2014-02-07, 19:40
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Fagner =/

omg går han för 100k? jag köpte han igår för typ 35k. Har dig att tacka för det btw.

Något som kanske läker dina sår lite snabbare är om du är snabb och köper några Ibrahim Abdisalam från man city som är out of packs. Han finns fortfarande för billig peng men folk börjar redan lista han för höga summor och inte många som ligger ute på marknaden.
Senast redigerad av Jessicaffs 2014-02-07 kl. 20:01.
Citera
2014-02-07, 19:41
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
Är det något tillfälligt att han är så dyr nu tror ni?, såg på UTT att han gick för 38k för bara några dagar sedan!

han har bytt klubb så det är nog mer eller mindre permanent, eller snarare krypa upp i pris tills stagnation.
Citera
2014-02-07, 19:47
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrStruts
Vad finns det för perfect links LB-LM och RB-RM? Piszczek - Błaszczykowski vet jag redan om!
Guldspelare då.

http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/lb-lm/gold http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/rb-rm/gold
Där är alla Pure Chemistry på FUT, iaf när de gäller lb-lm och rb-rm
Citera
2014-02-07, 19:48
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Ett tips, ha typ någonting att snacka om istället för att bara snacka om matchen, blir roligare att kolla då.

Jag tycker tvärtom jag.
Citera
2014-02-07, 19:51
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
Något som kanske läker dina sår lite snabbare är om e snabb och köper några Ibrahim Abdisalam från man city som är out of packs. Han finns fortfarande för billig peng men folk börjar redan lista han för höga summor och inte många som ligger ute på marknaden.

Tror du verkligen att han kommer kosta så mycket mer än det som han kostar nu. Slänga ut 6-7k på en NR silverspelare känns väl lite sådär, men jag testar iaf och köper på mig kanske 10st
Citera
2014-02-07, 19:56
Medlem
NativeTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Åkte ur 1an, förlorade bara 1 match egentligen av de 5 i rad jag blev kickad ur vid slutsignalen. 12 poäng och chans till titeln blir att åka ur 1an. Riktigt glad på EA

E: ändra det till 6 matcher kickad. Klar med FIFA för i år tror jag nog, det här är ju det löjligaste jag varit med om. Vann med 5-2 och får förlust, vad fan är det för skit. Hoppas någon blir rejält straffknullad i Kanada.

...och jag är på väg ur trean, trots att jag egentligen borde vara på uppflyttningsplats. Vågar fan inte spela mer FUT nu. Man får helt enkelt vänta till EA har fixat skiten... Jävligt konstigt att det dyker upp nya buggar när spelet har varit ute så länge.
Citera
2014-02-07, 19:58
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
har inte Kakuta gått från Chelsea till Lazio?

varför har dom inte flyttat på honom? jag har investerat fett med cash på han.

http://www.chelseafc.com/news-article/article/3647704

om ni inte köpt honom så gör det!

Det saknas några spelare har jag också märkt. Inte heller källström fanns med, men det lär komma en tredje update på måndag, men då kanske det även är med uppade spelare =)

Citat:
omg går han för 100k? jag köpte han igår för typ 35k. Har dig att tacka för det btw.

Något som kanske läker dina sår lite snabbare är om e snabb och köper några Ibrahim Abdisalam från man city som är out of packs. Han finns fortfarande för billig peng men folk börjar redan lista han för höga summor och inte många som ligger ute på marknaden.

Haha jupp det gör han, jag ångrar innerligt att jag klantade mig så rejlt, plus att jag blev pricebumpad igår med 300 000, haft två ganska hårdadagar nu ^^

Tack för tipset, men just nu satsar jag på Cabaye, Guardado och taarabt. Tror att dessa herrar kommer iaf går upp en tusenlapp eller två när EA går ut offeciellt och säger att transferna är klara =)
Citera
2014-02-07, 20:01
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Tror du verkligen att han kommer kosta så mycket mer än det som han kostar nu. Slänga ut 6-7k på en NR silverspelare känns väl lite sådär, men jag testar iaf och köper på mig kanske 10st

Han kostade 15k i början och jag köpte nog den dyraste för 10k, men sen fick jag händerna på några som bara kostade 3k. Man får chansa lite. Du kommer inte förlora något på han iaf.
Citera
2014-02-07, 20:04
Medlem
Citat:
mmoga ger bäst betalt just nu http://www.mmoga.com/FIFA-Coins/FUT-Coins-Sell/?currency=GBP

okej tack så mkt
Citera
2014-02-07, 20:05
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Det saknas några spelare har jag också märkt. Inte heller källström fanns med, men det lär komma en tredje update på måndag, men då kanske det även är med uppade spelare =)

Haha jupp det gör han, jag ångrar innerligt att jag klantade mig så rejlt, plus att jag blev pricebumpad igår med 300 000, haft två ganska hårdadagar nu ^^

Tack för tipset, men just nu satsar jag på Cabaye, Guardado och taarabt. Tror att dessa herrar kommer iaf går upp en tusenlapp eller två när EA går ut offeciellt och säger att transferna är klara =)

Ja gör det, jag har också köpt några IFs Cabaye och några dussin Taarabt. Köp silver spelaren ADI också som redan gått upp mycket i pris men han är helt out of packs och mycket populär silver brasse spelare. Som en lite sämre version av Fagner. Han kostar nu ~10k men tror han kan gå upp till 25-30k
Citera
2014-02-07, 20:05
Medlem
Får fan inte SIF Maicon att fungera. Blir nog att köpa in Dani Alves istället. Maicons skott ljuger verkligen, tror jag gjort två mål på 30 matcher. Aguero och Neymar leker dock och målar match efter match
Citera
2014-02-07, 20:07
Medlem
Simonsson91s avatar
Citat:
Ja gör det, jag har också köpt några IFs Cabaye och några dussin Taarabt. Köp silver spelaren ADI också som redan gått upp mycket i pris men han är helt out of packs och mycket populär silver brasse spelare. Som en lite sämre version av Fagner. Han kostar nu ~10k men tror han kan gå upp till 25-30k

Skulle de inte vara nåt att dra igång ett chattrum eller något liknande där vi snackar vem vi tradear med eller så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in