2014-02-13, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx43
Kan man gå och lämna blod medans man är på aas? Har för mig att man inte fick det innan iallafall, ett par år sedan.

Mycket man inte får göra här i världen, men likt förbannat gör man det ändå. Egentligen får man inte lämna blod under pågående AAS-kur, men det är inget de kollar efter. Viktigaste är att du har ett stabilt hb-värde, och att du är friskt från de vanligaste smittsjukdomarna.
Citera
2014-02-13, 15:29
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Mycket man inte får göra här i världen, men likt förbannat gör man det ändå. Egentligen får man inte lämna blod under pågående AAS-kur, men det är inget de kollar efter. Viktigaste är att du har ett stabilt hb-värde, och att du är friskt från de vanligaste smittsjukdomarna.

Anledningen är ju dock att man använder sig av nålar och inte själva AAS-bruket. Så som jag förstått det!

De tror att sålänge man använder nålar till något så delar man de med sina polare
Citera
2014-02-13, 16:40
Avslutad
Vad är en rimlig första kur, 250mg eller 500? Antar att biverkningarna inte blir dubbelt bara för att man höjer dosen. Hade inte tänkt att tävla utan mer för att stilla min nyfikenhet. Har sneglat lite på enbart testo.
Citera
2014-02-13, 17:05
Medlem
Miss.Prettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad är en rimlig första kur, 250mg eller 500? Antar att biverkningarna inte blir dubbelt bara för att man höjer dosen. Hade inte tänkt att tävla utan mer för att stilla min nyfikenhet. Har sneglat lite på enbart testo.

250 räcker gott.
Citera
2014-02-13, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Anledningen är ju dock att man använder sig av nålar och inte själva AAS-bruket. Så som jag förstått det!

De tror att sålänge man använder nålar till något så delar man de med sina polare

Japp, alldeles riktigt. Tack för klargörandet.
Citera
2014-02-13, 20:54
Medlem
Citat:

Beror på vad du menar med 250,500mg EW eller injektionsdag?

Sätt 375mg E5D så blir dosen ca 500 EW en rimlig första kur på Testo E
Citera
2014-02-13, 22:04
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx43
Kan man gå och lämna blod medans man är på aas? Har för mig att man inte fick det innan iallafall, ett par år sedan.
Ja, det får du, men inte om du injicerat det själv utanför sjukvården. Som BodyGod nämnde är det uteslutande blodsmitta de oroar sig för.

EDIT: Men självfallet skall du neka all anknytning.
Citera
2014-02-13, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Beror på vad du menar med 250,500mg EW eller injektionsdag?

Sätt 375mg E5D så blir dosen ca 500 EW en rimlig första kur på Testo E

250mg E5d i cirka 8-10(?) veckor med frontning på 500mg de två första sticken hade jag tänkt.
Citera
2014-02-13, 23:41
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
250mg E5d i cirka 8-10(?) veckor med frontning på 500mg de två första sticken hade jag tänkt.

250mg e5d (blir 350ew) är en alldeles utmärkt dos att börja med, finns mycket att hämta där. 8-10 veckor är i det kortaste laget, hellre 12-14 veckor så att du får känna på hur riktig dunderhonung funkar och vilka underbara effekter det har.

Erkänn du är bara inne och driver med eliten

/ Leif
Citera
2014-02-13, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
250mg e5d (blir 350ew) är en alldeles utmärkt dos att börja med, finns mycket att hämta där. 8-10 veckor är i det kortaste laget, hellre 12-14 veckor så att du får känna på hur riktig dunderhonung funkar och vilka underbara effekter det har.

Erkänn du är bara inne och driver med eliten

/ Leif

Nej det är faktiskt sant jag vill(måste) testa Vad menar du med EW? Behövs frontningen?
Citera
2014-02-13, 23:54
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Nej det är faktiskt sant jag vill(måste) testa Vad menar du med EW? Behövs frontningen?

Välkommen till andra sidan, vi ska ta väl hand om dig

EW betyder every week, så om du ligger på 250mg Testo E e5d (ever5day) så blir din veckodos 350mg Testo E, är Tony med på noterna? Fronta om du vill, det är ett sätt att nå steady state fortare och inget negativt.

Ska du sätta sprutan själv eller kommer mamma hjälpa dig?

/ Leif
Citera
2014-02-14, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Välkommen till andra sidan, vi ska ta väl hand om dig

EW betyder every week, så om du ligger på 250mg Testo E e5d (ever5day) så blir din veckodos 350mg Testo E, är Tony med på noterna? Fronta om du vill, det är ett sätt att nå steady state fortare och inget negativt.

Ska du sätta sprutan själv eller kommer mamma hjälpa dig?

/ Leif

Jag är helt med på noterna! Kommer göra det själv eller så ber jag om hjälp första gången, är bekväm med sprutor jobbar inom vården. Vad tror du Leffe, mörka sidan kommer göra mig gott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in