2014-02-06, 01:24
Bannlyst
Släng honom.
Citera
2014-02-06, 01:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Snacka om viral film på Youtube.

Jag tycker hon gnäller för mycket!
Han försöker åtminstone. Han kanske är bara jävligt ovan med alla dessa sysslor.
Jag tycker det måste vara den roligaste människan i Sverige om han tar på sig regnkappa och gummistövlar för att städa en toa. Då kan man ha kul och piska honom på rumpan!!
Citera
2014-02-06, 01:26
Medlem
SussMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Bor ni tillsammans? Låter ju som en efterbliven kille du har fångat där.

Ja, jag har flyttat in till hans lägenhet. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det är en kille som verkligen kommer kunna växa, men man undrar dock hur han har haft det innan förhållandet i så fall..

Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Vad gnäller du för?

Du är kvinnan i huset och ska därför ta hand om allting där hemma. Låt han hjälpa till om han vill, men det är dina sysslor egentligen så tänk på det.

Hade jag varit en hemmafru, så hade du nog inte hört något gnäll.

Det hade underlättat både för min och hans del, det är väl något att lära sig och hur han bör se upp för sina framtida relationer med andra kvinnor. Jag sköter så gott det går, men behöver lite hjälp och det skulle väl inte skada honom? Blir dessutom jätte trött när man har mycket studier som sedan krockar med arbetstiderna på jobbet.
Citera
2014-02-06, 01:27
Bannlyst
Nej det gör jag inte, men var fan ingen dum idé! Skall prövas.

2 månader och redan delar upp städsysslor?:/
Citera
2014-02-06, 01:29
Bannlyst
Jag kan sätta min högerarm på att det här förhållandet inte kommer att hålla. Lika bra att dumpa direkt.
Citera
2014-02-06, 01:31
Moderator
Fear2bes avatar
Har börjat uppgradera porslinet hemma och min första tanke på
"slänga porslin i golvet" var "fy satan va slösaktigt och dyrt!".
Citera
2014-02-06, 01:32
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Jag kan sätta min högerarm på att det här förhållandet inte kommer att hålla. Lika bra att dumpa direkt.

Det är väl klart att det inte kommer att hålla. Ts är för lat för att sköta lite hushållssysslor.
Citera
2014-02-06, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Det är väl klart att det inte kommer att hålla. Ts är för lat för att sköta lite hushållssysslor.

Ja men precis, att hon sitter uppe på internätet utan mannens tillåtelse är tillräckligt illa, men att hon sitter och baktalar honom också! Det är nästan piskrapp på det där.
Citera
2014-02-06, 01:34
Bannlyst
Har varit likadan som hon. Men är man tjej/kvinna så måste man ta hand om hushållssysslorna, protesterar man blir det bara bråk. Bara att lära sig det så fort som möjligt för att undvika tråkigheter.
Citera
2014-02-06, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ja men precis, att hon sitter uppe på internätet utan mannens tillåtelse är tillräckligt illa, men att hon sitter och baktalar honom också! Det är nästan piskrapp på det där.

Jag gillade snubben!!
Gubben har gummistövlar och regnkappa för att städa en toa. Störtskön kille. Hon borde filmat och lagt ut det på nätet.. inte varje man ser det där
Citera
2014-02-06, 01:40
Medlem
SussMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulvinnan
Nej,så ska man inte ha det..man ska dela på sysslorna exempelvis jag är inte bra på att laga mat då låter jag min sambo härja i köket..jag gör det jag känner att jag behärskar och mycket gör vi tillsammans.
Man delar på det...en fråga bara??
Vad sysslar han med på dagarna???
Om han inte gör något,så anser jag att han ska fixa där hemma medan du är i skolan eller på jobb.
Ni har inte varit tillsammans så länge..och du har redan märkt en massa dåliga sidor..han kanske inte är den rätta för dig.

Precis, hade uppskattat om han endast hade tagit tag i disk eller bara tvätt och skött det bra, naturligtvis är inte det roligt med all städ och matlagning, men åtminstone hjälpa till när inte jag är hemma. Man kan inte låta lägenheten skräpa till ett hög och vänta tills andra partnern kommer hem.
Han pluggar på deltid så jag förstår att studierna tar mycket av hans tid där med.

Citat:
Ursprungligen postat av yuptaget
Låter mer som taktik från hans sida för att slippa, om det funkar eller ej är ju upp till dig

OM det är så det ligger till, så har han tyvärr lyckats med det endast under en kort tid.
Citera
2014-02-06, 01:43
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:

Exakt. Av ts text att döma så verkar dom ha många sysslor som bör göras, så då borde inte ts ha tid att sitta här och hålla på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in