2014-02-14, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Fått sparken? Är han ens anställd? Han fakturerar nog SR för sina hat-propaganda mot sveriges befolkning. Att Malena Ernman "hoppar av" SR är ingen förlust i övrigt, hon har bara hittat på en ursäkt för att slippa göra bort sig i radio.
Det påstås i media att han är (var?) programledare för SR men inte vet jag hur hans anställningsavtal ser ut.
Citera
2014-02-14, 21:18
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Fast nu "rasar" bara en liten klubb för inbördes beundran på Södermalm och Sthlms innerstad, dock finns de på twitter, radio och kultursidorna.
Svensson ute i förorten och i busken skiter i vilket.
Ja så är det ju med det mesta. De flesta skiter i varje enskild händelse som ett fåtal rasar över, men detta fåtal finns alltid. Ibland sitter det en liten grupp på twitter och blir ursinniga över något som drabbat en kvinna, ibland sitter det en liten grupp på flashback och blir ursinniga över något som drabbat en SD:are. Och utanför fönstret fortsätter livet som vanligt för resten av mänskligheten.
Citera
2014-02-14, 21:21
Medlem
Damen i fråga har, precis som många andra kändisar, en enorm hybris och tror att hon kan påverka samhället genom sin blotta frånvaro i radio. Suck! Jämför gärna när Abba-Benny försökte rädda gamla slussen genom att återförena ABBA och sedan i vredesmod inte ville ha kvar bilden av sig själv på Arlanda.

Malena Ernmans avhopp påverkar SD lika mycket som det här flashback inlägget.
Citera
2014-02-14, 21:22
Medlem
Varför bara hoppa av. Hon kan väll lämna landet om hon gillar mobbare.
Citera
2014-02-14, 21:26
Medlem
Dongelidongs avatar
Vilken förlust. Nu blir det en fet grogg så att mina nerver lugnar ned sig...

Citera
Medlem
SlipadDiamants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Ett mer O-rasistiskt land än Sverige får du leta efter, vi är världens mest självutplånande folk.

Som jag upplever Sverige så är vi ett fredligt folk (vart fall de senaste århundraden), vi är naiva , godtrogna, snälla och vill hjälpa andra.
Så har vi plötsligt förvandlats till ett rasistiskt, islamofobiskt land som kastar bananskal på gatan för att vi lider av afrofobi.
Jag begriper inte detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Inget fel alls, men vi har fått nog av idioter som dig.
Vet dock inte om du känner till Linus Bylund, vilket du borde göra.
Linus och Soran brukar köra lite Tea party nämligen, och du får tycka vad du vill om det förresten.
Troligtvis så är det Linus som övertygat Soran om lämpligheten i hans medverkande i SR,
eftersom Soran vill vara politisk detta valår, men det kan man ju ifs inte veta.

http://bylunds.wordpress.com/

Malena spelar duktig PK-idiot. It's all about the money.

Är man för HBTQ kan man inte vara mot multikultur eller feminism.
Citera
2014-02-14, 21:33
Medlem
gubbjavlars avatar
Hela frågan är ju fel ställd. Den intressanta frågan är ju ju; varför skulle SR göra ett undantag för just Soran? För att han är söt? För att han visade prov på smartness vid järnrörsincidenten? För att han har ett kul skägg?

Jag håller med om alla tre men kan ändå inte se att något av det, var för sig eller tillsammans, skulle innebära skäl nog att göra ett undantag för just honom. I synnerhet som han själv verkar ta det inträffade med ett visst jämnmod. Regeln finns där av en anledning och det finns inget häpnadsväckande i att den tillämpas på Soran som på alla andra. Urtöntigt att ens diskutera ärendet.
Citera
2014-02-14, 21:37
Medlem
MariaBurgers avatar
Malena, du kan ta och hjälpa zigenarna som slagit läger i Huddinge! Eftersom du är en sån duktig anti-rasist!

Sen kan du hälsa på negern som slog ihjäl folk med ett järnrör! Det borde vara helrätt för en riktigt duktig anti-rasist.
Citera
2014-02-14, 21:39
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuneiforme
Malena spelar duktig PK-idiot. It's all about the money.

Är man för HBTQ kan man inte vara mot multikultur eller feminism.
Är du full eller? Jag har inte ens nämnt henne.
Citera
2014-02-14, 21:43
Medlem
gubbjavlars avatar
Ernman är typexempel på en människa som har en massa goda kvalitéer och säkert är en tillgång på vilken middag som helst, men som helst inte skall yttra sig offentligt. Hon är god och menar väl men begriper inte frågan utan baserar sitt ställningstagande på en egen observation av typen; "Soran verkar ju snäll" och/eller "Jimmie verkar ju dum". Och exakt så djupt sträcker sig hennes kapacitet till reflektion.

Att det möjligen skulle kunna beröra ett större ämne än så har aldrig slagit henne och det är sannolikt poänglöst att försöka förklara för henne att hennes resonemang skulle bereda vilken nazi som helst tillträde till Public Service . Men hon är väldigt duktigt på att sjunga.
Citera
2014-02-14, 21:44
Medlem
LouizCyphers avatar
Så jäkla grymt bra gjort av Malena. Nu älskar jag henne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in