2014-02-07, 22:23
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Så Fagner i Wolfsburg kommer alltså GARANTERAT att stiga i pris?
Oavsett konsol?
Garantera kan man ju aldrig göra men ser absolut ingen anledning till att han skulle sjunka.
Citera
2014-02-07, 22:33
Bannlyst
WOW! Rvp är ju otroligt bra!
Kör honom med Rooney och Agbonlahor. Vilken jävla trio alltså
Citera
2014-02-07, 23:06
Medlem
tumstocks avatar
Någon som är sugen på att försöka få upp IF Aquilani och IF Toulalan till 20k+?

Köpte precis upp 25 st av varje för ca 13k.
Citera
2014-02-07, 23:08
Medlem
max02s avatar
Tänkte börja spela nu, men frågan är om det är någon mening, är det fortfarande så att man blir utsparkad från FUT efter matchens slut? Snabbt svar tack ni som har testat.
Citera
2014-02-07, 23:08
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tumstock
Någon som är sugen på att försöka få upp IF Aquilani och IF Toulalan till 20k+?

Köpte precis upp 25 st av varje för ca 13k.
Lägg ut dom för 20k och ha tålamod så kommer dom sälja.
Citera
2014-02-07, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Känns mer som att ''nickhororna'' håller till i lite lägre divisioner. Jag vet inte riktigt hur du definierar en sådan men antar att du menar en som söker inlägg konstant? Isåfall behöver jag inte skrivas in i den kategorin . Men om du möter såna killar är det väl inte så svårt att läsa av de? Helt omöjligt är det inte att försvara kanten faktiskt. Bli ytterbacken och bara följ med om du känner på dig att de kommer söka inlägg. Tvinga in de i mitten och kör med kvicka ytterbackar så ska det inte vara några problem, annars beror det på att du helt enkelt inte håller i de högre divisionerna.

Har oftast inga problem att skydda kanten och blivit lättare efter att man spelat ett par games (när jag skrev hade jag börjat precis igen efter uppehåll på ca 2 mån hehe) :P Dock så kommer det någon gång ett inlägg eller så förbi och oftast lyckas jag då ha otur just på dom.

Men dock så har jag märkt en ny vanlig strategi bland motståndarna är nu också att chippa bollen över baklinjen och springa igenom med en spelare, väldigt många som kör den. Är det något nytt jag missat att det blivit en av dom bättre taktikerna? Jag kör fortfarande mest på mitt eget spel, bollen på marken och snabba passninar och djupledspassningar och inga inlägg helst.

Dock är det för jag tycker sånt spel är mer underhållande och kul, dessutom roligare att skjuta in mål när man kämpat för det, än att köra sånt patetiskt spel många kör på. ^^
Citera
2014-02-07, 23:17
Medlem
tumstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Lägg ut dom för 20k och ha tålamod så kommer dom sälja.

Jo jag är fullt medveten om det Har tradat till mig 2mille+ på detta sättet.

Vill bara få med mig fler på det.
Citera
2014-02-07, 23:20
Medlem
max02s avatar
The typical Fifalirare:

Man möter en och förlorar med 4-3 och släppte in alla mål på nick.

Jag skriver: "Just headers so boring playstyle".

Han svarar: But I won?".

Jag: "Did u had fun?"

Han: "Yes because I won"
Citera
2014-02-07, 23:30
Medlem
Woooqes avatar
har en fråga som jag hoppas kunna få svar på när man kör den varianten där man floodar marknaden med överprisade spelare, måste man köra alla i samma position för att få bäst resultat? hur gör ni?

har tex tänkt att köra med SIF cabaye! vilken position hade ni valt på honom eller spelar det ingen roll?

E: är SIF cabaye en bra investering? han borde väl bara öka? hur har det varit på andra spel när spelare med en IF byter klubb?
Senast redigerad av Woooqe 2014-02-07 kl. 23:40. Anledning: .
Citera
2014-02-07, 23:32
Medlem
Mrwomanizers avatar
http://www.easports.com/fifa/football-club/profile/media/PS3/ChNyb/2014/video/185066742

Första 3-1 matchen.
Detta är varför man spelar Dani Alves toty som anfallare!
Citera
2014-02-07, 23:33
Medlem
|oRkaR|s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Får fan inte SIF Maicon att fungera. Blir nog att köpa in Dani Alves istället. Maicons skott ljuger verkligen, tror jag gjort två mål på 30 matcher. Aguero och Neymar leker dock och målar match efter match

Vilket lag kör du med?
Citera
2014-02-07, 23:43
Medlem
tumstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
har en fråga som jag hoppas kunna få svar på när man kör den varianten där man floodar marknaden med överprisade spelare, måste man köra alla i samma position för att få bäst resultat? hur gör ni?

har tex tänkt att köra med SIF cabaye! vilken position hade ni valt på honom eller spelar det ingen roll?

E: är SIF cabaye en bra investering? han borde väl bara öka? hur har det varit på andra spel när spelare med en IF byter klubb?

Sålde ca 10 st Cabaye för 150k som var köpta för 100k, så ja jag antar att det är en bra investering.

Jag kommer dock inte köra på så dyra spelare mer eftersom det kan ta några dagar innan dem säljs och jag vill inte ha så mycket pengar låsta i spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in