2014-02-09, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Och föresten så handlar väll denna sidan om Bc och inte Romano.
Jag VET att du är en av kakmonstren så varför sitta här och spy?
Tog det så hårt att ni fick stryk och att Romano var så många.
Är det nån som kommer att slicka så blir det du fjanten.

Du VET inte ett skit det är ett som är säkert, med dina låga IQ är du inget mer än en red&gold hor springpojke Säg inte "Ni" för fortfarande så har jag inget med detta o göra, men gå runt i områden o fråga småpojkarna vem som fick stryk ? Du och dom du ger en avsugning står framför polisen gör inte en knyst medans bc iallafall går på er och får er att springa? Så att eran president måste skrika "spring inte era fittor" till sitt eget folk Välkommen till verkligheten 3 bråk = 3 gånger stryk = 3 gånger gilt Kram på dig och krya på er
Citera
2014-02-13, 22:31
Bannlyst
Det står 1 1. = 2-0 till Sverige.

Ni som ser upp till Shahin, fråga han varför han stack till Örebro och gömde sig!

Och medans ni håller på och frågar han en massa frågor, fråga han varför han har för stora byxor
så att han går som om han hade skitit på sig.
Citera
2014-02-14, 07:54
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo

Ni som ser upp till Shahin, fråga han varför han stack till Örebro och gömde sig!

Och medans ni håller på och frågar han en massa frågor, fråga han varför han har för stora byxor
Var det för att han fick smaka på kniven upp i dajmkrysset? hahahaha
Citera
2014-02-14, 12:55
Bannlyst
Sveriges maffia bossar är ett skämt. Jag känner bussförare som drar in 150 lax i månaden. Ingen vet någonting. Men den här luffaren Shahin skriker gangster om. De äldre på kumla skrattar halsen av sig när han kommer på tal.
Citera
2014-02-14, 13:20
Bannlyst
Citat:
Var det för att han fick smaka på kniven upp i dajmkrysset? hahahaha

Vågar en tattare slåss utan kniv?
Eller e de som eran idol Bruno Holmdahl säger, En riktig man slåss med kniv, inte med händerna?
Citera
2014-02-14, 22:19
Medlem
Citat:
Hahahaha'' är det sant?? Sug min röv hahahaha. Jag vet ditt lilla kakmonster vad som är sant,
Slutdiskuterat med dig din fjolla. Du drar allt med IQ och IQ när ordförådet tryter' och massa smilys moget det. Slicka nu dina bröder i skitan så du blir brunare än vad du är ditt lilla kakamonster.

Har läst dina inlägg ett tag nu och i den här konflikten är jag absolut på din sida men jag är nyfiken på varför du förskönar saker som du gör. Gagnar väl inte någon att överdriva på ett anonymt forum?
Citera
2014-02-15, 01:41
Medlem
Är det inte ganska uppenbar att det är rätt lika i det här "kriget"? Ingen gör ju nåt! Det är så alla Svensson ser det iaf, sen om ni fightas på Flashback, vem fan bryr sig om vad ni skriver här? När ni bara skriver propaganda så skiter alla i det, men om nån skulle skriva nåt trovärdigt så lyssnar folk, era kukmätar matcher, skiter alla i, skriv som folk eller skit i att skriva, vi är trötta på era pseudohomorotiska hotelser till varandra, put up eller håll käft!
Men ni som diskuterar det är ju välkomna, är bara lite lätt trött på propagandan !
Citera
2014-02-15, 09:37
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar
Är det inte ganska uppenbar att det är rätt lika i det här "kriget"? Ingen gör ju nåt! Det är så alla Svensson ser det iaf, sen om ni fightas på Flashback, vem fan bryr sig om vad ni skriver här? När ni bara skriver propaganda så skiter alla i det, men om nån skulle skriva nåt trovärdigt så lyssnar folk, era kukmätar matcher, skiter alla i, skriv som folk eller skit i att skriva, vi är trötta på era pseudohomorotiska hotelser till varandra, put up eller håll käft!
Men ni som diskuterar det är ju välkomna, är bara lite lätt trött på propagandan !
Men sitter inte och skriver en massa skit hit och dit, man måste ju ha nån substans till det man skriver och inte sitta här å hitta på en massa skräp. Och sen tycker jag att romano har fått en del skit som dom inte är berättigad, för jag vet att det går runt en del resandefolk som säger att dom är med romano och som då ställer till det. Känner en del i romano och har festat med dom och haft det riktigt trevligt och kan bara säga att det är bra gäng.
Och vilket krig?????
Citera
2014-02-16, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo

Jag har alltså läst lite av dina inlägg, ena stunden skriver du bra saker om Shahin och andra stunden smutskastar du honom.. Skulle vilja ha en förklaring , tack så mycket. Mvh
Citera
2014-02-16, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMstar

Om jag får lägga till mina fem ören, killen som blev skjuten i Kumla sportbaren är ingen kriminell typ. Killen har jobbat hela livet, du har säkert redan den informationen eftersom många har nämnt det här på flashback så min fråga är om man bara skjuter "vem som helst" räknas det verkligen som någon poäng? Sen att romano åkte på spö är allmänt kännt i Örebro det kan många styrka. Här skrev jag fakta, jag hoppas på att vi kan diskutera nu utan som du kallade det "kukmätar matcher". Så t.ex säg vad du tycker om det jag skrev. Mvh
Citera
2014-02-16, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kapkillah
Jag har alltså läst lite av dina inlägg, ena stunden skriver du bra saker om Shahin och andra stunden smutskastar du honom.. Skulle vilja ha en förklaring , tack så mycket. Mvh

Hej kapkillah!

När jag skriver bra saker om han så säger jag bara sanningen. Och när jag skriver dåliga saker om Shahin så skriver jag sanningen. Mynten har två olika sidor. Och han som blev skjuten
det är sant han är inte kriminell han har jobbat hela sitt liv, vet det stämmer. Men ingen i Örebro förstår varför han umgås med Shahin en dag smäller det högre upp och då lovar jag dig att han inte överlever.

Eller hamnar på en saftig volta och är det narkotika ärende då försvinner allt hans feta bil mm.

Pih.... vad vinner han på att umgås med SHahin? inget han är springpojke. Som du säger han har jobbat hela livet men vill nu ha spänning. Åker Linköping fram och tillbaka.

Hör av dig om du undrar något mer.
Citera
2014-02-17, 12:32
Medlem
Hollyds avatar
Och denna sidan handlar fortfarande om BC är det så jävla svårt att fatta det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in