Citat:
Ursprungligen postat av
snillet_1
Det tycks nästan finnas något personligt i din aversion mot A&S men just den biten håller jag verkligen med om. Det är något jag har noterat, att Sigge varje gång en brist eller något i den vägen avslöjas eller blir tydlig, alltid skall komma med en meningslös teori som på något sätt förmildrar eller skyler över bristen eller tillkortakommandet i fråga.
Alex har ju ändå toksågat sig själv ett par gånger i podcasten. Sigge har knappt ens kommit med mild självkritik vad jag kan minnas.
Sigge verkar inte vara van att få kritik. Han odlar myten om sig själv som "underbarn" hans vänner verkar ha fått bilden av honom som "geni" just för att han tänker så mycket innan han pratar och safear. Alla ska tjata om att han är snygg också.
Hör ju hur han tom när han bråkar ska vara superlogisk, och känner ett förbjudet behag när han inte är det. Massa människor slänger ur sig allt möjligt "halvtänkt" även på twitter och då uppstår diskussion. Det var ju det som hände Sigge med, folk höll inte med och sa det.
Det jag däremot aldrig har sett på twitter är någon som skriver "jag hade fel".