2014-02-09, 15:11
Medlem
NilssooonSs avatar
Hur går det för er andra som säljer IF Lacazette och IF Bonucci? Får en såld varannan dag typ.. Bör kanske sänka priset?
Citera
2014-02-09, 15:12
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sic_law
Tips på mittback bredvid Kompany? Inte nöjd med Vidic....

Köpte sånt gold pack med enbart spelare. Skulle ju bara vara enbart gold o 3 rare. Fick en silver istället för en tredje rare... någon som varit med om liknande?
IF Sakho!! alternativt SIF Caulker
Citera
2014-02-09, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Symp
Byt plats på Neymar och Ibra. Hört att Neymar gör sig bättre som CAM samt känns slöseri med Ibra där.
Du lär ju få ändra lite mer men det är vad jag tycker.
Tror Messi är bäst som COM, CF. Därför är det isf bättre att lägga Messi som COM ingame.
Citera
2014-02-09, 15:15
Medlem
|oRkaR|s avatar
IF kaka. Bra eller anus?
Citera
2014-02-09, 15:17
Medlem
Hur står sig egentligen silverspelare mot guldspelare? Någon som testat att lira med silvers i divisionerna?

Anledningen till att jag frågar är för att jag helt och hållet tröttnat på FUT och vill få tillbaka glädjen genom att bygga skill-lag. Tänker mig spelare såsom Jobson, Maikon Leite, Wallyson, Elton, Kelvin m.m. som ser jävligt sköna ut.

Uppskattar gärna kommentarer kring detta.
Citera
2014-02-09, 15:24
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Hur går det för er andra som säljer IF Lacazette och IF Bonucci? Får en såld varannan dag typ.. Bör kanske sänka priset?
Du kommer inte få som sålda bara för att du sänker priset. Ha tålamod bara.
Citera
2014-02-09, 15:28
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Hur står sig egentligen silverspelare mot guldspelare? Någon som testat att lira med silvers i divisionerna?

Anledningen till att jag frågar är för att jag helt och hållet tröttnat på FUT och vill få tillbaka glädjen genom att bygga skill-lag. Tänker mig spelare såsom Jobson, Maikon Leite, Wallyson, Elton, Kelvin m.m. som ser jävligt sköna ut.

Uppskattar gärna kommentarer kring detta.

Jag har testat. Det är inte helt omöjligt, eftersom man får ett sjukt handicap redan från start. Gjorde mål på alla mina skott (ja, alla skott). Dock blir det trist i slutändan då passningar och bollkontroll inte håller så hög nivå.

Om du i vanliga fall har typ 10-3-5 i record på 18 matcher får du nu 8-3-7. Inte värt alltså imo
Citera
2014-02-09, 15:29
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Gunners
Vart kan man sälja 2 miljoner coins?

Svårt att hänga med här i flödet så om ni vet får ni jättegärna sända PM!

vad sägs om att googla? Gör det åt dig om du själv inte vet hur det går till. Klicka sedan på en av länkarna som är genererade på sidan. https://www.google.se/search?q=sell+fifa+coins&oq=sell+fifa+&aqs=chrome. 1.69i57j0l5.2463j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_s m=122&ie=UTF-8
Citera
2014-02-09, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LMLhaha
Jag har testat. Det är inte helt omöjligt, eftersom man får ett sjukt handicap redan från start. Gjorde mål på alla mina skott (ja, alla skott). Dock blir det trist i slutändan då passningar och bollkontroll inte håller så hög nivå.

Om du i vanliga fall har typ 10-3-5 i record på 18 matcher får du nu 8-3-7. Inte värt alltså imo

Har du testat några av spelarna som jag nämnt? Om du har, ge gärna en kommentar om dem.

Min tanke är inte att bygga hela silverlag, utan dra in 3-5 silver-skillers i laget för att göra det hela lite roligare.
Citera
2014-02-09, 15:38
Medlem
Dickenss avatar
Någon som är sugen på att göra ett Serie A lag med typ IF Chiellini/SIF Benatia/IF Bonnuci som mittbackar? Budget typ 1m totalt, xbox
Citera
2014-02-09, 15:41
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Någon som är sugen på att göra ett Serie A lag med typ IF Chiellini/SIF Benatia/IF Bonnuci som mittbackar? Budget typ 1m totalt, xbox
Inget illa menat men det är väl inte så svårt att göra själv?
Citera
2014-02-09, 15:45
Medlem
Dickenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Inget illa menat men det är väl inte så svårt att göra själv?
Jo
Senast redigerad av Dickens 2014-02-09 kl. 15:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in