2014-02-05, 23:38
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Absolut. Det är många framtida arbetsgivare som kommer gå igång på hans sätt att vara...
Verkligen. Men om jag inte missminner mig jobbade han som bartender utomlands?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig
Nu går ju Tobbe ut med att TV3 fifflade med hur han inte skulle komma ut helt etc.

ZZZZZ

Tror dem verkligen att nån tvivlade på att han inte var gay ?
Citera
Medlem
Ymir1s avatar
va vare för jävla unge dom intvervjuade
Citera
2014-02-05, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av javeliner
För er mindre begåvade så är Paradise Hotel produktionen i sin helhet helt falsk. Det finns manus & direktiv för deltagarna. Allt handlar om tittarsiffror och intriger, det vill säga produktionen väljer i princip vem som skall vinna skiten samt hur vissa skall bete sig i olika situationer.

Exempelvis valde Thobias inte Jesper till orakel i ett tidigare avsnitt, utan det var produktionen som sa åt honom att göra det, annars hade Jesper förmodligen åkt ut. Jesper var ovärderlig för programmet och skall således inte åka ut.

Exakt. För att vinna Paradise ska man vara en bra TV-persona. Då kommer produktionen se till att man kommer tillbaka även om man är hatad av ALLA inne på hotellet. Att Jeppe dessutom är en skön jävel som har lätt för att manipulera folk gjorde ju honom till en soooolklar vinnare.

Det enda jag faktiskt inte förstår är varför han inte höll ut till i alla fall 300 000, Aina hade ju aldrig i livet släppt kulan - oavsett om hon kommer och påstår det nu i efterhand.
Citera
2014-02-05, 23:40
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Verkligen. Men om jag inte missminner mig jobbade han som bartender utomlands?
Det kan säkert stämma, jag har ingen aning. Det jag menar är att "resten av livet" är en rätt lång tid och en sådan som Jeppe skulle jag aldrig någonsin anställa om jag har något att säga till om.
Citera
2014-02-05, 23:41
Medlem
Oformads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatten
Helt obegripligt för mig hur man kan lura en annan människa på en kvarts miljon (och själv sumpa 50000 på den lysande iden) som Jeppe gjorde "ikväll" . En person som man vet har det knapert och man i förtroende strax innan har lovat att inte svika.
.

Ja, för han kunde ju verkligen veta om Aina skulle gå upp till 500k? Hade han trott det så hade han ju väntat till 450k. Eller hur?
Citera
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Vem är turken i studion? Vad heter han?
Salvatore Scappini

http://www.youtube.com/watch?v=Rl188WGVUS8
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Ni som skriver att jeppe är så bra som gjorde så; han hade gjort samma sak mot er. Det är det som är det roliga, inte det Jeppe gjorde. Han hade gjort värre saker, för han är psykopat. Det är inte bara ett spel, utan han finns på utsidan. Tycker inte såna ska ha några pengar, men det tycker tydligen ni. Ingen normal människa står och flinar efter att ha gjort sådär.

So what? Jag umgås inte med personer av hans typ i verkligheten. Han är som gjord för Paradise och förtjänar därmed sin vinst.
Citera
2014-02-05, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Det kan säkert stämma, jag har ingen aning. Det jag menar är att "resten av livet" är en rätt lång tid och en sådan som Jeppe skulle jag aldrig någonsin anställa om jag har något att säga till om.
Blir nog otroligt svårt att få en ordentlig anställning för Jeppe i framtiden.
I alla fall om en arbetsgivare gör sin hemläxa och efterforskar lite. Kommer ändå fram förr eller senare.
Han sa det dock själv efter att han tatuerat handen att nu är han körd i vilket fall som helst när det kommer till arbete.
Citera
2014-02-05, 23:43
Medlem
Gaffelsåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymir1
va vare för jävla unge dom intvervjuade

Stämningen blev riktigt awkward i slutet där
Citera
2014-02-05, 23:44
Medlem
BlodigDelfins avatar
Ingen har gett Aina pengar...tråkigt! Inte ens en tusenlapp var. Tråkigt
Citera
2014-02-05, 23:44
Medlem
Många grabbar fick nog en ny idol ikväll.

Jeppe spelade bäst och roligast, jag älskade snacket med bartendern och när han släppte kulan.

Ni som skriver att det var elakt mot Aina och att han hon har det knapert osv..

Varför har hon hängt på stureplan varje helg som ett drinkluder i princip sen hon kom hem då ? bara skitsnack, vi lever i Sverige hon klarar sig.

Jeppe däremot är en skön jävel, åker runt och bor lite här och där, reser mycket och festar. Lever sitt eget liv.

Han var den ENDA värdiga vinnaren.

puss o kjam ses på stan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in