2013-09-11, 00:30
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Nej..Dock var ju han ju och spelade faktiskt några tävligsmatcher för Inter...så han var ju lite mer än bara ett vanligt ungdomsproffs. Många får inte ens chansen i A-laget. Och inte för vilken klubb som helst heller. Och sedan så brant neråt att han inte ens fixar att spela på en OK nivå i Sverige! Så där sticker hans resa ut lite mer iaf.
Sen får man inte glömma att det var ingen mindre än Mario Balotelli som tog hans plats. Att ha honom som efterträdare ligger det prestige i, men kollar man på deras respektive karriärer påminns man ännu en gång hur konstig fotbollsvärlden kan vara. En är i världsklass medan andra spelar i en division nästan vilken vältränad 20 åring som lirat fotboll i högstadiet kan spela i. Nu överdriver jag lite men förhoppningsvis förstår man poängen.
Citera
2013-12-25, 09:47
Medlem
erikbes avatar
Intervju med Andres Vasquez
http://www.fotbolldirekt.se/2013/12/25/succetalangen-som-forsvann-har-ar-vasquez-idag
Citera
2013-12-25, 09:54
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Intervju med Andres Vasquez
http://www.fotbolldirekt.se/2013/12/25/succetalangen-som-forsvann-har-ar-vasquez-idag

Han hade jag glömt bort... Tänk om han lyssnat på Mild & co istället för sin fader/agent.
Citera
2013-12-25, 11:06
Medlem
Headshrinkers avatar
Vad hände med Ken Fagerberg? Han drog till Danmark efter Öis men sen?
Citera
2014-01-09, 01:54
Medlem
Pascal Chimbonda, del av den franska VM-truppen 2006 samt över 100 matcher i PL representerar numera Carlisle United i engelska League 1. Igår var han med det reservlag som bortaslog Tranmere med 2-1.
Citera
2014-01-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Pascal Chimbonda, del av den franska VM-truppen 2006 samt över 100 matcher i PL representerar numera Carlisle United i engelska League 1. Igår var han med det reservlag som bortaslog Tranmere med 2-1.

Han spelade i Tottenham för 4 (5?) år sedan och var då 30 år. Han försvann av åldern antar jag?
Citera
2014-02-12, 02:29
Medlem
snillet_1s avatar
Djibril Cissé är en rätt försvunnen spelare idag. Jag såg nyss att han spelar i Andreas Granqvists Kuban Krasnodar. Han var fullkomligt lysande i Auxerre, det vet nog alla som såg Eurogoals på den tiden.

(Fan vad tiden går, det är ju rentav deprimerande...)
Citera
2014-02-12, 06:41
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Djibril Cissé är en rätt försvunnen spelare idag. Jag såg nyss att han spelar i Andreas Granqvists Kuban Krasnodar. Han var fullkomligt lysande i Auxerre, det vet nog alla som såg Eurogoals på den tiden.

Nyss? Han gjorde mål för Bastia igår

Granen spelar väl dessutom i den andra Krasnodar-klubben.
Citera
2014-02-12, 08:32
Medlem
G-spottornados avatar
Citat:

Ska tydligen ha kommit ut en sexvideo med honom, kanske en PR-kampanj som ska ta honom tillbaka till europas finrum
Citera
2014-02-12, 18:00
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:

Jo, har väl tyvärr känts rätt så kall ända sedan han lämnade Panathinaikos där han var "Auxerre suverän" även om det är enklare att göra mål i Superleague i Grekland än i Ligue 1. Trodde att han skulle kunna fortsätta på det inslagna spåret när han flyttade till Lazio men det blev ingen lyckad historia.

Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Nyss? Han gjorde mål för Bastia igår

Granen spelar väl dessutom i den andra Krasnodar-klubben.
På tal om SC Bastia spelar även Miloš Krasić där på lån från Fenerbahçe. Där kan man väl snacka spelare som försvann, eller i alla fall en hypad sådan som inte riktigt levde upp till hypen.
Citera
2014-02-15, 01:02
Medlem
Masingas avatar
Vad hände med Dean Ashton? Fanns potential där!
Citera
2014-02-15, 01:06
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vad hände med Dean Ashton? Fanns potential där!

Ryggproblem förstörde hans karriär.

Edit: Hm, verkar ha varit problem med benbrott... Någon som kan klargöra?
Senast redigerad av snillet_1 2014-02-15 kl. 01:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in