Moderaterna börjar svettas inför valet för de vet att de är körda. Moderaterna har dalat i opinionssiffrorna ända sedan Per Schlingmann lämnade som m:s partisektreterare efter att framgångsrikt ha marknadsfört partiet som "det nya arbetarepartiet". Fredrik Reinfeldt har varit statsminister, ja visst, men i mina ögon har han bara varit en marionettfigur som styrt ett enda stort pr-jippo. En sån som Schlingmann vet garanterat att säkert 70-75 % av svenskarna vill minska alt. helt stoppa invandringen, och han vet att m skulle skjuta i höjden i opinionssiffrorna om de gick till val på det, men den politiska korrektheten är så inbankad i ryggraden på de här kräken, så de ser hellre sitt parti gå under och förlorar ett val. I takt med att valdagen närmar sig kommer vi garanterat att få se mer och mer till synes förvirrade och motsägelsefulla utspel från moderaterna, då det enda Reinfeldt har gjort tidigare är att in i det sista hålla sig till vad påven Schlingmann predikar. Nu när han inte är kvar, tror jag Reinfeldt famlar i blindo.
Jag är absolut inte vänster men absolut inte heller m. Men jag ser invandringen som det absolut största hotet mot vårt lands ekonomi, rättsystem och på lång sikt, vår överlevnad som det Sverige vi faktiskt växte upp i, där man hade skola, vårdcentral, tandvård och annan välfärd på småorterna. Vad den idiotiska invandringspolitiken syftar till, vet jag inte. Och av alla de som vurmar mest för den, verkar det inte heller vara någon som faktiskt kan förklara syftet med den, annat är med meningslösa, tomma floskler.
Jag är absolut inte vänster men absolut inte heller m. Men jag ser invandringen som det absolut största hotet mot vårt lands ekonomi, rättsystem och på lång sikt, vår överlevnad som det Sverige vi faktiskt växte upp i, där man hade skola, vårdcentral, tandvård och annan välfärd på småorterna. Vad den idiotiska invandringspolitiken syftar till, vet jag inte. Och av alla de som vurmar mest för den, verkar det inte heller vara någon som faktiskt kan förklara syftet med den, annat är med meningslösa, tomma floskler.