2014-02-02, 10:36
Medlem
Frank Friendlys avatar
Får ju helt klart bli en Fredagsbiljett på infernofestivalen

Vemod, Blasphemy, Mgla, Obliteration og Necros Christos
Citera
2014-02-02, 11:45
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly

Fasen! Man blir ju sugen!
Citera
2014-02-02, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frank Friendly

Ouf! Djävulen i min låda vilken härlig lineup, främst med tanke på mgla och obliteration för min del.

Now playing: Behemoth - The Satanist
Citera
2014-02-02, 14:11
Medlem
Tristramns avatar
Helvete vad anal Bathory Hordes är. Med så tajta upplagor av tröjor förtjänar de ju för fan att få sina mammor bootlegade.

NS: Aosoth - Arrow in Heart
Citera
2014-02-02, 19:14
Medlem
eckims avatar
Teitanblood - Whore Mass

Avnjutning på kvälls kvisten. Skall bli spännande att höra det nya när det kommer.
Citera
2014-02-02, 21:13
Medlem
opuspocuss avatar
Andromeda med Oranssi Pazuzu är kalasbra, men nu vill jag gärna följa upp med någon annan go flumblack förutom Blut Aus Nord och co, hur gör jag?
Citera
2014-02-03, 09:31
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opuspocus
Andromeda med Oranssi Pazuzu är kalasbra, men nu vill jag gärna följa upp med någon annan go flumblack förutom Blut Aus Nord och co, hur gör jag?
Murmur's självbetitlade! Byt ut det syraflummiga mot heroinnihilism! Årets hittills bästa platta!
Citera
2014-02-03, 18:33
Medlem
eckims avatar
Fick min Blood Harvest beställning idag, det är helt klart en Distro att lita på. Beställningen bestod av bland annat Acherontas - Amenti dlp:en. Har faktiskt inte gett detta släpp en ordentlig lyssning innan. Kan ju säga att jag inte är besviken överhuvudtaget. Presentationen av vinylerna är fantastisk, gudars vilken kvalité!

Acherontas - Amenti - The Lamp ov the Desert
Citera
2014-02-05, 17:13
Medlem
ToMegaTherions avatar
Swans - Mother of the world i väntan på To Be Kind! Om någon har The Seer på vinyl och vill sälja, PM ASAP!

Överväger att tjacka Behemoth - The Satanist från Sound of Records, en utmärkt distro även de! Köpte Funeral Mist-boxen därifrån och var mycket nöjd!
Citera
2014-02-05, 17:46
Medlem
Ingen som lyssnat på behemoths nya album the satanist? Jag tyckte det var fantastikum!
Citera
2014-02-05, 18:34
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalfrontdisco
Ingen som lyssnat på behemoths nya album the satanist? Jag tyckte det var fantastikum!
den släpptes ju idag (väl?)så det är ju rätt kort varsel för att kunna presentera ett utlåtande...än
Citera
2014-02-05, 18:44
Medlem
eckims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToMegaTherion
Swans - Mother of the world i väntan på To Be Kind! Om någon har The Seer på vinyl och vill sälja, PM ASAP!

Överväger att tjacka Behemoth - The Satanist från Sound of Records, en utmärkt distro även de! Köpte Funeral Mist-boxen därifrån och var mycket nöjd!

Jävlar vad bra att du nämnde Funeral Mist-boxen, har letat efter den. Och dom verkar fortfarande ha den i lager, får slå till i slutet av månaden!

NP - Woods of Infinity - Förbjuden frukt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in