet vid de ställen VB vistades kring?
Vem är Mr X och var finns han nu? Kommer han att anstifta flera mord, tror du?
Ja, stackars Kristoffer - falla offer för en sån här djävulusisk sammansvärjning.
Hur ska han kunna bevisa sin oskuld så han får vandra ut i friheten igen och leka
krig i skogen med polarna?
Men utifall att det skulle handla om dina "östafrikanska bizarra terrorister/professionella
styckmördare" så kan det nog tänkas ha gått betydligt snabbare än så.
De har liksom vanan inne och jobbar snabbt med sina skräckinjagande machetas.
Det kan man nog lugnt utgå ifrån.
Nu undrar jag hur "anstiftaren" - vi kan kalla denne Mr X - kom i kontakt med gänget
av östafrikanska terrorister/professionella styckmördare?
Mailade denne kanske till nån hydda djupt inne i den afrikanska djungeln och vips
så fick denne napp varpå dessa blodtörstiga negrer skyndade sig att boka in sig på
första bästa plan till Sweden för vidare färd till Boden i maj månad förra året?
Hur fick man ombord dessa långa hiskeliga djungelknivar utan upptäckt vid säkerhetskontrollen?
Eller vänta nu - stod Mr X till tjänst med dessa machetas?
Hur mycket kan det här kontraktet ha inbringat i reda pengar? Vad fick Mr X punga ut med
för att få stackars flickan VB mördad?
Har du några funderingar kring detta?
Varför har man förresten inte hört om några iakttagelser denna aktuella kvällen om
skumma negrer med mord i sinnet vid de ställen VB vistades kring?
Vem är Mr X och var finns han nu? Kommer han att anstifta flera mord, tror du?
Ja, stackars Kristoffer - falla offer för en sån här djävulusisk sammansvärjning.
Hur ska han kunna bevisa sin oskuld så han får vandra ut i friheten igen och leka
krig i skogen med polarna?
Vad jag gjort är att jag föreslagit alternativa gärningsmän, jag påstår inte att det är på det viset utan är ett förslag.
Jag anser att ingen kan bevisa att det är ett felaktigt förslag, därför det kommer sannolikt inte bli någon konkurrens till förslaget.