2014-02-04, 21:28
Medlem
Lätt för Reinfeldt när Svenskarna nästan självmant hoppar i kastrullen för kokning. Jag känner faktiskt medlidande för de i den arabiska våren. Nu känner man hur det är att ha empatilösa ledare.

Nog är nog!
Citera
2014-02-04, 21:39
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkaneMartin79
Tramspelle, jag skrev 5-10 år. Förstår inte varför jag bråkar med andra nationalister...

Nä, vårt folk kommer inte försvinna. Rasblandning är extremt ovanligt, förutom svenska gubbar med thaifruar då. Lycka till att motverka den önskan...

Får SD reell makt så kommer saker ske, tro mig. Var inte så neggo till det ENDA partiet med makt som vill dramatiskt minska massinvällningen.

Du måste bo ute på landet om du inte ser rasblandning. I Stockholm är det ganska vanligt, och det är inte bara white trash som gör det även om det per definition är en WT-aktivitet. Det är inte heller första generationens rasblandning utan andra eller till och med tredje.

En sak som du tydligen inte inser är att situationen i Sverige är så absurt driven åt ett håll och debattramarna så snäva att alla, även de "invandringskritiska Sverigedemokraterna" anser att mångkulturen ska behållas och invandringen fortsätta, samtidigt tror dessa SDare att mångkulturproblemen ska gå upp i rök bara vi minskar antalet nyinvandrade per år. Icke. Alla blattar som redan bor i landet kommer att vara kvar, och de kommer att fortsätta att högre födelsetal än ursvenskar, och det enda som man hänt är att man dragit ut på dödsprocessen.

Det här påminner rakt av om kärnkraftsomröstningen 1982, då alla tre valen gick ut på att avveckla kärnkraften, även det "kärnkraftsvänliga" valet.

Citat:
Linje 1 innebar att kärnkraften skulle avvecklas i den takt som var möjlig. Man skulle avvakta att förnybara energikällor blev tillgängliga och ingen ytterligare kärnkraftsutbyggnad skulle få förekomma.
Linje 2 var i princip identiskt med linje 1, men krävde även att alla framtida energianläggningar av betydelse skulle ägas av stat och kommun.
Linje 3 sade ett definitivt nej till utbyggnad av kärnkraften. Vidare förespråkades att all kärnkraft skulle vara avvecklad inom tio år.

Idag har vi ett liknande läge inför riksdagsvalet 2014. Vi har inte mindre än åtta olika alternativ, som alla ser ut så här:

Linje M: Behåll mångkulturen och utöka den i maximal fart
.....
Linje S Behåll mångkulturen och utöka den i långsammare takt än M (S lär vilja skära ner på arbetskraftsinvandringen)
.....
Linje SD Behåll mångkulturen och utöka den i långsam takt, långsammast av alla.

Slutresultatet, oavsett vilken mångkulturlinje man röstar på, är detsamma, enda skillnaden är tidpunkten.

Vi som vill avveckla mångkulturen har inget riksdagsparti att rösta på. Det är något som det är väldigt svårt att få in i huvudet på Sverigedemokratiska internetkrigare, som tror att minskad invandring gör att allt redan är fixat och klart och som undrar varför inte SvParna fattar Sverigedemokraternas förträfflighet.

SD har visat sig vara metapolitiskt totalt impotent och partiet har inte längre någon vilja till att driva debatten och bryta upp PK-ramarna vilket är nödvändigt för en nationell väckelse. Tvärtom så utesluter man folk som använder icke politiskt korrekta ord som "skäggbarn" eller som säger sanna men icke politiskt korrekta saker som att "gruppvåldtäkterna kom med invandringen". Medvetenheten om SDs oduglighet sprids långsamt i folkmedvetandet via internet och det lär ge avtryck först 2018 och 2022. Därför tror jag att SD kommer att gå stort framåt 2014, stagnera runt 2018 och minska 2022.
Citera
2014-02-04, 21:56
Medlem
Nu finns alltså inget parti som är höger och emot massinvandringen? Va fan ska man rösta på för att få ett land att kunna leva i då? Jag rymmer till Norge!
Citera
2014-02-04, 22:04
Medlem
HugoStieglitzs avatar
http://www.youtube.com/watch?v=PYtVbOQVn48

Kolla den hysteriska tanten ca 11:10 i klippet. Tror att Hitler lever för att en Sd-are står och förespråkar rasblandning.

Det är såna här som moderaterna har som aktiva politiker.
Citera
2014-02-04, 22:09
Medlem
jabbadabbadoos avatar
Vad positivt. Mer bidrag kommer ju leda till mer jobb. Kommer rösta på Socialdemokraterna, men detta är ju en fin tröst ifall valet inte går som jag vill.
Citera
2014-02-04, 22:11
Medlem
jugbandbluess avatar
men FATTA en gång för alla: moderaterna är nyliberalt. de vill krossa välfärdsstaten långsamt. bästa sättet? bli som USA, ett mångkulturellt mish-mash. in med fler somalier så vill svensken till slut inte betala någon skatt -> ingen välfärd.

Citat:
Ursprungligen postat av Playtime1
Nu finns alltså inget parti som är höger och emot massinvandringen? Va fan ska man rösta på för att få ett land att kunna leva i då? Jag rymmer till Norge!
Citera
2014-02-04, 22:16
Medlem
ThisIsJustARides avatar
Men hur IQ-befriad får man vara? Vi kan inte ta hand om alla som redan bor här och då ska vi fortsätta att klämma in 100 000 om året? Finns det någon som är för en sådan invandring som inte är antingen mutad eller helt enkelt dum i huvudet?
Citera
2014-02-04, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Du måste bo ute på landet om du inte ser rasblandning. I Stockholm är det ganska vanligt, och det är inte bara white trash som gör det även om det per definition är en WT-aktivitet. Det är inte heller första generationens rasblandning utan andra eller till och med tredje.

En sak som du tydligen inte inser är att situationen i Sverige är så absurt driven åt ett håll och debattramarna så snäva att alla, även de "invandringskritiska Sverigedemokraterna" anser att mångkulturen ska behållas och invandringen fortsätta, samtidigt tror dessa SDare att mångkulturproblemen ska gå upp i rök bara vi minskar antalet nyinvandrade per år. Icke. Alla blattar som redan bor i landet kommer att vara kvar, och de kommer att fortsätta att högre födelsetal än ursvenskar, och det enda som man hänt är att man dragit ut på dödsprocessen.

Det här påminner rakt av om kärnkraftsomröstningen 1982, då alla tre valen gick ut på att avveckla kärnkraften, även det "kärnkraftsvänliga" valet.

Idag har vi ett liknande läge inför riksdagsvalet 2014. Vi har inte mindre än åtta olika alternativ, som alla ser ut så här:

Linje M: Behåll mångkulturen och utöka den i maximal fart
.....
Linje S Behåll mångkulturen och utöka den i långsammare takt än M (S lär vilja skära ner på arbetskraftsinvandringen)
.....
Linje SD Behåll mångkulturen och utöka den i långsam takt, långsammast av alla.

Slutresultatet, oavsett vilken mångkulturlinje man röstar på, är detsamma, enda skillnaden är tidpunkten.

Vi som vill avveckla mångkulturen har inget riksdagsparti att rösta på. Det är något som det är väldigt svårt att få in i huvudet på Sverigedemokratiska internetkrigare, som tror att minskad invandring gör att allt redan är fixat och klart och som undrar varför inte SvParna fattar Sverigedemokraternas förträfflighet.

SD har visat sig vara metapolitiskt totalt impotent och partiet har inte längre någon vilja till att driva debatten och bryta upp PK-ramarna vilket är nödvändigt för en nationell väckelse. Tvärtom så utesluter man folk som använder icke politiskt korrekta ord som "skäggbarn" eller som säger sanna men icke politiskt korrekta saker som att "gruppvåldtäkterna kom med invandringen". Medvetenheten om SDs oduglighet sprids långsamt i folkmedvetandet via internet och det lär ge avtryck först 2018 och 2022. Därför tror jag att SD kommer att gå stort framåt 2014, stagnera runt 2018 och minska 2022.

Du är så fel ute herr foliehatt.

Förövrigt är jag från Malmö - sug på den folien! Ser nästan aldrig rasblandning. Sjukt sällan. Så sluta nu. Du gör bort dig.
Citera
2014-02-04, 22:21
Medlem
Moderaterna drar sig inte för att ljuga tills näsan kroknar. Blonda och blåögda citatet och hintarna om minskad massinvandring var bara en falsk manöver för att inte förlora allt för många till SD. Men framförallt få de egna kommunpolitikerna lugna som var i gasen för ett år sedan. Nu ser man vad imamen är gjord av för skrot och korn när det kommer till kritan. MER massinvandring
Citera
2014-02-04, 22:28
Medlem
Så här ser opinion ut som Imamen trotsar.

Den första frågan ber allmänheten ta ställning till förslaget att ”Ta emot färre flyktingar i Sverige”. Allmänhetens svar 2012 var:

Bra förslag: 45%
Dåligt förslag: 29%
Varken eller: 26%

Den andra frågan vänder på frågeställningen ber allmänheten ta ställning till förslaget att ”Ta emot fler flyktingar i Sverige”. Det är ett nytt fråga som börjades ställas 2012. Svenska allmänhetens svar 2012 var:

Bra förslag: 18%
Dåligt förslag: 50%
Varken eller: 31%

7-klövern går alltså emot en majoritet av befolkningen...
Senast redigerad av Momento 2014-02-04 kl. 22:31.
Citera
2014-02-04, 22:36
Medlem
Vad har Moderaterna lyckats med av deras tidigare valfrågor??

Minskad arbetslöshet? NEJ!
Minska bidragen? NEJ!
Sänka skatterna. JA!
Öka massinvandringen. JAAAAA!!!!

2014 års enda valfråga är massinvandring. Bra där Fredrik.
Citera
2014-02-04, 22:38
Medlem
Ibland vanlig folk jag har träffat i mina dagar är det inte många moderater som har varit för invandring kan jag säga. De har varit konservativa och emot invandring.

Tror det här är ett stort självmål ifrån moderaterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in