Citat:
Ursprungligen postat av
9006
Ja jag borde kanske utvecklat mer. Han är kär när han är hög. Misstänker att han mer eller mindre älskar hela världen under rus. När han inte är så jävla hög som han kan bli så skiter han i vilket. Bryr sig inte om något som har med mig att göra. Jag blir irriterad och en ond cirkel startar utan slut.
Det var tråkigt att höra! Jag själv har brukat och missbrukat lyrica under en 2års period, och har även haft partner under denna tiden. När man ligger på en relativt hög dos mår man ju givetvis såpass bra att man även kan bli lite extra kärleksfull.
Att han inte bryr sig när han är utan kan ju vara för att allt känns hopplöst utan, då inget är kul eller kärleksfullt längre. Mitt tips är ju att han lägger sig på en dos som passar honom bra och håller sig sedan där, stabil dos = stabilt humör. Använder han det inte i medicinskt syfte utan enbart för russyfte så kommer han desvärre behöva fortsätta pendla ner och upp i dos hela tiden för att kunna få rus, då toleransen ökar väldigt fort och då kommer det nog desvärre inte heller finnas några alternativ för att ordna upp hur han känner.
Detta är vad jag tror, dock kan jag givetvis ha fel.
Mvh!