2014-02-05, 13:26
Medlem
Heads up
Rockstar ökar antalet crew medlemmar från 300 till 1000
Citera
2014-02-05, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Heads up
Vad innebär det? Finns det någon crew på FB?

Hur säljer man sin nuvarande lägenhet?
Citera
2014-02-05, 13:45
Medlem
i.b.ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Heads up

Trevligt, då finns det större chans att man skall möta Crew medlemmar i framtiden. Har aldrig vartit på en server med fler än 3 st Flashbackare...
Citera
2014-02-05, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.b.m
Trevligt, då finns det större chans att man skall möta Crew medlemmar i framtiden. Har aldrig vartit på en server med fler än 3 st Flashbackare...

Kanske borde joina flashback crewet igen.
Hoppade ur tidigare för att ge någon annan en plats pga att jag för det mesta spelar med mina irl polare i ett annat crew. Men nu när antalet höjts kanske man borde joina igen.

Är det fortfarande invite only och vem ska man kontakta i dagsläget för att få joina?
Citera
2014-02-05, 14:13
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Vad innebär det? Finns det någon crew på FB?

Hur säljer man sin nuvarande lägenhet?
Såvitt jag vet går det inte.
Det enda sättet du kan få tillbaka pengar på är genom att köpa en ny lägenhet, varpå 50% av inköpspriset på din nuvarande lägenhet/garage täcker kostnaderna för den nya fastigheten.
Citera
2014-02-05, 14:14
Medlem
Lokhundens avatar
Lirade lite häromdagen och kom över det excellenta uppdraget " Method to madness" av Trevor. Klarade det och tjänade in 23000. Det var dock den andra gången jag klarade uppdraget, jag var säker på att man bara fick hälften så mycket cash om man klarat uppdraget förut. Har detta ändrats nyligen? Vore helt klart rätt om de gjort det möjligt att tjäna lite mer på uppdrag, inte bara första gången man kör.

Fråga 2: Någon som har ett tips för hur man kan få bättre flyt med att få höglevlade missions? Tycker det är skitsegt att vänta på ett jävla sms så man kan köra ett uppdrag värt pengarna. Smsar Martin, Lester & Ron hela tiden i hopp om något fint mission men allt som oftast dyker uppdrag upp som har en payoff som inte ens skulle göra en rumänsk tiggare glad.

Är level 72 btw.
Citera
2014-02-05, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Såvitt jag vet går det inte.
Det enda sättet du kan få tillbaka pengar på är genom att köpa en ny lägenhet, varpå 50% av inköpspriset på din nuvarande lägenhet/garage täcker kostnaderna för den nya fastigheten.
Men om man köper en ny lägenhet så blir man väl av med den gamla? Så det blir ju en ren förlustaffär i så fall.
Citera
2014-02-05, 17:27
Medlem
Verdess avatar
Citat:
Men om man köper en ny lägenhet så blir man väl av med den gamla? Så det blir ju en ren förlustaffär i så fall.

Det stämmer.
Citera
2014-02-05, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Det stämmer.
Hade ju vart coolt om man kunde investera i hus / fastigheter. Den där uppe Istan vid winewood skylten skulle ju rasa i pris, är ju rena Husby där. Själv bor jag i 10 garaget, kostar $50 om dan i utkanten på öst sidan.
Citera
2014-02-05, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff567
Hade ju vart coolt om man kunde investera i hus / fastigheter. Den där uppe Istan vid winewood skylten skulle ju rasa i pris, är ju rena Husby där. Själv bor jag i 10 garaget, kostar $50 om dan i utkanten på öst sidan.
Jag bor på Del Perro Heights. Du hittar adressen om du söker i tjänsten nedan (se länk).
Känns som ett rätt värdelöst val.
Finns det någon adress som har tillgång till alla fordon?
Tänker mig typ hangar, garage och båthamn.

http://gta-5-map.com/
Citera
2014-02-05, 23:19
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Jag bor på Del Perro Heights. Du hittar adressen om du söker i tjänsten nedan (se länk).
Känns som ett rätt värdelöst val.
Finns det någon adress som har tillgång till alla fordon?
Tänker mig typ hangar, garage och båthamn.

http://gta-5-map.com/

Man kan inte äga någon hangar ellet hamn nej. Om man köpt en båt eller ett plan så får man det leverarat till en lämplig hamn eller flygplats.
Citera
2014-02-06, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Man kan inte äga någon hangar ellet hamn nej. Om man köpt en båt eller ett plan så får man det leverarat till en lämplig hamn eller flygplats.
Och då efterfrågas Property som ligger strategiskt för att nå dessa utlämningsplatser

/J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in