2014-02-10, 21:53
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Det har du helt rätt i. Förstår inte varför man köper biljett till vanliga campingen. Finns ju alltid en liten chans att man vill sova på lugna.

Haha nej det gör det inte
Citera
2014-02-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cooldog
Haha nej det gör det inte

Och om man sen inte vill det är det ju bara att sova på den vanliga. Iom att det är samma pris för att få tillgång till lugna kan jag inte förstå det
Citera
2014-02-10, 22:33
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Och om man sen inte vill det är det ju bara att sova på den vanliga. Iom att det är samma pris för att få tillgång till lugna kan jag inte förstå det

Jo det kan man ju. Samtidigt så händer ju allt på vanliga så varför inte boka biljett dit så kan dom som vill sova få vara på lugna? Kanske bara jag som är ung och inte förstår (;
Citera
2014-02-10, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cooldog
Jo det kan man ju. Samtidigt så händer ju allt på vanliga så varför inte boka biljett dit så kan dom som vill sova få vara på lugna? Kanske bara jag som är ung och inte förstår (;

Det du skriver är ju den enda poängen som finns. Om man är så snäll att man inte vill ta bort möjligheten till lugn camping för nån som behöver den mer. Och det är ju ädelt
Citera
2014-02-10, 23:34
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Det du skriver är ju den enda poängen som finns. Om man är så snäll att man inte vill ta bort möjligheten till lugn camping för nån som behöver den mer. Och det är ju ädelt

Min erfarenhet av festivaler hittills visar på att det är ganska marginell skillnad på "lugn"/vanlig camping
Citera
2014-02-11, 01:19
Medlem
Thages avatar
De borde va högre åldergräns så man slipper alla småskitar. Annars skulle bråvalla va grymt..
Citera
2014-02-11, 13:58
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Nu byter festivalen namn för scenerna så gå in på hemsidan eller facebook och rösta på era favoriter. Jag tycker Main Stage bör i alla fall heta Valhalla. Tycker det låter bra.
Citera
2014-02-11, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Nu byter festivalen namn för scenerna så gå in på hemsidan eller facebook och rösta på era favoriter. Jag tycker Main Stage bör i alla fall heta Valhalla. Tycker det låter bra.

Har inte Facebook och hittar inget på hemsidan. Vad finns det för scener och vad hette dom innan?
Valhalla låter ju ganska fräsigt.
Citera
2014-02-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Har inte Facebook och hittar inget på hemsidan. Vad finns det för scener och vad hette dom innan?

Största scenen hette Blue Stage, näst största Green Stage och sen fanns de två tältscenerna White Stage och Red Stage. Plus att det tillkommer en till. Det är dessa man ska ge namnförslag för.
Citera
2014-02-11, 15:55
Medlem
Citat:
Största scenen hette Blue Stage, näst största Green Stage och sen fanns de två tältscenerna White Stage och Red Stage. Plus att det tillkommer en till. Det är dessa man ska ge namnförslag för.

Ganska tråkiga namn, förstår att de vill byta.
En scen skulle ju kunna heta Peking eftersom det ligger i Norrköping. Någon scen skulle kunna döpas efter någon legendarisk artist, typ Elvis Stage eller Lennon Stage
Citera
2014-02-11, 23:00
Medlem
Randomones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Verkar som man behöver Facebook ändå, men så här ser det ut
Citera
2014-02-13, 14:01
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Randomone
Verkar som man behöver Facebook ändå, men så här ser det ut

Har inte orkat läsa igenom alla sidorna eller för den delen inte varit på Bråvalla, men i år tänkte jag ta mig dit. Vad är skillnaden på vanlig camping och premiumcamping?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in