Älskar Diamé, fullständigt briljant i mitt BPL-lag. Duktig på allt, dominerar oavsett motstånd. Använder som CM i 4-1-4-1. Typ enda silvren som håller för guldlag i år!
Robben är så äckligt jävla bra älskar den killen ! köp han direkt är så så glad jag fick han i pack annars skulle jag aldrig tänkt på att köpa honom. Så komplett spelare förutom passningar och på huvudet men så äckligt snabb och bra på boll jag är kär!!!
Laget atm,tips på förbättringar ? IF Lavezzi är väl den jag tänker på men är en braaa väg dit Zlatan är för övrigt en jävla kung,fyfan vilken spelare säger jag bara!
Robben är så äckligt jävla bra älskar den killen ! köp han direkt är så så glad jag fick han i pack annars skulle jag aldrig tänkt på att köpa honom. Så komplett spelare förutom passningar och på huvudet men så äckligt snabb och bra på boll jag är kär!!!
Jag får han inte alls att fungera Han är skön att dribbla med men blir lätt av med bollen och så hatar jag hans weakfoot, borde va lite billigare tycker jag för Reus ligger på ca 90k och han är ju skönare att lira med.
Jag föredrar faktist Shaqiri!
Han känns av någon anledning mer komplett
Vad är det för fel på spelet egentligen?
Jag har kört med Robben, Neymar, Ribery, Bale och flera dyra spelare men kör ändå bäst med Ibarbo Jag kan göra roulettes runt ett helt lag med honom och skottfinta målvakten och sedan lägga bollen i krysset
Blivit sönder-cappad något så otroligt. Inte haft några större problem att ta mig till cup-finalen, men väl där möter man något svettigt BPL/Bundes lag och det blir automatiskt stolpskott på stolpskott, 0 bollkontroll och en målvakt som inte ens existerar.
Vinner finalen direkt, inte alls lika mycket EA-fuckedup-Scripting nu när man har ett billigt lag. Tråkigt att det ska vara så.. Känner att detta C-laget kommer spelas en hel del.
Blivit sönder-cappad något så otroligt. Inte haft några större problem att ta mig till cup-finalen, men väl där möter man något svettigt BPL/Bundes lag och det blir automatiskt stolpskott på stolpskott, 0 bollkontroll och en målvakt som inte ens existerar.
Vinner finalen direkt, inte alls lika mycket EA-fuckedup-Scripting nu när man har ett billigt lag. Tråkigt att det ska vara så.. Känner att detta C-laget kommer spelas en hel del.
Ja du ser ju på mitt ovanstående inlägg att vi har samma "problem"