Citat:
Ursprungligen postat av
Avva66
Du bekräftar vad han skriver, samtidigt som du säger att denne har fel. Hur ska du ha det?
Inte ens Linus Bylund (SD) anser att det finns belägg för att han sagt det.
Helt seriös, säger du A får du väl säga B, istället vill du kolla om jag är tillräckligt nyfiken för att fråga vad fan du menar? Snälla raring, tala om vad du menar, vad säger jag båda saker?
Jag lyssnar själv på radion och trotts att jag skickat artiklar på det så ska det fortsättas diskuteras om han har sagt det eller inte. Är Soran Ismails fanclub verkligen så stor? Jag menar, titta på han? Undersök honom? Vad står han egentligen för? Jo, antidemokrati, förtryck och islamism. Bara att rata upp informationen om när han skulle välja socialdemokraterna eller islamiska förbundet varvid han väljer det dåligt ryktade islamiska förbundet. Och kom inte du också och säg att du har blivit google förlamad för vissa saker får ni allt läsa på själva.
Jag själv diskuterar aldrig på Flashback om grejer jag inte har någon insyn i vilket jag tycker allt fler flashbackare måste lära sig att sluta upp med. Det förstör ju forumet.