Citat:
Ursprungligen postat av
Speedway
Jag undrar hur divisionerna är uträknade, jag hoppas att någon här kan svara på det. Jag började tyvärr spela fifa 14 ganska nyligen. Fyfan va jag saknar 13 när jag spelar det här. Nåväl. Jag spelar i division sju och har ett ganska bra lag. Division sju är väl typ den näst sämsta? Varför möter jag en kille som har Messi, Aguero, Xavi och Iniesta samt IF Pedro?! I division sju. Borde jag inte möta skit där?
Ni som är aktiva i tråden tycker ni att fifa14 är bättre än 13? Förutom grafiken och lite små animeringar så tycker jag att 13 var ljusår bättre. Fifa 14 handlar, mer än 13, om pace. De laget som har bäst pace vinner...
division 10 är den sämsta.. för folk har flera konton o för över sina spelare till andra kontot o börjar om i division 10..sen har spelet funnits så länge så folk får ihop bra lag.. eller så har de köpt fut coins..
Fifa 13 vs 14.. tycker 14 är ett roligare spel.. sen har alla spel sina brister.. tycker pace var mycket viktigare faktor på 13 än 14.. enklare och hantera pace på 14... det jag saknar från fifa 13 är bollkontrollen och de kvicka små vändningarna... i övrifgt tycker jag 14 är ett mycket bättre spel..
EDIT: sen tycker jag 14 har sina brister.. exempelvis avsparksglitchen, att djupledsbollar i luften är så OP och att huvudspelet är så obalanserat..