2014-02-15, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
jaha om det kmr en upgrade till, vilka IF kan man tänka sig? Diego Costa, Miranda, Rakitic, Hazard, Sterling, Verratti Feghouli?

Rakitic och Diego Costa känns givna ifall det kommer en upgrade till. Förutom de andra du skrivit så borde Juan Cuadrado också få en upgrade, kanske även Gervinho.
Citera
2014-02-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mutumba
Rakitic och Diego Costa känns givna ifall det kommer en upgrade till. Förutom de andra du skrivit så borde Juan Cuadrado också få en upgrade, kanske även Gervinho.

o kanske Sneijder?=)
Citera
2014-02-15, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
o kanske Sneijder?=)

Kanske Alexis sanchez?
Citera
2014-02-15, 12:59
Medlem
Jag undrar hur divisionerna är uträknade, jag hoppas att någon här kan svara på det. Jag började tyvärr spela fifa 14 ganska nyligen. Fyfan va jag saknar 13 när jag spelar det här. Nåväl. Jag spelar i division sju och har ett ganska bra lag. Division sju är väl typ den näst sämsta? Varför möter jag en kille som har Messi, Aguero, Xavi och Iniesta samt IF Pedro?! I division sju. Borde jag inte möta skit där?

Ni som är aktiva i tråden tycker ni att fifa14 är bättre än 13? Förutom grafiken och lite små animeringar så tycker jag att 13 var ljusår bättre. Fifa 14 handlar, mer än 13, om pace. De laget som har bäst pace vinner...
Citera
2014-02-15, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Jag undrar hur divisionerna är uträknade, jag hoppas att någon här kan svara på det. Jag började tyvärr spela fifa 14 ganska nyligen. Fyfan va jag saknar 13 när jag spelar det här. Nåväl. Jag spelar i division sju och har ett ganska bra lag. Division sju är väl typ den näst sämsta? Varför möter jag en kille som har Messi, Aguero, Xavi och Iniesta samt IF Pedro?! I division sju. Borde jag inte möta skit där?

Ni som är aktiva i tråden tycker ni att fifa14 är bättre än 13? Förutom grafiken och lite små animeringar så tycker jag att 13 var ljusår bättre. Fifa 14 handlar, mer än 13, om pace. De laget som har bäst pace vinner...

division 10 är den sämsta.. för folk har flera konton o för över sina spelare till andra kontot o börjar om i division 10..sen har spelet funnits så länge så folk får ihop bra lag.. eller så har de köpt fut coins..

Fifa 13 vs 14.. tycker 14 är ett roligare spel.. sen har alla spel sina brister.. tycker pace var mycket viktigare faktor på 13 än 14.. enklare och hantera pace på 14... det jag saknar från fifa 13 är bollkontrollen och de kvicka små vändningarna... i övrifgt tycker jag 14 är ett mycket bättre spel..

EDIT: sen tycker jag 14 har sina brister.. exempelvis avsparksglitchen, att djupledsbollar i luften är så OP och att huvudspelet är så obalanserat..
Senast redigerad av m4staSWE 2014-02-15 kl. 13:05.
Citera
2014-02-15, 13:13
Medlem
Funderar på att skaffa Diego Costas IF nu bara för detta. Hm. Har Pedro SIF, Rodriguez SIF men tror ni att de får en UP?
Citera
2014-02-15, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Funderar på att skaffa Diego Costas IF nu bara för detta. Hm. Har Pedro SIF, Rodriguez SIF men tror ni att de får en UP?
om diego costa får en UP, vilken nationalitet kommer IF-kortet ha tro?

glöm inte att nästa batch är mycket mindre
"EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 14h
Upgrades aren't done just yet. We'll have another (much smaller) batch at the end of the month. #FUT"
Citera
2014-02-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
om diego costa får en UP, vilken nationalitet kommer IF-kortet ha tro?

glöm inte att nästa batch är mycket mindre
"EA SPORTS FIFA ‏@EASPORTSFIFA 14h
Upgrades aren't done just yet. We'll have another (much smaller) batch at the end of the month. #FUT"
Brasiliansk antar jag. EA har aldrig ändrat nationalitet och kommer troligen inte göra det i år. Förstå om jag hade ett brasselag, då förstör EA allt.
Citera
2014-02-15, 13:23
Medlem
milanista22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milanista22
Har blivit hackat! Hela truppen är såld och har 0 coins kvar! Vadfan. Har nu bytt lösenord och sånt men vad ska man göra nu?

Hur kan man spela och bygga ett nytt lag? Ska jag kontakta ea ?

Ringde ea i sverige och de reporterade problemet till ea s huvudkontor och de sa att jag ska få besked om jag får erssätning eller ej, idag fick jag beskedet att de ska ge mig 260 000 coins

Måste säga att de var mycket hjälpsamma och att det tog bara 3 dagar tills jag fick beskedet.

Jävligt bra av ea, respekt

Nu ska jag bygga en bundesliga lag med lewa och reus.
Citera
2014-02-15, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres

Att införskaffa Diego Costa kan nog vara en bra idé, troligtvis den som har störst chans på att få en UP tillsammans med Rakitic skulle jag tro.

Är det som Guap sa, att denna batch är mindre, så tror jag inte Pedro eller Rodriguez får UPs eftersom de inte varit spelare som stått ut så mycket i jämförelse med andra. Dock kan du ju lika gärna behålla dom och se vad som händer.
Citera
2014-02-15, 13:27
Medlem
dparas avatar
Har spelare fått UP än? Eller är de bara några specifika som har fått de?

Dags att sälja av storspelarna innan de sjunker?
Citera
2014-02-15, 13:29
Medlem
[quote=dpara|47524426]Har spelare fått UP än? Eller är de bara några specifika som har fått de?

Dags att sälja av storspelarna innan de sjunker?[/QUOTE

ja en hel del fick det igår, inklusive en del IF... de gamla korten har inte sjunkit så värst mycket iaf.. ex: Suarez gamla e fortfarande värt 60k+ på PS... o hans nya kostar 200k+...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in