Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Nej, jag tänker inte återge allt. Hittills har ingen lyckats ge ett trovärdigt scenario i sin helhet, inte ens förre åklagaren, nuvarande målsägandebiträdet. Det sket sig när kroppen skulle tas ur huset. Däremot lyckades han teleportera FS från Anvik till golfbanan.
Men jag kan återigen rätta dig, det behövdes inte flera dagar för att röja i huset. Eller är du fortfarande säker på att det tar för lång tid för blodet att torka? Hur lång tid tar det, innan man kan lägga på en fleecefilt? Och hur mycket kan man förkorta tiden med en hårtork?
Nej, vem fan hade förväntat sig att du skulle kunna få ihop något trovärdigt scenario?
An nånting? Misstänkliggöra vittne går för sig och till och med utpeka som
tänkbar mördare.
Och nu någon jävla hårtork att dra fram? Skulle nån stå med en sån menar du?
Inte ens FS själv tror jag fick för sig att stå med en hårtork för att få blodet att
torka snabbare.
Han hade gott om tiden den fegisen att vänta ut att blodet skulle torka i sängen.
Ingen som störde.
Mördaren gick som han ville i huset som hans offer ägt.
Konstigt med dig förresten - var du inte länge ganska säker på vem som var skyldig i det
här caset? Du trodde väl till och med ett slag att nya flickvännen kunde tänkas ha spelat
en viss roll i det hela?
Vad i all världen fick dig att så radikalt ändra mening?
Var det när fladdrige Fidde dök upp omsider i tråden som du började svänga i uppfattningen?
Berätta gärna hur det ligger till med det här.