Citat:
Ursprungligen postat av
Kallix
Det kan Fredrik säkert fixat. Hur han tog ut Marina från huset är i och för sig helt ointressant, det intressanta är att han mördade henne.
Om Fredrik hade en hjälpreda vid transporten så sätter jag mina pengar på att maskroos hjälpte till. Det beror på att det är det enda scenario jag kan föreställa mig. Fredrik har inga vänner han kan be om en sådan tjänst. Han har inga vänner alls. Men om han redan hade fångat maskrosen, innan han mördade Marina, så kan jag tänka att hon hjälpte till. Maskrosen kan vara den saffy såg bakom ratten den 28/7. M är inte olik Marina i frisyr och ansiktsform.
Saffy är ett sorgligt kapitel
Jag ger inte "5 öre" för hennes vittnesmål, totalt dum person som inte har minsta trovärdighet....
Tur att nya åklagaren sågade henne totalt, hon är en av anledningarna till att FS fått vara i frihet 3,5 år.... Hon uttalar sig för hon inbillar sig bara att hon sett MJ eller hennes bil...
Logiken talar för att det var samma person som körde bilen från Övre Röra och tog ut pengarna och som hon senare ser komma gående tillbaka mot Övre Röra....
Kärringen borde tänkt sig för och inte bara inbillat sig saker och vittnat om skiten utan någon substans alls....
Hennes trovärdighet är under noll..........