2014-02-07, 19:24
Medlem
KringExs avatar
Apropå gangsters... finns det ingen som känner till nån riktigt hård gangsterbrud i Skellefteåtrakten?
Citera
2014-02-13, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semestervikarie
Var väl ingen av dem som blev grovt kriminellt belastade? Knark, mindre brott och misshandel, typisk självdestruktiv kriminalitet. Vet att 3 av dem uppräknade lever ordnade liv i dagsläget.

Edgar fick ett flerårigt fängelsestraff efter att ha blivit gripen på t-centralen med ett par kilo tjack.
Changis har också suttit inne ett tag men jag vet inte för vad.
Eken är väl ingen större brottsling, han säljer väl en kabbe på sin höjd.
Citera
2014-02-18, 04:26
Medlem
HeavyDisturbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Apropå gangsters... finns det ingen som känner till nån riktigt hård gangsterbrud i Skellefteåtrakten?

Känner till några, men de har en tendens att inte bli lika märkbara som männen haha
Citera
2014-02-20, 15:39
Medlem
mogulen70s avatar
Någon som vet vad C*n*y E*r*k*s*n från Btk är dömd för?
Citera
2014-02-27, 09:15
Medlem
Okej jag undrar varför det är så tyst om burträsk tjejen som har langat och åkt fast i malmö och hennes ex sambo som är fd Skellefteå bo
Citera
2014-03-20, 09:01
Medlem
ruben.crocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirakelmetoden
Okej jag undrar varför det är så tyst om burträsk tjejen som har langat och åkt fast i malmö och hennes ex sambo som är fd Skellefteå bo

hade hon lika otur som den här tjejen?
http://norran.se/2014/03/skelleftea/fangelsestraffet-fem-och-ett-halvt-ar/
Citera
2014-03-29, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx

För många år sen har du t.ex M*riann* Fr*sk, L*man, och T*na. Finns många tjejer som var ganska vilda. Har ställt fråga om några av dom i annan tråd.
Nu bor jag inte längre i skeå,så dom jag kände var för måånga år sen.

Citat:
Ursprungligen postat av ruben.croc
hade hon lika otur som den här tjejen?
http://norran.se/2014/03/skelleftea/fangelsestraffet-fem-och-ett-halvt-ar/

Namn?
Citera
2014-03-30, 14:37
Medlem
Killyourselfs avatar
Hörde nåt rykte om att den äldsta av bröderna S**lberg trillat av pinnen.. Iofs va väl han inte någon jätte gangster. Nån som vet vad han dog av?
Citera
2014-03-30, 17:26
Medlem
Hörde nått om hjärnblödning, vad sysslar hans bröder med nu förtiden.
Citera
2014-03-30, 19:03
Medlem
Killyourselfs avatar
Okay okay.. Yngsta har då varit på Rosengård förut har jag för mig. Undrar om inte mellan brodern varit där också.
Citera
2014-03-31, 19:01
Medlem
ruben.crocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
För många år sen har du t.ex M*riann* Fr*sk, L*man, och T*na. Finns många tjejer som var ganska vilda. Har ställt fråga om några av dom i annan tråd.

Namn?

Ingen aning men tydligen är hon ihop med någon som har/haft med kungsgrillen att göra.
Citera
2014-03-31, 21:04
Medlem
mogulen70s avatar
[quote=kingstown|48144465]För många år sen har du t.ex M*riann* Fr*sk, L*man, och T*na. Finns många tjejer som var ganska vilda. Har ställt fråga om några av dom i annan tråd.

Om det är M.L*hman du menar så är hon numera 5-barns mamma och lever ett städat liv i en by utanför Skellefteå. Dom andra två har jag ingen aning om vilka du menar???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in