2014-02-05, 00:41
Medlem
Kryptonitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacknimo
Nu är kick off till salu kolla blocket

kan någon pm länk? hittar inte
Senast redigerad av Kryptoniten 2014-02-05 kl. 00:54.
Citera
2014-02-05, 09:37
Medlem
Gorthaurs avatar
Är mil*tin med i bc ? Han e Bosnier tror jag och har några bröder och bor i Sthlm , var inblandad i nån skjutning för ett par år sen i bagis har jag för mig, oklart vad han heter i efternamn men tror de va typ bos*n*c
Citera
2014-02-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptoniten
kan någon pm länk? hittar inte
...hur svårt kan det va'
http://www.blocket.se/orebro/Restaurang__bar__pub_51938378.htm?ca=8&w=1
Citera
2014-02-05, 18:17
Medlem
skitknarkmarksparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorthaur
Är mil*tin med i bc ? Han e Bosnier tror jag och har några bröder och bor i Sthlm , var inblandad i nån skjutning för ett par år sen i bagis har jag för mig, oklart vad han heter i efternamn men tror de va typ bos*n*c
Serb inte Bosna? Om du menar han som har en ytterst kaxig tatuering på magen?

Kan tänka mig att han gör affärer med Ormarna men aldrig i helvete att han skulle vara-
medlem i något som han inte har kontroll över. Milli utan droger är en 100 kille som levererar-
och inte snackar.

För några år sedan hade han bra kontakter i öst.
Det var nog det året alla hade en calle tillgänglig i skruffen.

Det var överskott på just balkanmodeller som 7,65an, tjockisgranaterna, minor av olika slag-
men även pansarbrytande modeller.
Om han nu fortfarande har sina kontakter så går de nog bra att maxa priserna-
på allt då BC är för bekväma att lämna landet och riskera fängelse i "onödan"

Ursäkta mig för särskrivning och knepiga förkortningar.... Är hungrig..
Citera
2014-02-05, 21:17
Medlem
Gorthaurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitknarkmarkspark
Serb inte Bosna? Om du menar han som har en ytterst kaxig tatuering på magen?

Kan tänka mig att han gör affärer med Ormarna men aldrig i helvete att han skulle vara-
medlem i något som han inte har kontroll över. Milli utan droger är en 100 kille som levererar-
och inte snackar.

För några år sedan hade han bra kontakter i öst.
Det var nog det året alla hade en calle tillgänglig i skruffen.

Det var överskott på just balkanmodeller som 7,65an, tjockisgranaterna, minor av olika slag-
men även pansarbrytande modeller.
Om han nu fortfarande har sina kontakter så går de nog bra att maxa priserna-
på allt då BC är för bekväma att lämna landet och riskera fängelse i "onödan"

Ursäkta mig för särskrivning och knepiga förkortningar.... Är hungrig..
okej tack ! va ganska säker på att han e kristen bosnier men du har nog rätt . jag tycker personligen inte han är en 100% kille, levererar och inte snackar gör han nog säkert dock.
Citera
2014-02-05, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitknarkmarkspark
Det var överskott på just balkanmodeller som 7,65an

Inte konstigt att skiten fanns i överflöd. Då den Automatkarbinen normalt har 7,62×39mm
Men det är ju tufft att ha en i hyllan, som bokstöd.
Citera
2014-02-09, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Nej det gjorde dom inte. sen att nån gick över är ju skit samma. Dom bär ju samma färger och färgerna är det som gäller om du så är tattare turk svensk o.s.v. så är färgerna allt.

Men håll bara din käft Du som är med i tjackis gänget som påpekar att den skjutne inte var romano Dom andra romano avdelningar backar inte tydligen upp kumla avdelningen. Ni försöker bara slicka hattarnas arsle så långt tungan når. Jävla fjant, påstå inte att jag inte talar sanningen när det är du som försöker dölja sanningen.. Eller så vet du ingenting du är bara en fake wannabe internet flashback supporter Gör mig en tjänst? Slicka mitt rövhålla rent oxå Kram lilla gubben.
Citera
2014-02-09, 03:13
Medlem
double post ursäkta
Citera
2014-02-09, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorthaur

Kan bekräfta att juggen INTE är med
Citera
2014-02-09, 08:38
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapkillah
Men håll bara din käft Du som är med i tjackis gänget som påpekar att den skjutne inte var romano Dom andra romano avdelningar backar inte tydligen upp kumla avdelningen. Ni försöker bara slicka hattarnas arsle så långt tungan når. Jävla fjant, påstå inte att jag inte talar sanningen när det är du som försöker dölja sanningen.. Eller så vet du ingenting du är bara en fake wannabe internet flashback supporter Gör mig en tjänst? Slicka mitt rövhålla rent oxå Kram lilla gubben.
Du ditt rövhål (hela du liknar å luktar som ett) Jag har belägg att han INTE var med romano. Har du det rövhålet??? nej som jag trodde. Tror ingen i romano skulle slick nån i röva, testa så får du se.
Kan vi inte diskutera det över en öl? vill du ha min adress?
Och varför ska dom backa upp nått som inte behövs? Det lilla bråket som är' klarar dom själva då vetu, din äckliga hora.
Senast redigerad av Hollyd 2014-02-09 kl. 08:41.
Citera
2014-02-09, 08:52
Medlem
Hollyds avatar
Och föresten så handlar väll denna sidan om Bc och inte Romano.
Jag VET att du är en av kakmonstren så varför sitta här och spy?
Tog det så hårt att ni fick stryk och att Romano var så många.
Är det nån som kommer att slicka så blir det du fjanten.
Senast redigerad av Hollyd 2014-02-09 kl. 08:58.
Citera
2014-02-09, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Du ditt rövhål (hela du liknar å luktar som ett) Jag har belägg att han INTE var med romano. Har du det rövhålet??? nej som jag trodde. Tror ingen i romano skulle slick nån i röva, testa så får du se.
Kan vi inte diskutera det över en öl? vill du ha min adress?
Och varför ska dom backa upp nått som inte behövs? Det lilla bråket som är' klarar dom själva då vetu, din äckliga hora.

Gubben sluta spänna dig på internet.. Hela örebro vet vem det var som fick stryk? Du måste vara nån tjackis hangaround Jag vill inte ha din adress grabben för jag har inget med detta o göra men det har tydligen du så du vet vart bc håller så varför inte gå och prata med dom för? "testa så får du se" tro mig dom har redan "testats"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in