2014-02-14, 00:06
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Jag är helt med på noterna! Kommer göra det själv eller så ber jag om hjälp första gången, är bekväm med sprutor jobbar inom vården. Vad tror du Leffe, mörka sidan kommer göra mig gott?

Om du är bekväm med sprutor är det bara att sätta den i skinkan, enkelt och bekvämt. Jag vill snarare kalla det den ljusa sidan. Se till att inte bli för ivrig bara och läs på så kommer allt att gå bra. Det finns en bra FAQ.

/ Leif
Citera
2014-02-14, 00:32
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
250mg E5d i cirka 8-10(?) veckor med frontning på 500mg de två första sticken hade jag tänkt.

10 v är kanon tro jag. Ser igentligen ingen anledning att köra längre. Man ska tänka på att du har 2 v efter sista (innan pct.n)Sticket som man har nytta av oxå.
Du ökar mest o bäst första 6 v sen plana det ut.

Kliv av i tid en bra pct o kom tillbaka men en ny bra kur 6-9 mån senare.

Jag skulle dock gärna se att du körde testo p istället.
Jo
100 mg eod(varranan dag) i 7-8 v.
Du kommer igång ordentligt på 1-2 v du slipper bloaten. O få en jävla käftsmäll på gymmet.. Libidon ska vi inte prata om

Du är på kortare on vilket oxå är positivt i återhämningsyfte...

De negativa är fler stick. Men du va ju van vid sprutor.
Mvh
Senast redigerad av Wolverine6 2014-02-14 kl. 00:49.
Citera
2014-02-14, 00:50
Medlem
vilka nålar använder ni och hur långt in bör man gå i biceps?

var rekar ni? hellre för långt än för kort iaf.

3-4cm med orange nål är väl helt ok? kan ju inte sticka längre då blire väl för långt.

känner mig sjukt osäker just kring hur långt in jag vågar sticka.

blev lite halv fail sist på bröstet, de va min första inj där. gick antingen för långt eller för kort. blev hård runt om å öm i ett par dagar men de ha släppt.
men de va ren klantighet från min sida. ...
Citera
2014-02-14, 00:57
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb

3-4cm med orange nål är väl helt ok? kan ju inte sticka längre då blire väl för långt.

blev lite halv fail sist på bröstet, de va min första inj där. gick antingen för långt eller för kort. blev hård runt om å öm i ett par dagar men de ha släppt.
Är du inte på din första kur?
Citera
2014-02-14, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Är du inte på din första kur?

joo?
Citera
2014-02-14, 01:00
Medlem
sedans avatar
Citat:
joo?
Då kan du omöjligen ha ärrvävnad i de vanliga injectspotsen, så om du inte kör två stick om dagen så behöver inte inte använda varken pecs eller biceps. Hur ofta sätter du?
Citera
2014-02-14, 01:03
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:

3-4 CM I BICEPS?!

orange 25 du behöver inte in med hela ändå.. men mannen undvik biceps vader traps triceps så länge du kan(flera år typ). rumpa lår axlar! vad ska du sätta på andra ställen för? du är på din första kur dessutom..
Citera
2014-02-14, 01:04
Medlem
Citat:
Då kan du omöjligen ha ärrvävnad i de vanliga injectspotsen, så om du inte kör två stick om dagen så behöver inte inte använda varken pecs eller biceps. Hur ofta sätter du?

håller med. jag är van i låren, skinkan gillar jag ej för osmidigt.

nu till grejen, jag ska sätta eod senare i min kur(ska byta prepp alltså), och vill ha någon sorts vana inne å testat andra muskler än bara låren.

förstog du?

mvh
Citera
2014-02-14, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
3-4 CM I BICEPS?!

orange 25 du behöver inte in med hela ändå.. men mannen undvik biceps vader traps triceps så länge du kan(flera år typ). rumpa lår axlar! vad ska du sätta på andra ställen för? du är på din första kur dessutom..

som du ser jag har ingen koll kanske räcker me 2cm? haha!
Citera
2014-02-14, 01:08
Medlem
sedans avatar
Citat:
håller med. jag är van i låren, skinkan gillar jag ej för osmidigt.

nu till grejen, jag ska sätta eod senare i min kur(ska byta prepp alltså), och vill ha någon sorts vana inne å testat andra muskler än bara låren.

förstog du?

mvh
Alltså, jag vet inte om du märkt det, men låren är för i helvete närmare en halvmeter långa.

Kör lår och axlar, det klarar du eod på galant, såvida du inte rispar sönder muskeln och får ärrvävnad på grund av det.
Citera
2014-02-14, 01:14
Medlem
Citat:
Alltså, jag vet inte om du märkt det, men låren är för i helvete närmare en halvmeter långa.

Kör lår och axlar, det klarar du eod på galant, såvida du inte rispar sönder muskeln och får ärrvävnad på grund av det.

jamen jag är dvärg nae jag skojar jag förstår va du menar, får göra de då!

men jag vill inte sätta i axlarna, för det känns som de är för mkt nerver å senor och saker där.

nej jag tar de lugnt, inte speciellt svårt att sticka i låret så länga man är skärpt och har alltid gått bra.

men hur långt in går ni i bröstet då? orange nål. de känndes ju inget å sticka där.

då kan jag ha lår-lår-bröst-bröst funka ju fint.
Citera
2014-02-14, 01:17
Medlem
Wolverine6s avatar
Axlarna axlarna axlarna testa din fitta du kommer inte ångra dej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in