2014-02-15, 15:28
Medlem
Stardoxs avatar
Är det så att farfar blå läser varenda inlägg som läggs upp? Av varenda användare?
Verkar som om de nästan spionerar på mig och försöker sätta dit mig på varenda snedsteg.
Jävligt jobbigt, menmen..

Får man ens betalt som moderator, för varje person man bannar?
Det skulle ha varit logiskt.
Citera
2014-02-15, 15:30
Medlem
bmwhorans avatar
Tror inte moderatorerna får betalt det är något som de gör frivilligt, om jag inte har fel
Citera
2014-02-15, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmwhoran
Tror inte moderatorerna får betalt det är något som de gör frivilligt, om jag inte har fel

Jo, dom får betalt. Vem fan hade suttit och skött ett forum som tjänar en massa pengar annars?
Citera
2014-02-15, 15:33
Medlem
sommarlovs avatar
De förlitar sig uttråkade mskor som mig, som läser *allt* och rapporterar om något känns fel...

Betalt per banning, hur skulle då någon bli kvar?
Citera
2014-02-15, 15:34
Medlem
soulreapers avatar
Nej vi läser inte varje inlägg som skrivs, jag läser iofs alla inlägg som postas i Rollspel men det är för att det är ett tillräckligt lugnt forum. Nej vi får inte betalt varken för att vi är moderatorer eller för att vi stänger av användare.
Citera
2014-02-15, 16:20
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Nej vi läser inte varje inlägg som skrivs, jag läser iofs alla inlägg som postas i Rollspel men det är för att det är ett tillräckligt lugnt forum. Nej vi får inte betalt varken för att vi är moderatorer eller för att vi stänger av användare.

Så ni går alltså endast efter anmälningar?
Citera
2014-02-15, 16:39
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stardox
Är det så att farfar blå läser varenda inlägg som läggs upp? Av varenda användare?
Verkar som om de nästan spionerar på mig och försöker sätta dit mig på varenda snedsteg.
Jävligt jobbigt, menmen..

Får man ens betalt som moderator, för varje person man bannar?
Det skulle ha varit logiskt.

Eller så beror det på att du inte har koll på reglerna och de andra medlemmarna rp:ar dina inlägg när de bryter mot dessa.

att moderatorerna skulle kunna läsa alla inlägg för de delar de modererar är orimligt.
Citera
2014-02-15, 17:58
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Nej, givetvis läser vi trådar vi är intresserade av precis som alla andra. Däremot tror jag inte att någon läser alla trådar i dom forum dom modererar i. När jag var ny och bara hade ett forum att ta hand om gjorde jag det men nu har jag inte riktigt tid och ork att göra det längre. Det är därför det är så viktigt att ni användare hjälper oss med att rapportera regelvidriga inlägg.
Citera
2014-02-15, 17:59
Medlem
NovaOculuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nej, givetvis läser vi trådar vi är intresserade av precis som alla andra. Däremot tror jag inte att någon läser alla trådar i dom forum dom modererar i. När jag var ny och bara hade ett forum att ta hand om gjorde jag det men nu har jag inte riktigt tid och ork att göra det längre. Det är därför det är så viktigt att ni användare hjälper oss med att rapportera regelvidriga inlägg.
Angiverisamhället
Citera
2014-02-15, 19:07
Medlem
Denkmittels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Angiverisamhället
Fast FB är ett publikt forum. Om du står mitt på ett torg och begår ett lagbrott, så är jag inte riktigt en angivare om jag kontaktar polisen.
Citera
2014-02-15, 19:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NovaOculus
Angiverisamhället
Skillnaden mellan oss och STASI är att våra regler behövs för att forumet ska fungera så bra som möjligt.
Citera
2014-02-15, 20:54
Medlem
soulreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Precis som BigFatCone skrev så läser vi naturligtvis en hel del inlägg med, vi är ju trots allt bara användare med fler knappar och tillgång till outlaw. Men förutom Rollspel så läser jag inte varje inlägg som postas i de forum jag modererar, det har jag varken tid eller lust med. Hade det varit så att vi hade läst varje inlägg som postas så hade inte rapporteringssystemet behövts i samma utsträckning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in