Kvinnlig SvP:are har fått bilar sönderslagna, lägenheten sönderslagen fyra gånger, blivit misshandlad och terroriserad. Hennes reaktion:
Citat:
– Jag vill inte utmålas som ett offer och att folk tycker synd om mig, säger Anna till Nordfront.
Den meningen förklarar allt som är fel med den nationella rörelsen och deras bemötande av vänstervåldet. När man läser sånt där känner man nästan att man hoppas att våldet fortsätter. Hur fan kunde det bli såhär? Har ni blivit så jävla hjärntvättade av vänsterns snack om att nationella alltid utmålar sig själva som offer så ni accepterar vad som helst? Lyssna inte på vad vänstern säger, titta på vad de gör: De river upp himmel och jord om något händer deras företrädare. Det är hot mot demokratin och fackeltåg och manifestationer och arga insändare och drev mot snuten och drev mot media och fan och hans moster.
"Jag vill inte utmålas som ett offer"...
Det finns en anledning till att vänstern vinner det här.
Länk:
https://www.nordfront.se/ensam-kvinna-utsatt-for-attentat-av-vansterextrem-terrorgrupp-revolutionara-frontens-ledare-tagna-pa -bar-garning.smr
Bra att de fick tag på terroristerna. Samma personer som det alltid är. "Vi har inga spaningsuppslag" sa Bull, och la ner utredningen.