2014-01-29, 22:18
Medlem
Attjagorkars avatar
När vi ändå pratar om Eskilstuna.. Vilka syns? Målar Fau fortfarande väggar eller ligger fokus på enbart tåg? Var ett par år sedan jag var där.
Citera
2014-01-29, 22:24
Medlem
vetvartdubors avatar
Skulle vara kul att veta lite om just Eskilstuna som personen ovanför skriver, samt lite om Strängnäs
Citera
2014-01-29, 22:31
Medlem
NigguhScootchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetvartdubor
Skulle vara kul att veta lite om just Eskilstuna som personen ovanför skriver, samt lite om Strängnäs

följ streetart016 på instagram så ser ni hur etuna ser ut idag =)
Citera
2014-01-30, 13:22
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Vilka är med i MTR, samt hur länge har dom kört?

Pinsamt, när du troligen redan vet svaret på det.

Från ett av dina mail till mig : "Gav en i MTR ett samtal precis när jag såg att hens information har läkt ut på en offentlig sida där både CSG & Polisen håller koll på.".
Citera
2014-01-30, 13:33
Medlem
Någon som vet vem ''ROH'' är ? sätt en del nya tags i söderhamns trakterna
Citera
2014-01-30, 16:04
Medlem
Rainingbombzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
När vi ändå pratar om Eskilstuna.. Vilka syns? Målar Fau fortfarande väggar eller ligger fokus på enbart tåg? Var ett par år sedan jag var där.

FAU, HFU, HSR styr graffitin här. Bombing scenen har det även kommit upp lite gamla rävar, bla.. XQK BK AIM. Men som sagt kolla streetart016 på instagram så ser du ungefär vad som ligger uppe. NYC kör dessutom ganska mycket men det är samma stil hela tiden.
Citera
2014-01-30, 17:54
Medlem
Attjagorkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz
FAU, HFU, HSR styr graffitin här. Bombing scenen har det även kommit upp lite gamla rävar, bla.. XQK BK AIM. Men som sagt kolla streetart016 på instagram så ser du ungefär vad som ligger uppe. NYC kör dessutom ganska mycket men det är samma stil hela tiden.

Okej, tack. Nyc minns jag från fotolog, var väl ett par toys från strängnäs eller något? Kul med Bk.
Citera
2014-01-30, 18:20
Medlem
NigguhScootchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rainingbombz

inte fan kör nyc mycket? sällan man ser nånting av han/dem. Han bear som målat i typ 7 år och aldrig utvecklats ett dugg..
Citera
2014-01-30, 19:43
Medlem
horses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Pinsamt, när du troligen redan vet svaret på det.

Från ett av dina mail till mig : "Gav en i MTR ett samtal precis när jag såg att hens information har läkt ut på en offentlig sida där både CSG & Polisen håller koll på.".

Individen är inte längre med i crewet, och har ingen aning om vilka de nya medlemmarna är. Därför jag undrade.
Citera
2014-01-30, 20:24
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horse
Individen är inte längre med i crewet, och har ingen aning om vilka de nya medlemmarna är. Därför jag undrade.

Okej, då ber jag om ursäkt för mitt påhopp!
Citera
2014-02-02, 03:38
Medlem
Vilka är med i MFC? (MatFoodCrew/Mer/moore/mat/moore Food Crew.. Hört många benämningar..)

Sjuka tags ifall sett målningar med men inte många.

Eran åsikt?
Citera
2014-02-02, 03:57
Medlem
Flowets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Vilka är med i MFC? (MatFoodCrew/Mer/moore/mat/moore Food Crew.. Hört många benämningar..)

Sjuka tags ifall sett målningar med men inte många.

Eran åsikt?

MetamFetaminCrew? skämtåsido ingen aning faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in