Alltså när ska EA fokusera på att göra målvakter bra? Känslan är att dom bara finns där för att ta dom flesta skit skotten, men annars vad har man dom till för?? Är trött på dom matcher där ens motståndare kan ha 5 skott på mål totalt och alla sätts? Och då menar jag inte FRAMFÖR MÅL.. Utan slumpskott!! (3 av dom var det, 1 hörna och 1 framför mål)
Asså visst i sånt här spel vinner man ju inte alltid fast man är den som spelar bäst overall.. Men den matchen jag nu spelade slutade 4-5 till motståndaren.. Och hur jag såg på saken så var min målvakt stor orsak till detta.. Jag defendade kanterna som fan som han sökte sig till och misslyckades med, men dom enda skotten han försöker sig på går in?! Och 2 av dom var ju bara såna som man brukar se bli tagna VARJE gång.. Yes frustrerad på skiten atm så därför ser det ut som det gör i texten, men fan man blir så jävla trött när man kör på för fullt för att vinna matchen, så förstör målvakten ALLT -.- Kan inte skydda dom enda chanser som skapades under en jävla match..
Vet om att någon säkert kommer kommentera defending, alla mina backar fick faktiskt minst 8.0 i rating allt för att jag tog bollen från honom för det mesta.. Så då kan man ju förstå hur irriterande det är! Kan acceptera 3 mål i en otursmatch, men 5 känns ju överdrivet dåligt för en målvakt med 84 i rating..
Du kan ju också berätta vilken målvakt du har tack. Jag har Neuer och han räddar fan allt.
Har du Sirigu kan jag förstå för han är helt värdelös fast han har 84 i rating.
Senast redigerad av Lidltyrannen 2014-02-15 kl. 16:40.