2014-02-01, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Alla packs har negativ EV (givetvis), så låt bli dem och spara ihop coins till att köpa spelarna du vill ha istället.

Okej jo det är sant. Men hoppas att kunna få en dyr spelare som jag kan sälja av och köpa bra spelare för, ev få en riktigt bra spelare. Hade kunnat köpa min Eto'o med de pengarna jag la nyss... Inga mer guldpack för mig!
Citera
2014-02-01, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Fel tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av Rdinho
Är du helt totalt efterbliven eller? Känner du dig grym nu? Hur svårt kan det vara för dig att svara på en fråga och inte leka fb polis? Jävla tönt, håll käften istället för att leka mod eller jaga inlägg. Äckel.

Det är coins du kan köpa olika grejer för, såsom olika kits, bollar, målgester i shoppen.

Citat:
Lugna ner dig, du skämmer ut dig själv. Anledningen till att vi inte vill ha inlägg som inte har med UT att göra i denna tråden är för att den har blivit låst av mods flera gånger tidigare. Känner du dig grym när du sitter på internet och lackar ur på folk för ingenting?
Han har ju helt klart skrivit i fel tråd. Men det skadar ju inte att svara.
Upplever ofta att när folk frågar saker gällande ULTIMATE TEAM här skriver folk ändå bara "googla själv jävla retard" istället för att hjälpa. Det skapar bara dubbelt så många inlägg.
Citera
2014-02-01, 18:52
Medlem
Citat:
Alla packs har negativ EV (givetvis), så låt bli dem och spara ihop coins till att köpa spelarna du vill ha istället.

Dom köper dock packs får egna pengar! Spelar i Div 2 i säsong kommer bli svårt, Kommer vinna alla proffs och världsklass men sen får jag kämpa mot Legendariska körde dock ända till Div 4 med den svåraste "Säsongen"
Citera
2014-02-01, 18:57
Medlem
Citat:
Lugna ner dig, du skämmer ut dig själv. Anledningen till att vi inte vill ha inlägg som inte har med UT att göra i denna tråden är för att den har blivit låst av mods flera gånger tidigare. Känner du dig grym när du sitter på internet och lackar ur på folk för ingenting?

Så du skriver själv att "Vi vill inte ha inlägg som inte har med FUT att göra" för att sedan skriva ett inlägg som inte har något med FUT att göra alls, din pojkväns inlägg hade inte heller något med FUT att göra, så varför leka viktig när du tillhör samma grupp som skriver irrelevanta saker i denna tråd?

Varken ditt inlägg eller din pojkväns inlägg hjälpte killen, och jag (Killen som är grym, skämmer ut sig och lackar på folk, enligt dig) hjälpte honom faktiskt, så frågan är om du känner dig grym?
Citera
2014-02-01, 19:01
Medlem
Aguero och Neymar alltså. Skjuter du så gör du mål. Underbara
Citera
2014-02-01, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Här har du 3 stycken mycket bra start-lag som du kan satsa på tills du har fått lite mer coins.

http://www.futhead.com/14/squads/6110356/ - BPL
http://www.futhead.com/14/squads/6110414/ - Serie A
http://www.futhead.com/14/squads/6110468/ - Liga Portuguesa

Jag själv har lirat med samtliga och rekommenderar dem starkt.

tack, vilken av dom 3 skulle du säga att jag ska ta om jag vill ha riktigt snabba spelare + passningsspel?

och har förövrigt 2 bra spelare nu tror jag, Hart i mål o Anelka ST
Citera
2014-02-01, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andreaslarsson85
Rätt ny, enbart lirat ca totalt 4 matcher och knappt lirat tidigare fifa men skulle vilja ha tips på vilka spelar man kanske ska satsa på och vilka man helst ska byta ut så snabbt som möjligt, har sett att folk linkat deras squad hur gör jag?

http://www.futhead.com/14/squads/6112025/

här är min squad
Citera
2014-02-01, 19:15
Medlem
Stauppforpatchens avatar
Citat:
tack, vilken av dom 3 skulle du säga att jag ska ta om jag vill ha riktigt snabba spelare + passningsspel?

Seria A laget har väldigt snabba yttrar, så det skulle jag tagit om jag ville ha snabba spelare.
Du ser på korten så står det "pac" det betyder pace och är engelska för snabbhet typ
Senast redigerad av Stauppforpatchen 2014-02-01 kl. 19:18.
Citera
2014-02-01, 19:17
Medlem
Stauppforpatchens avatar
Citat:
http://www.futhead.com/14/squads/6112025/

här är min squad

Spelarna för sig är helt okej. Men för att ett lag ska funka så bra som möjligt i UT så ska de ha så mycket "chemistry" som möjligt. Bra chemistry får man om man spelar i samma liga eller lag. Eller också om man kommer från samma land. Satsa alltså på en liga. Det är lättast så i början
Citera
2014-02-01, 19:20
Bannlyst
Nuvarande squad men had ytterligare 1,4 Mille (ps3.) Vill ha in zlatan men är bale bättre? Zlatan/bale? Ge en kommentar varför gärna, tack på förhand.
http://www.futhead.com/14/squads/6112373/
Citera
2014-02-01, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stauppforpatchen
Spelarna för sig är helt okej. Men för att ett lag ska funka så bra som möjligt i UT så ska de ha så mycket "chemistry" som möjligt. Bra chemistry får man om man spelar i samma liga eller lag. Eller också om man kommer från samma land. Satsa alltså på en liga. Det är lättast så i början

ah tack, Kan du nå billiga PL eller La Liga lag som kostar ungefär så mycket som sibba länka? annars går jag nog på serie A laget.

så det är inte alltid bra o göra ett lag av dom spelarna man gillar mest osv?
Citera
2014-02-01, 19:23
Medlem
Citat:

Jag rekommenderar att du spelar så mycket matcher du kan, och sen köper du 2 av lagen som jag länkade. Det bästa av de lagen tycker jag är Seria A-laget. De andra två lagen är väldigt roliga båda två, så där kan du välja själv vilket som ser roligast ut.

Citat:
så det är inte alltid bra o göra ett lag av dom spelarna man gillar mest osv?

Nej, du ska sträva efter att alltid har 100 i kemi i laget genom att bygga ihop ett lag med spelare från samma liga eller land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in