2014-02-15, 13:42
Medlem
Bruunkens avatar
Vad tror ni om det här laget? http://www.futhead.com/14/squads/6794937/

Kan bli intressant att testa UP Pogba samt UP Boateng. Boatengs vanliga kort är ju galet bra.
Citera
2014-02-15, 13:47
Medlem
Speytos avatar
Fyfan va värdelöst det är att försöka tradea. Buggar sig hela jävla tiden, det har gått ett jävla halvår EA fixa skiten för fan.
Citera
2014-02-15, 13:52
Medlem
dparas avatar
[quote=m4staSWE|47524447]
Citat:
Ursprungligen postat av dpara
Har spelare fått UP än? Eller är de bara några specifika som har fått de?

Dags att sälja av storspelarna innan de sjunker?[/QUOTE

ja en hel del fick det igår, inklusive en del IF... de gamla korten har inte sjunkit så värst mycket iaf.. ex: Suarez gamla e fortfarande värt 60k+ på PS... o hans nya kostar 200k+...

Men de kommer fler UPs va?, tänkte sälja iväg NIF, Hazard, Aguero och Robben osv.
Citera
2014-02-15, 13:53
Medlem
[quote=dpara|47524713]
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE

Men de kommer fler UPs va?, tänkte sälja iväg NIF, Hazard, Aguero och Robben osv.
Att Aguero och Robben får UPs kan du ju glömma iaf.
Citera
2014-02-15, 13:57
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Brasiliansk antar jag. EA har aldrig ändrat nationalitet och kommer troligen inte göra det i år. Förstå om jag hade ett brasselag, då förstör EA allt.

Uppdateras korten man har i klubben också :S ?????

E: Tycker fan Negredo borde få en upgrade
Senast redigerad av nomek 2014-02-15 kl. 14:03.
Citera
2014-02-15, 14:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Funderar på att skaffa Diego Costas IF nu bara för detta. Hm. Har Pedro SIF, Rodriguez SIF men tror ni att de får en UP?
Inte säkert att de UPar alla IFs då. De har en bra chans att lura folk där
Citera
2014-02-15, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Varför skulle dem?
Citera
2014-02-15, 14:03
Medlem
Citat:
Men snälla, nog för att EA har gjort lite konstiga val, men någon gräns finns det förstår du väl. Tro det eller ej, men ett företag som omsätter miljarder är inte ute efter att lura folk bara för att det skulle vara lite småroligt.
Citera
2014-02-15, 14:05
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:

dom måste uppgradera IFs också om vanliga kortet uppgraderas. Meningen med IFs försvinner annars ju?

Vilka spelare tror ni kommer få en upgrade som idag är undervärderade?
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-15 kl. 14:08.
Citera
2014-02-15, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
dom måste uppgradera IFs också om vanliga kortet uppgraderas. Meningen med IFs försvinner annars ju?

Sanchez, neymar
Citera
2014-02-15, 14:14
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs

Hoppas på Vidal, typ hela Atletico, Jese, Wanyama och några till. Tror det främst är silver och guld ups i nästa batch, därför den är mindre.
Citera
2014-02-15, 14:20
Medlem
Alltså när ska EA fokusera på att göra målvakter bra? Känslan är att dom bara finns där för att ta dom flesta skit skotten, men annars vad har man dom till för?? Är trött på dom matcher där ens motståndare kan ha 5 skott på mål totalt och alla sätts? Och då menar jag inte FRAMFÖR MÅL.. Utan slumpskott!! (3 av dom var det, 1 hörna och 1 framför mål)

Asså visst i sånt här spel vinner man ju inte alltid fast man är den som spelar bäst overall.. Men den matchen jag nu spelade slutade 4-5 till motståndaren.. Och hur jag såg på saken så var min målvakt stor orsak till detta.. Jag defendade kanterna som fan som han sökte sig till och misslyckades med, men dom enda skotten han försöker sig på går in?! Och 2 av dom var ju bara såna som man brukar se bli tagna VARJE gång.. Yes frustrerad på skiten atm så därför ser det ut som det gör i texten, men fan man blir så jävla trött när man kör på för fullt för att vinna matchen, så förstör målvakten ALLT -.- Kan inte skydda dom enda chanser som skapades under en jävla match..

Vet om att någon säkert kommer kommentera defending, alla mina backar fick faktiskt minst 8.0 i rating allt för att jag tog bollen från honom för det mesta.. Så då kan man ju förstå hur irriterande det är! Kan acceptera 3 mål i en otursmatch, men 5 känns ju överdrivet dåligt för en målvakt med 84 i rating..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in