2014-02-05, 02:02
Medlem
Querijuices avatar
Har en micropenis i slakt, dryga 2cm. Blir kring 13cm hård.
Går det att operera riskfritt? Mår dåligt över det, är en fattig student dessutom. Finns det någon form av hjälp från staten?
2014-02-05, 02:09
Medlem
Ttoclaws avatar
Inget är ju gratis...
2014-02-05, 02:11
Medlem
Låt den vara, ju mindre du har i slakt desto större i hårt tillstånd. Medel i Sverige ligger väl på 15? Och en tjejs fitta ligger väl mellan 13-16 cm djup. Alltså har du inget att vara rädd för! Känner du dig missnöjd har du väl fingrar och en tunga?

Kuken är inte allt för en tjej, så länge du kan pilla på klitoris och knulla samtidigt så kommer du få henne till orgasm.
2014-02-05, 02:45
Medlem
Kusinen5s avatar
5cm till g-punkten, du klarar dig !
2014-02-05, 02:58
Medlem
G48R13Ls avatar
Det är något man får leva med. Det löser sig.
2014-02-05, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridolf86
Låt den vara, ju mindre du har i slakt desto större i hårt tillstånd. Medel i Sverige ligger väl på 15? Och en tjejs fitta ligger väl mellan 13-16 cm djup. Alltså har du inget att vara rädd för! Känner du dig missnöjd har du väl fingrar och en tunga?

Kuken är inte allt för en tjej, så länge du kan pilla på klitoris och knulla samtidigt så kommer du få henne till orgasm.
medel är 17cm men jag tror nog egentligen det börjar vara längre iomed att även vi blir längre. så hans 13cm är ju inte direkt något att vara stolt över. men är han kort som person så tror jag nog inte kärringarna förväntar sig att den ska vara så stor heller
2014-02-05, 03:42
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namnedrygt
medel är 17cm men jag tror nog egentligen det börjar vara längre iomed att även vi blir längre. så hans 13cm är ju inte direkt något att vara stolt över. men är han kort som person så tror jag nog inte kärringarna förväntar sig att den ska vara så stor heller

17 cm? I vilket land då?
2014-02-05, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GusFring
17 cm? I vilket land då?

Ca 17 cm är medel bland de som knullar aktivt. Vad som är det riktiga medlet är irrelevant, eftersom många små/medelkukade killar sitter hemma och trycker och inte vågar knulla pga. storlekskomplex. Detta leder till att tjejer blir vana att ta rätt stora kukar och det är det medeltalet vi bör gå efter, det som sexuellt aktiva tjejer är vana vid, alltså ca 17 cm längd och 14 cm omkrets.
2014-02-05, 06:27
Medlem
HerrVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Ca 17 cm är medel bland de som knullar aktivt. Vad som är det riktiga medlet är irrelevant, eftersom många små/medelkukade killar sitter hemma och trycker och inte vågar knulla pga. storlekskomplex. Detta leder till att tjejer blir vana att ta rätt stora kukar och det är det medeltalet vi bör gå efter, det som sexuellt aktiva tjejer är vana vid, alltså ca 17 cm längd och 14 cm omkrets.
Märkligt resonemang. Svenska mäns medellängd på penisen bör ju rimligtvis vara just svenska mäns medellängd på penisen och inget annat.

TS - Det finns trådar om penisförlängning här på flashback. Jag rekommenderar inte att hålla på att töja ut kuken. Risken är nog ganska stor att den blir svårare att få hård. Dessutom är inte 13 cm micropenis.

"..the mean of an erect human penis is approximately 12.9–15.0 cm."
2014-02-05, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Querijuice
Har en micropenis i slakt, dryga 2cm. Blir kring 13cm hård.
Går det att operera riskfritt? Mår dåligt över det, är en fattig student dessutom. Finns det någon form av hjälp från staten?

Jag säger bara, mecka inte med det som funkar! Bli en jävel på att få kvinnan o njuta istället så skiter hon fullständigt i storleken, du har ju tunga, fingrar, händer o jobba med :-)
2014-02-05, 09:18
Medlem
1235oops4567s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namnedrygt

Vilket härligt vetenskapligt grundat inlägg, säger jag med största möjliga sarkasm. Var vänlig sprid inte misinformation i onödan. I Kongo är nog medel runt 17, eventuellt även i Frankrike där de fick lyckan att uppge egna uppgifter istället för att bli mätta av farbror pungdoktor. I övrigt är medel oftast mindre än 15 cm i de flesta undersökningar, för vita män, vilket jag antar att TS är.

TS är alltså någon cent under medel, eller kanske till och med medel. Livet går vidare, finns ej något att göra åt.
2014-02-05, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm

Haha det där var fan det dummaste jag läst. Vilken idjut!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in