2014-02-02, 09:16
Medlem
moondawns avatar
Kollat på lite videos från summerbursts senaste tre år och kan bara konstatera hur jävla fult folk klär sig.
Ni är på Edmfestival för fan !

Från och med nu är det olagligt att ha på sig fula stekarskjortor och chinoskit.
Kolla in lite videos från UMF och se och lär..
Färger färger färger och alla damer ska se ut som fluffiga ravebakelser alternativt bikinis.

Läxa : http://www.youtube.com/watch?v=jXOgYxUf6Ts
Citera
2014-02-02, 10:53
Medlem
Summerburst är nog den enda festivalen i världen där man kan se folk gå rundor i kavaj och skjorta...
Riktigt löjligt är det, pajar stämningen helt tycker jag. Tycker nästan de borde förbjuda viss klädstil där..
Citera
2014-02-02, 10:54
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrduda
Summerburst är nog den enda festivalen i världen där man kan se folk gå rundor i kavaj och skjorta...
Riktigt löjligt är det, pajar stämningen helt tycker jag. Tycker nästan de borde förbjuda viss klädstil där..

Tack för det !
Agera och åtgärda och sprid ordet..
Citera
2014-02-02, 11:50
Medlem
Citat:
Alla borde ha Mankini eller inte bli insläppta.
Citera
2014-02-02, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Kollat på lite videos från summerbursts senaste tre år och kan bara konstatera hur jävla fult folk klär sig.
Ni är på Edmfestival för fan !

Från och med nu är det olagligt att ha på sig fula stekarskjortor och chinoskit.
Kolla in lite videos från UMF och se och lär..
Färger färger färger och alla damer ska se ut som fluffiga ravebakelser alternativt bikinis.

Läxa : http://www.youtube.com/watch?v=jXOgYxUf6Ts

Vem fan bryr sig vad folk har på sig?! Själv tycker jag att det är ganska skönt med ingen lera och äckliga kläder som på en vanlig festival.
Citera
2014-02-02, 14:43
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Vem fan bryr sig vad folk har på sig?! Själv tycker jag att det är ganska skönt med ingen lera och äckliga kläder som på en vanlig festival.
Jag sa inte äckliga kläder.
Jag sa färger.
Och jo, stekarskjortor pajar så jävla mycket !
Lets go flufffluff
Citera
2014-02-02, 15:11
Medlem
Hittade aftermovien från 2013 på youtube för de som är intresserade

http://www.youtube.com/watch?v=j0RbDn6hZMw
Senast redigerad av H4nsson 2014-02-02 kl. 15:13.
Citera
2014-02-02, 15:29
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:

Kan inte riktigt se varför skjorta skulle vara löjligt men okej. Summerburst är ju en stadsfestival och inte övernattning likt Bråvalla, P&L etc. Kavaj är ju dock att gå till överdrift dock, men en uppkavlad skjorta ser jag inga som helst fel med.
Citera
2014-02-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Kan inte riktigt se varför skjorta skulle vara löjligt men okej. Summerburst är ju en stadsfestival och inte övernattning likt Bråvalla, P&L etc. Kavaj är ju dock att gå till överdrift dock, men en uppkavlad skjorta ser jag inga som helst fel med.
Håller med.
Bryr mig inte heller om folk går runt i kavaj eller Ralph Lauren skjorta. Det är som sagt en stadsfestival.

Men nu börjar man längta efter en ny artist...
Citera
2014-02-02, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious

För att denna typ av festival ska skapa en speciell stämning, vilket det inte görs om alla går seriöst klädda. Som någon poängterat i tråden färgstarka och "roliga, sköna" kläder.

Därför festivaler utomlands oftast är roligare, folk är så mycket mer kreativa..
Gillar summerburst i övrigt!
Citera
2014-02-02, 23:03
Medlem
Citat:
För att denna typ av festival ska skapa en speciell stämning, vilket det inte görs om alla går seriöst klädda. Som någon poängterat i tråden färgstarka och "roliga, sköna" kläder.

Därför festivaler utomlands oftast är roligare, folk är så mycket mer kreativa..
Gillar summerburst i övrigt!

Jag tycker stämningen blir lika bra med Ralph Lauren skjortor och uppklätt. När jag tittar på videos från utlandet tänker jag på hur fula kläder och dräggiga många är. Det finns en anledning till varför alla djs säger att i Sverige är folk väldigt vackra och det är fint här. Det är inte bara för våra damer
Citera
2014-02-03, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tango8
Jag tycker stämningen blir lika bra med Ralph Lauren skjortor och uppklätt. När jag tittar på videos från utlandet tänker jag på hur fula kläder och dräggiga många är. Det finns en anledning till varför alla djs säger att i Sverige är folk väldigt vackra och det är fint här. Det är inte bara för våra damer

Du inser väll att varje dj säger ungefär samma sak om varje land/festival?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in