2014-02-03, 22:45
Medlem
Oformads avatar
Jag förstår verkligen inte hur Jeppe tänkte.

Visst var det kul att han backstabba Paulina, men han har ju seriöst noll chans i finalen nu, mot Anja och Samir hade han ju ändå haft en chans innan med Paow.
Citera
2014-02-03, 22:47
Medlem
Jeppe är kugen!

Hoppas verkligen det blir han och aina i finalen och han snuvar pengarna ifrån henne, payback is a bitch Aina!

Hejjade förövrigt på nicklas hela säsongen :/
Citera
2014-02-03, 22:48
Medlem
Jeppes val känns väl ganska självklart. Han kommer att köra ut Tobbe och Aina eftersom han vet att de är det mest omtyckta paret i huset och han aldrig skulle kunna vinna mot dom. Dessutom sa han i Studio Paradise när Rebecca frågade honom vem han skulle skickat ut om han kunde - att han skulle skicka hem Tobbe.

Synd, Tobbe och Aina är klart det par som förtjänar en vinst i PH. Båda har spelat schyst och ingen har åkt ut i huset och kommit tillbaka igen.
Citera
2014-02-03, 22:48
Medlem
potatislandets avatar
undrar vem det är Anja hejar på i bakgrunden 25 min 18 sek in i dagens avsnitt. En dansk?
Citera
2014-02-03, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad

Visst var det kul att han backstabba Paulina, men han har ju seriöst noll chans i finalen nu, mot Anja och Samir hade han ju ändå haft en chans innan med Paow.

Jeppe är smart, hur kan du sitta här och skriva att hans val var dumt?

Blir man säkrad en finalplats kan vilken människa som helst som är normalbegåvad räkna ut att nån av killarna måste ryka. Vinna mot Tobias skulle nästan bli omöjligt för han är omtyckt av alla.

Well play jeppe!
Citera
2014-02-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke
Jeppes val känns väl ganska självklart. Han kommer att köra ut Tobbe och Aina eftersom han vet att de är det mest omtyckta paret i huset och han aldrig skulle kunna vinna mot dom. Dessutom sa han i Studio Paradise när Rebecca frågade honom vem han skulle skickat ut om han kunde - att han skulle skicka hem Tobbe.

Synd, Tobbe och Aina är klart det par som förtjänar en vinst i PH. Båda har spelat schyst och ingen har åkt ut i huset och kommit tillbaka igen.

Och hur mycket har dom tillfört serien? inte ett piss, så jävla trååååkiga människor så man spyr.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke

Har Ainat spelat schysst? Större Idiot får man fan leta efter, hon kör med krokodiltårar genom hela säsongen och kör ut nicklas innan final veckan.
Citera
Medlem
Tiergartens avatar
Denna säsong har varit rätt så underhållande, men jag måste säga att produktionen är så fruktansvärt kassa. De kommer alltid med tvistar och nya regler som gör spelet helt orättvist och fel. Hur fan kan de ge Jeppe sån makt i finalveckan? Att han ensam får skicka ut en kille 2 dagar innan finalen är sjukt dåligt gjort av produktionen.

Jeppe verkar vara en vidrig människa som man inte ens vill röra med tång, varken på hotellet eller utanför, men jag måste hålla med om att programmet skulle varit lite tråkigare utan honom. Det hjälper att ha färgstarka människor med. Sen att de ger makt på fel sätt vid fel tidpunkt är ju inte hans fel.

Det värsta som kan hända i programmet för mig är att Jeppe och Aina vinner, och Jeppe tar vinsten. Så då hoppas jag på Anja och Samir nu. Samir verkar vara en riktigt skön människa, Anja har jag ingen direkt åsikt om men hon har i alla fall varit lojal i spelet och förtjänar en vinst på så sätt. Och Samir tycker ju om henne.
Senast redigerad av Tiergarten 2014-02-03 kl. 22:53.
Citera
2014-02-03, 22:53
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oformad

Förutsatt att han kommit till finalen, förutsatt att de hamnat mot Samir o Anja - mycket som ska gå i lås där. Han vet om att Thobias är en stark spelare som har alla tjejerna lindade kring sitt finger, han tog det säkra före det osäkra.

Lite osäker är jag dock fortfarande, när man såg "inför röstningen" i förra avsnittet, så fick man se När TH gick fram för att rösta (antar jag) och han ett jäkla stort leende på läpparna - vilket får mig att foliehattsteoretisera om att Thobias ändå är i final...
Citera
2014-02-03, 22:54
Medlem
Alla som e kvar nu sitter å lipar över att Jeppe e psyk å att de e dålig stämning, han SPELAR SPELET. Precis som Niklas gjorde. Vad i helvete trodde dom ens paradise hotel var för något när dom sökte?
Och om inte bögjäveln kan sluta prata dalmål när han e full ska han ge fan i att låta som från sthlm när han e nykter.
Citera
2014-02-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiergarten
Denna säsong har varit rätt så underhållande, men jag måste säga att produktionen är så fruktansvärt kassa. De kommer alltid med tvistar och nya regler som gör spelet helt orättvist och fel. Hur fan kan de ge Jeppe sån makt i finalveckan? Att han ensam får skicka ut en kille 2 dagar innan finalen är sjukt dåligt gjort av produktionen.

Jeppe verkar vara en vidrig människa som man inte ens vill röra med tång, varken på hotellet eller utanför, men jag måste hålla med om att programmet skulle varit lite tråkigare utan honom. Det hjälper att ha färgstarka människor med. Sen att de ger makt på fel sätt vid fel tidpunkt är ju inte hans fel.

Det värsta som kan hända i programmet för mig är att Jeppe och Aina vinner, och Jeppe tar vinsten. Så då hoppas jag på Anja och Samir nu. Samir verkar vara en riktigt skön människa, Anja har jag ingen direkt åsikt om men hon har i alla fall varit lojal i spelet och förtjänar en vinst på så sätt. Och Samir tycker ju om henne.
Har du ens tittat på avsnittet?
Citera
2014-02-03, 22:56
Medlem
potatislandets avatar
Det finns inga starka spelare i den svenska versionen av Paradise Hotel år 2013.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in