Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-02-09, 07:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ni förstod väl dock vad jag menade... "Ursprungsrumäner" kontra Zigenare och andra minoritetsgrupper.... Om jag inte minns rätt finns det en hel del Rumänska adoptivbarn i Sverige sedan kommunisttiden och när det var ännu fattigare där än vad det är idag (som om det var möjligt)... frågan är om dessa är sk "vanliga rumäner" eller om det är smutsig blod i många...
Är det för att Alexandra Pascalidou och Alice Teodorescu kallar varandra vita som du har dessa funderingar?
http://debatt.svt.se/2014/02/05/principfragor-om-rasism-far-inte-bli-ett-mediarace/
Citera
2014-02-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ni förstod väl dock vad jag menade... "Ursprungsrumäner" kontra Zigenare och andra minoritetsgrupper.... Om jag inte minns rätt finns det en hel del Rumänska adoptivbarn i Sverige sedan kommunisttiden och när det var ännu fattigare där än vad det är idag (som om det var möjligt)... frågan är om dessa är sk "vanliga rumäner" eller om det är smutsig blod i många...

Har träffat några som är adopterade ifrån rumänen. Gemensam nämnare var att alla var zigenare. De hade utseenden som inte gick att missta sig om. Det som var positivt är att dessa människor var skötsamma och således inte påverkade av den negativa zigenska kulturen.

Vanliga rumäner är ett slaviskt folk med latinska inslag således ett vitt europeiskt folk och ser man inte skillnad på en "rumänsk zigenare" och en vanlig rumän är man ganska blind.
Citera
2014-02-10, 00:13
Medlem
Smuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
Har träffat några som är adopterade ifrån rumänen. Gemensam nämnare var att alla var zigenare. De hade utseenden som inte gick att missta sig om. Det som var positivt är att dessa människor var skötsamma och således inte påverkade av den negativa zigenska kulturen.

Vanliga rumäner är ett slaviskt folk med latinska inslag således ett vitt europeiskt folk och ser man inte skillnad på en "rumänsk zigenare" och en vanlig rumän är man ganska blind.

Låt aldrig zigenare lura dig att dom är skötsamma, då snor dom allt du har. Zigenare är exakt som judar, skillnaden är bara att judar är smarta.
Citera
2014-02-11, 00:28
Medlem
Rickard-SvPs avatar
Varje dag lägger SvP:s Facebooksida upp en anledning att rösta på oss i valet till hösten. Igår var det "För att du vill att kommunen du bor i säger upp sina avtal med migrationsverket."

Vilken är din anledning?
Citera
2014-02-11, 00:31
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP
Varje dag lägger SvP:s Facebooksida upp en anledning att rösta på oss i valet till hösten. Igår var det "För att du vill att kommunen du bor i säger upp sina avtal med migrationsverket."

Vilken är din anledning?
What it all comes down to:

Så att jag ska slippa se en massa jävla apor på mina gator när jag är ute och går
Citera
2014-02-11, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio

Rumänerna själva är förbannade över att bli sammanbuntade och förväxlade med zigenarna. Att västerländsk media omnämner zigenska ociviliserade utvandrare från Rumänien som "rumäner" har verkligen skadat civiliserade medel-Adrians kosmopolitiska rykte något ofantligt. Rumäner är ett nationalistiskt folk som nu tvingas skämmas när de rör sig utanför Östeuropa.
Citera
2014-02-11, 20:44
Medlem
NirvanAs avatar
Men vad finns det för klassiska fysiologiska tecken på en zigenare från rumänien? Finns det nåt likt judenäsan där yttersta spetsen tippar nedåt?
Citera
2014-02-11, 21:51
Medlem
TheBurdens avatar
Man får ju gåshud när Magnus Söderman ropar "Sverige förblir svenskt" (11:00, på slutet av klippet):
http://youtu.be/7841viApODI

Stor tack för det, Magnus.
Citera
2014-02-12, 04:05
Medlem
thelindgrennheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Ja?

Rumäner (etniska vita européer av slavisk börd) är inte samma sak som "rumäner" dvs zigenare/halvzigenare och annat blandat smutsfolk.
Citera
2014-02-12, 04:15
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thelindgrennhero
Rumäner (etniska vita européer av slavisk börd) är inte samma sak som "rumäner" dvs zigenare/halvzigenare och annat blandat smutsfolk.

Exactamundo.
Citera
2014-02-12, 05:06
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rickard-SvP

Vilken är din anledning?

Bra anledningar:
- För att SvP vill avveckla mångkulturen på riktigt.
- För att SvP inte vill att några andra än svenskarna själva ska styra landet.
- För att Sverige ska förbli svenskt.
Citera
2014-02-12, 11:53
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Man får ju gåshud när Magnus Söderman ropar "Sverige förblir svenskt" (11:00, på slutet av klippet):
http://youtu.be/7841viApODI

Stor tack för det, Magnus.

Jag tycker att hela det där talet är alldeles fantastiskt!

Det är lite dålig kvalitet på det här klippet, men även här är Magnus Söderman riktigt bra:
http://www.youtube.com/watch?v=4lP0IeaRUdc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in