2014-02-01, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Gött att se att Ronaldo ökat i pris igen. Köpte honom för 1 829 000 under TOTY och nu är lägsta BIN på 2.1m
Fan vad gött ! Jag lyckades att få min för 1,6 någon vecka innan TOTY
Citera
2014-02-01, 08:54
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Jag får han inte alls att fungera Han är skön att dribbla med men blir lätt av med bollen och så hatar jag hans weakfoot, borde va lite billigare tycker jag för Reus ligger på ca 90k och han är ju skönare att lira med.

Då är vi olika jag har med reus i mitt lag och tycker inte han är lika bra! Reus är riktigt bra men inte som robben enligt mig!

Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Jag föredrar faktist Shaqiri!
Han känns av någon anledning mer komplett

Kanske ska testa spelaren du nämner !
Citera
2014-02-01, 11:03
Medlem
Vilken CAM-spelare anser ni bäst i BPL? Eller kanske bäst för ett rimligt pris. Råd att lägga kanske 30-40k, absolut max 50k. Kör med Kagawa nu men gillar han inte. Funderar på Cazorla, Nasri. Kör med följande 4-1-2-1-2 lag:

edit. rätt länk: http://www.futhead.com/14/squads/5985474/
Senast redigerad av grahnen 2014-02-01 kl. 11:43.
Citera
2014-02-01, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Vilken CAM-spelare anser ni bäst i BPL? Eller kanske bäst för ett rimligt pris. Råd att lägga kanske 30-40k, absolut max 50k. Kör med Kagawa nu men gillar han inte. Funderar på Cazorla, Nasri. Kör med följande 4-1-2-1-2 lag: http://www.futhead.com/14/squads/build/5985474/
rooney är bäst tycker jag, nasri på andra plats
Citera
2014-02-01, 11:34
Medlem
Stauppforpatchens avatar
Citat:
Vilken CAM-spelare anser ni bäst i BPL? Eller kanske bäst för ett rimligt pris. Råd att lägga kanske 30-40k, absolut max 50k. Kör med Kagawa nu men gillar han inte. Funderar på Cazorla, Nasri. Kör med följande 4-1-2-1-2 lag: http://www.futhead.com/14/squads/build/5985474/

De Bruyne är riktigt bra och billig. Han är en beast och tar sig igenom mycket.
Om du vill lägga lite mer pengar så kan du satsa på Özil eller Cazorla som du själv säger.
Men jag skulle testat De Bruyne först!
Citera
2014-02-01, 11:35
Medlem
derbicoolings avatar
Citat:

Din länk fungerar inte! Men nasri levererar alltid kört han hela tiden när jag kört bpl så underbar spelare du kommer inte ångra dig'
Citera
2014-02-01, 11:43
Medlem
Tackar för svar. Lite blandade delar där.. Ska nog köpa De Bruyne iaf, har ju en belgisk trupp med Dembélé som CAM just nu. Kör in De Bruyne där då

Rooney låter ju intressant, gött o ha någon med bra skott där. Annars får det nog bli Nasri, bättre pris o låter inte som jag blir besviken där

Oj sorry, rätt länk här: http://www.futhead.com/14/squads/5985474/
Satt på telefonen o trodde jag fick kopierat rätt länk.
Citera
2014-02-01, 11:53
Medlem
Stauppforpatchens avatar
Kanske är en upprepande fråga men har tänkt på det väldigt länge och aldrig fått något riktigt bra svar.
Så, till er som har miljoner coins. Hur gör ni? Har ni köpt eller har ni faktiskt kämpat er igenom spelet och fixat det själva? Jag vet att om man är bra på "trade" så går man med vinst men det kräver mycket tid antar jag. Eller har ni rent utav haft turen och vunnit en grym spelare i packs?

Jag själv skulle säga att jag är fattig på fifa. Har ungefär 100-150k om jag säljer mitt lag men det är fan inte mycket om man vill bygga ett lite roligare lag IMO. Det är inte svårt att få ihop dessa pengar. De har jag enbart fått av att spela spelet och ibland sålt någon 5k spelar som jag vunnit i packs (köper bara packs för riktiga pengar).

Så, av ren nyfikenhet. Hur har ni fått till eran förmögenhet?
Citera
2014-02-01, 11:53
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Tackar för svar. Lite blandade delar där.. Ska nog köpa De Bruyne iaf, har ju en belgisk trupp med Dembélé som CAM just nu. Kör in De Bruyne där då

Rooney låter ju intressant, gött o ha någon med bra skott där. Annars får det nog bli Nasri, bättre pris o låter inte som jag blir besviken där

Oj sorry, rätt länk här: http://www.futhead.com/14/squads/5985474/
Satt på telefonen o trodde jag fick kopierat rätt länk.

Köp Schürrle, Young eller Willian till LM.
Citera
2014-02-01, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stauppforpatchen
Kanske är en upprepande fråga men har tänkt på det väldigt länge och aldrig fått något riktigt bra svar.
Så, till er som har miljoner coins. Hur gör ni? Har ni köpt eller har ni faktiskt kämpat er igenom spelet och fixat det själva? Jag vet att om man är bra på "trade" så går man med vinst men det kräver mycket tid antar jag. Eller har ni rent utav haft turen och vunnit en grym spelare i packs?

Jag själv skulle säga att jag är fattig på fifa. Har ungefär 100-150k om jag säljer mitt lag men det är fan inte mycket om man vill bygga ett lite roligare lag IMO. Det är inte svårt att få ihop dessa pengar. De har jag enbart fått av att spela spelet och ibland sålt någon 5k spelar som jag vunnit i packs (köper bara packs för riktiga pengar).

Så, av ren nyfikenhet. Hur har ni fått till eran förmögenhet?

Det finns fyra sätt att tjäna pengar på i FUT:
1. Spela matcher.
2. Trading
3. Tur i packs
4. Köpa coins

Det är vida känt att många här inne är väldigt bra på trading, så de flesta går väldigt mycket plus på det. Det viktigaste är att man hittar rätt teknik.
Citera
2014-02-01, 12:29
Bannlyst
Kan någon göra ett guld och silver-lag för 800k på ps3? Inga non-rares
Citera
2014-02-01, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Köp Schürrle, Young eller Willian till LM.

Har lagt till Willian i min uppställning på Futhead men inte köpt än. Bra eller? Bästa LM-valet i prisklassen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in