2014-02-07, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Hände samma sak för mig igår.. Spelade om att stanna kvar i ligan, vann en svettig match med 3-2 och blev disconnectad. Förlust och åkte ur ligan, riktigt surt.
nu hände det mig med... lirar offline legend-cuppen, har vunnit 3/3 matcher men är fortfarande kvar i kvartsfinalen då jag blivit kickad i 2 av matcherna...
Citera
2014-02-07, 17:05
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Det verkar vara många idag som har haft problem med att de blir utslängda efter matcher.. Vilken konsoll spelar ni som det händer för på? Eller är det ett problem som finns på aha konsoller?
Jag spelar på pc och har öppnat alla portar som EA säger att man ska göra.
Citera
2014-02-07, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Det verkar vara många idag som har haft problem med att de blir utslängda efter matcher.. Vilken konsoll spelar ni som det händer för på? Eller är det ett problem som finns på alla konsoller?

Problemet gäller förmodligen otroligt många spelare världen över oavsett konsoll. EA har skrivit på sin twitter att de jobbar på problemen. Är nog bara att avvakta
Citera
2014-02-07, 17:11
Medlem
Har inte haft några problem alls på PS4, o då har vi väldigt taskigt nät här... har dock bara kört cuper och snabbmatcher men det ska väl inte ha någon betydelse
Citera
2014-02-07, 17:25
Medlem
tumstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haammpe
Finns lite portar att öppna för att optimera sitt fifa, vilket inte har att göra med hur snabbt inet du betalar för.

Vilka portar?
Citera
2014-02-07, 17:27
Medlem
Linkaans avatar
Gör sjukaste långskottsmålet med Tevez.. matchen slutar och booom, hela UT krashar såklart, ingen chans att spara målet.

EA, så jävla broken.
Citera
2014-02-07, 17:41
Medlem
DrStrutss avatar
Vad finns det för perfect links LB-LM och RB-RM? Piszczek - Błaszczykowski vet jag redan om!
Guldspelare då.
Citera
2014-02-07, 17:42
Medlem
antonaugustssons avatar
Bör man investera i några Newcastle Cabaye?
Citera
2014-02-07, 17:42
Medlem
Kouyates avatar
Rekommenderar inte att spela viktiga matcher nu, man kickas från Ultimate Team direkt efter att domaren blåst av matchen 9 gånger av 10 nu. Som ni märker klagar väldigt många på det just nu, vilket alltså betyder att jag inte är den ende som råkar ut för detta.
Citera
2014-02-07, 17:43
Medlem
tumstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrStruts
Vad finns det för perfect links LB-LM och RB-RM? Piszczek - Błaszczykowski vet jag redan om!
Guldspelare då.

Alves-Pedro, Zabaleta-Navas
Citera
2014-02-07, 17:44
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Vad bör jag spara till härnäst tycker ni? Har kört Nasri innan men testade KDB igår och han doooominera, hattrick första matchen och fler mål i matcherna efter. Med Nasri har det mest blivit assist o de funkar la med. Har inte så mycket coins o röra mig med, 20k på kontot nu. Väntar in drygt 100k från transferlisten men de kan dröja lite...

http://www.futhead.com/14/squads/5985474/

Ser väl rätt så bra ut som det är? Eventuellt byta Verthongen med David Luiz. FIFA 14 är ändå upplagt så det knappt finns nå fördelar med ett lag för 500k och ett för 30k imo. Lika bra välja bra workrates och spelare man gillar istället för att sikta på att få ett så dyrt lag som möjligt.
Citera
2014-02-07, 17:46
Medlem
dannyWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrStruts
Guldspelare då.
Alba - SIF Pedro/Tello
Coentrao - Ronaldo
Schmelzer - Reus
Walker - Lennon
Clichy - IF Nasri
Monreal - IF Cazorla

Dom jag kommer på just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto