2014-01-31, 21:22
Bannlyst
Enligt rykten så ska Konoplyanka vara klar för Liverpool. Osäkra källor dock. 5,5 års kontrakt.
2014-01-31, 21:25
Medlem
Ostpungs avatar
Nice med Källström!

Bring on those freekicks!
2014-01-31, 21:25
Moderator
vfs avatar
Va fan? Är det första april i dag? Källström till Arsenal? Dom fick låna honom billigt förmodar jag.
2014-01-31, 21:26
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Joja, blir kul på så sätt men hade velat se en anfallare också, känns aningen vågat att lita på att Giroud håller hela vägen, menmen.

Det är jag helt med på. Även om Giroud håller sig hel så har han sett sliten ut i stunder. En till striker borde vara prioriterad, tycker jag. Svårt i Jan men till sommaren vill jag gärna ha in Benteke.
2014-01-31, 21:26
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag tror att han kommer göra ett godkänt jobb i Arsenal, varken mer eller mindre. Han har, som sagt, oerhört mycket rutin vilket glöms bort ibland. Sedan är ju det en spelare med vissa väldigt tydliga brister men han har också en förmåga att bara köra "sin grej" oavsett motståndare eller läge i matchen. Det är både en svaghet och styrka.

Jag vet inte jag, tycker nästan det är hans största svaghet. Hälften av matcherna kan han se ganska sansad ut, men den andra hälften är han övertänd, spänd, överarbetar varje bollkontakt och går bort sig i defensiven. Han är verkligen inte någon att luta sig emot bara för att han fyllt 30 nu och spelat ett tag i Europa.

Han kostar inga pengar, och det kan vara nyttigt att kunna vila någon i givna segrar, men att rotera in honom i lite tuffare matcher tror jag är riskabelt. Det är en säkerhetsrisk, även om hans tillslag säkert kommer ligga bakom lite mål framåt om han får spela.
2014-01-31, 21:27
Medlem
Smirmats avatar
Så ointressant att dom ska diskutera svensk fotboll nu, känns helt irrelevant just nu.
2014-01-31, 21:28
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Enligt rykten så ska Konoplyanka vara klar för Liverpool. Osäkra källor dock. 5,5 års kontrakt.
Tvek på den alltså. Cabrera har även sagt att affären inte kommer gå igenom.

Wenger ska ha fått klartecken från styrelsen att lägga ett 400k stort bud på Draxler och därmed fått honom till klubben men Wenger har sagt nej. Helt rätt av Wenger tycker jag personligen.
2014-01-31, 21:28
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Så ointressant att dom ska diskutera svensk fotboll nu, känns helt irrelevant just nu.
Kolla skysports stream istället, så mycket bättre.

http://www.hdstreams.tv/live_sky_sportsnews.php

Sorry för dp.
2014-01-31, 21:29
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Jag vet inte jag, tycker nästan det är hans största svaghet. Hälften av matcherna kan han se ganska sansad ut, men den andra hälften är han övertänd, spänd, överarbetar varje bollkontakt och går bort sig i defensiven. Han är verkligen inte någon att luta sig emot bara för att han fyllt 30 nu och spelat ett tag i Europa.

Han kostar inga pengar, och det kan vara nyttigt att kunna vila någon i givna segrar, men att rotera in honom i lite tuffare matcher tror jag är riskabelt. Det är en säkerhetsrisk, även om hans tillslag säkert kommer ligga bakom lite mål framåt om han får spela.

Det är ju en av hans brister som sagt, att han blir för ivrig ibland. Men i spelet med boll tycker jag nästan alltid att han är närmast överambitiös. Många långa bollar, många svåra bollar, sämre förmåga att bara göra en "Taco". Så spelar han nästan alltid oavsett motstånd IMO.
2014-01-31, 21:30
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Tvek på den alltså. Cabrera har även sagt att affären inte kommer gå igenom.

Wenger ska ha fått klartecken från styrelsen att lägga ett 400k stort bud på Draxler och därmed fått honom till klubben men Wenger har sagt nej. Helt rätt av Wenger tycker jag personligen.

Ja, jävlar vilket bud...
2014-01-31, 21:30
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat

Det är aldrig irrelevant när det snackas Djurgården. Det är bara tugga i dig och njuta!
2014-01-31, 21:31
Medlem
TimTebows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Va fan? Är det första april i dag? Källström till Arsenal? Dom fick låna honom billigt förmodar jag.
Hur du kan tro att vi redan skulle vara i april när vi inte ens har kommit ut ur januari än är lite komiskt. Stämmer att Källström gick på lån till Arsenal och förmodligen ganska billigt. Några fler frågor?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in