2014-02-13, 13:41
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det var bra jävla nära att det gick duktigt åt h-e när OC skulle försöka leka ormfångare.

När man ser OC:s blick ibland så tror man karln är död, det finns liksom inget liv därinne - alla har gått för dagen. Sen ser man Morgans rörelseschema som skulle få en sengångare att börja tuta för omkörning så blir man riktigt matt.
Det känns som om O-C är för dum för att bli rädd för världens farligaste/giftigaste ormar.. För honom är det ungefär som att plocka upp ett tuggummipapper eller bananskal som ligger och skräpar på gatan, inget att hetsa upp sig över..
Citera
2014-02-13, 15:36
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Det känns som om O-C är för dum för att bli rädd för världens farligaste/giftigaste ormar.. För honom är det ungefär som att plocka upp ett tuggummipapper eller bananskal som ligger och skräpar på gatan, inget att hetsa upp sig över..

Precis, men så har han ju också blivit biten av en hare. Det är nästan lika farligt som alla Australiens ormar tillsammans.
Citera
2014-02-13, 15:52
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Precis, men så har han ju också blivit biten av en hare. Det är nästan lika farligt som alla Australiens ormar tillsammans.
Han blev ju även biten av mints.
Citera
2014-02-13, 15:59
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Angående "mints" så gissar jag på att orden myror och ants flöt ihop i O-C:s dimmiga hjärna - därav detta nyskapande ord.. My-nts
Citera
2014-02-13, 16:58
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Angående "mints" så gissar jag på att orden myror och ants flöt ihop i O-C:s dimmiga hjärna - därav detta nyskapande ord.. My-nts
Så jävla bra! Hahaha

Titta även på extramaterialet, det finns några gukdkorn där
Citera
2014-02-13, 18:09
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Så jävla bra! Hahaha

Titta även på extramaterialet, det finns några gukdkorn där
Var hittar jag det?
Citera
2014-02-13, 18:24
Medlem
Hur korkade får man bli ? vad är det, tredje säsongen och dom har inte lyckats lära sig någon mer engelska i princip ? Underbart i sydney med bussarna och pizzan.
Citera
2014-02-13, 18:25
Medlem
Citat:
Var hittar jag det?
http://www.kanal5play.se/#!/play/program/322002/video/180622740|/program/322002/klipp?showMore=true

Fanns på sidan innan.
Citera
2014-02-13, 22:11
Medlem
AlbusDumbledores avatar
Skrattade så jag grät nästan hela avsnittet. Topp 3? Mycket möjligt.
Citera
2014-02-15, 13:58
Medlem
"Morgan och Ola-Conny, var är ni nu för nånstans?"
och den nya:
"Morgan och Ola-Conny, vad är det för på gång nu?"
Citera
2014-02-15, 14:36
Medlem
JerryCottons avatar
A hare bit my hare, a dog bit my hare. It was not my dog...
Citera
2014-02-15, 15:12
Medlem
C.O.T.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Morgan är säkert kristdemokrat eftersom han är troende och verkar mer höger än vänster. Han är ju t.ex. intresserad av aktiehandel och har en hög arbetsmoral. OC känns som en sådan kille som skulle kunna va sosse genom arv. Men nu spekulerar jag fritt

Morgan sa i ett avsnitt av serien Ullared att han röstar på de blåe och fick en del pikar av sina kollegor för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in