2014-02-04, 23:19
Medlem
Rekommenderar verkligen alla att se den förlängda Pandoras på TV3Play. Helt sjukt hur Emelie beter sig.
Citera
2014-02-04, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Jag låter gärna Samir ta hem hela skiten enbart tack vare sista scenen nyss med bartendern

Hahaha!

Niklas och Samir är förjävla goa gubbar!
Citera
2014-02-04, 23:21
Medlem
Allt om Emelie är redan nämnt, men jag håller med, ang Niklas tycker jag att slår man inte första slaget bör man vara fri ifrån allt som heter misshandel och övervåld. Inte mer okej att en tjej slåss än att en kille gör det. Synd att han inte sänkte henne.

Sen såg det ut som att produktionen gick in och avbröt bråket. Synd, jag hade velat se mer och oklippt.

Sen är det synd om Samir och Anja, Samir får onödigt mycket skit och Anja begriper inte bättre och ger Samir onödigt mycket skit och går på Emelies "sanningar".
Citera
2014-02-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavio
snälla kan folk som bölar om "angrepp på emelie" koola ner lite.. som man bäddar får man ligga. folk sympatiserar inte med henne... tough öuck, lär er leva med det ffs. hon är EXTREMT vidrig och verkar vara en taskig, mobbande, elak och rentav otrevlig person. hon slår ju fan på folk som om hon har all rätt i världen att använda fysisk våld. sjukt.

Åh ja. Precis som med halva tråden som vill misshandla henne till döds och kallar henne för alla ord ni kan komma på. (plus många andra deltagare). Är ju 100 ggr bättre? Tro mig, gillar inte Emelie... Känns som dubbelmoral bara.
Citera
Medlem
Säkra källor hävdar att Emelie har varit man. Kan ju förklara varför hen är så jävla ful.
Citera
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Highway
Haha, nej verkligen inte.

Jag började inte se det här programmet förrän en vecka sedan och blev rätt besviken av Jeppe då jag trodde han skulle vara mer drivande. Han är rätt tråkig som människa. Det enda som gör honom intressant (för mig) är att han är äcklig. Men han är ju ingen Sebastian Dawkins eller Qristina direkt, de kunde verkligen driva på en reality show.
Han är ju onekligen den som får mest att hända i programmet nu.
Citera
2014-02-04, 23:24
Medlem
Holisistics avatar
Tittar på oklippta Pandoras just nu och helvete vad Emelie sitter och försöker bossa runt och läxa upp folk.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Kan man en gång för alla få svar på hur länge de faktiskt var där i realiteten?
30 dagar, 1 dag per avsnitt.

Citat:
Ursprungligen postat av RobPT
Rekommenderar verkligen alla att se den förlängda Pandoras på TV3Play. Helt sjukt hur Emelie beter sig.

Hon tar verkligen över alla frågor, ska käfta emot alla. Blev varm i kroppen när man hör Niklas säga "Men håll käften nu Emelie". Jag fattar inte hur han kan vara den ENDA personen som står upp emot henne. Resterande deltagare är så jävla fega. Och att ingen hugger Mia när hon får frågan om hon är en värdig vinnare? Nej det är uppenbart att Emelie verkligen försöker få sina sista minuter av kändiskap.
Citera
Medlem
Varför va inte Joppe en utav dem som kom tillbaks och rösta fram finalparen???
En säker röst för Samir som gick bort :S
Citera
Bannlyst
Har precis kollat på Pandoras ask. Jag hatar Emelie av hela mitt hjärta. Vill slå någon, nu, ikväll, helst henne. Funderar fan på att gå ut och springa ikväll, så jävla arg är jag.

Hon är:

Ful
Äcklig
WT
Hora
Slampa

Var är hon uppvuxen? Någon som känner henne privat? Beter hon sig så här irl också? Hon måste ju åkt på stryk?
Citera
Medlem
Nä det blir ingen barturné för Emelie...bara att åka tillbaks till vilken jävla inavelshåla hen kommer ifrån och låsa in sig...
Citera
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobPT

Aa ska göras nu. Vet dock inte om jag är redo att beskåda ett så pass brutalt psykfall som Emelie - Helvete vad patetisk människa. Fast jag träffar i princip endast vettiga människor i min vardag så detta kan väl ses som en stilstudie av en Jävligt äcklig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in