2014-02-11, 20:03
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Mats år gärna mata min höna ^^
Så ni kvinnor skulle alltså uppskatta en manskropp på ett motsvarande sätt vi gubb...killar gör, vad motsvarar pattarna på en tjej säg?
Citera
2014-02-11, 20:03
Medlem
Centipedes avatar
http://lt.se/nyheter/sodertalje/1.2349121-farmen-sandra-blir-starkare-med-daniels-hjalp
Citera
2014-02-11, 20:05
Medlem
tlcswes avatar
Anledningen till att Sandra lämnade var att hon visste skulle bli förstakämpe. Hon skulle valt BK, som senare hade valt grinden. Sandra visste redan att hon skulle få åka hem, då hon till 100% hade förlorat i grinden.

Men Sandra vart 'smart' och skyllde på mobbning.
Citera
2014-02-11, 20:05
Medlem
haexkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4N0NYM
Han får nog ligga, vare sig quinnera vill eller inte

Blonda brudar älskar negerkuk, dessutom en klimakteriekärring också. Jag spår trekant.

Citat:
Ursprungligen postat av sissen
Mats år gärna mata min höna ^^

Han ser garanterat bäst ut av killarna i farmen, Mr Aragorn.
Senast redigerad av haexkvast 2014-02-11 kl. 20:08.
Citera
2014-02-11, 20:06
Medlem
Vad har fikri gjort mot sandra? ställd henne mot väggen när hon försökte skylla ifrån sig som vanligt på billie-kim? Är detta mobbning tycker ni?

Hon ljög och förstörde mjölken för hon är lat.

Hon är grinig och sur jämnt. Skvallrar så fort billie-kim har gjort någonting istället för att ta det direkt med henne.

Den enda mobbaren där inne är Sandra. Försöker få billie-kim i dåliga dagar så hon ska framstå som bättre i gruppen som sedan kan snacka skit om bille-kim hela tiden.

När detta inte funkade mot fikri så började hon grina och tog på sig offerkoftan som hon är
van med.

Men jag skulle vänligen vilja få svar på varför ni anser att fikri har mobbad Sandra? på vilket sätt?

Han har inte gjort ett skit och tål man inte att få kritik när man gjort fel så ska man hålla käften.
Citera
2014-02-11, 20:06
Medlem
symbicorts avatar
Självklart är Fikri och stjäl när han får chansen.
Citera
2014-02-11, 20:08
Medlem
sissens avatar
Fakiren gick fel... Skulle till svenska för invandrare men hamna på snubbar för impotens...

Därför han e som han är.
Citera
2014-02-11, 20:09
Medlem
Fikre är en psykopat! Skriker ju bara ut vidrigt psyko i ögonen på han. Han kommer inte vara kvar länge på farmen. Han är inte smart! För att vinna spelet så må du ha en neutral roll till alla och inte göra sig ovän med folket
Men jag förstår att han har svårt med det. Han har inte smart nog att kunna visa respekt för dom andra och psykopaten i honom känner ingen empati. En garanterat hustrumisshandlare.
Ut med skiten. Syns även att dom andra killarna är lite skraja för han
Senast redigerad av Rebelson 2014-02-11 kl. 20:12.
Citera
2014-02-11, 20:12
Medlem
Ankanins avatar
Jag hoppas att Kunta Kinte kommer tillbaka och att Fuckri efter att fått starkare relationer med andra börjar gå emot honom.
Citera
2014-02-11, 20:15
Medlem
haexkvasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
http://lt.se/nyheter/sodertalje/1.2349121-farmen-sandra-blir-starkare-med-daniels-hjalp

Kul för henne. Hoppas det hjälper.

Hur dryg och ful hon än är/var så kan jag inte annat än att tycka synd om henne.
Citera
2014-02-11, 20:16
Medlem
Bajsfacistens avatar
Sandra, suck tjock och fet. Så fort någon säger till henne eller emot henne så är de idioter. Att lyfta ett jävla finger en gång i sitt liv så kanske folk hade tyckt bra om henne. Usch usch usch. När offerkoftan inte fungerar mer då sticker hon..

Nej åk hem med dig och slipp göra ett skit, sitt i soffan och tröstät lite skräpmat och chips.
Citera
2014-02-11, 20:20
Bannlyst
Hahah Fikri är ju så jävla skön!! Men när gutta ska inspektera uppdragen och märker att Fikri blåst honom så tar det nog hus i helvete, gutta är ingen man bråkar med .

Orkar verkligen inte med sandra, skönt att hon drog. Hon är en sån tjej som mår dåligt psykiskt och tror att alla hackar på henne.

Tror ni Zimson är ensam i skogen eller? Vad äter han egentligen? Han har väl inga hönor och sånt med sig.. kul att äta bär och dricka vatten i flera dagar.
En annan sak jag tänkt på det är hur gör tjejerna när dom får mens? Använder dom tamponger eller blir det någon tyg-binda? Hahah fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in