2014-01-23, 02:26
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Undrar som rubriken lyder.

vet att Diclazepam omvandlas till en klassad metabolit i kroppen som gör den olaglig att förtära men inte inneha.

Hur är det med Flubromazepam är det samma visa, eller är det lugnt som Pyra och Etizolam var?

Mvh
Citera
2014-01-23, 09:21
Medlem
tarjaas avatar
Vilken metabolit blir Diclezepam? Sobril eller Stesolid skulle jag gissa?
Citera
2014-01-23, 20:28
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Nej kroppen bryter ner Diclazepam till delorazepam.

Delorazepam är narkotikaklassad i Sverige.
Citera
2014-01-24, 16:44
Medlem
jimpss avatar
Detta är högst intressant. Vänligen ni som har information/insikt i detta, skriv! Vilka här har använt den här substansen och sedan lämnat prover, såväl sticka som labb är av intresse... Vad har det resulterat i osv?
Citera
2014-01-24, 18:51
Medlem
Det här är en studie om just detta: http://www.uniklinik-freiburg.de/rechtsmedizin/live/forschung/Conferences/MoosmannTIAFT201301.pdf

Kan dock ej så mycket kemi, så om någon förstår resultaten bättre förklara gärna vad de innebär.

Har hört att det visar på sticka dock.
Citera
2014-01-30, 18:34
Medlem
bdbdbdbds avatar
Tog flubromazepam + pyrazolam dagen innan ett förmodat drogtest, räknade väl med att det bara skulle vara ett snabbtest och benso hade varit ok, men icke, skickades på analys...

Det lär inte va så bra antar jag, väntar på resultat, typ noll chans att det inte upptäcks?

Tystnadsplikt har dom iaf, inte nåt polistest.

Kanske ville åka fast eller som risktagare brydde mig inte dan innan iaf.

Aldrig något som skickats in förut så trodde nog det var rätt lugnt, ska inte visa annat än lagligt recept + rcbenso, lite intressant med resultat på ett sätt fast nackdelarna kommer nog överväga gissar jag.

Vet inte om de kollar mängder heller, skulle kanske kunna vara en anledning, görs sånt nu?

Får hoppas på en liten chans att de bara kollar efter andra droger, alt. inte RC.
Citera
2014-01-30, 18:42
Medlem
telepatis avatar
Jag får labbsvar inom en vecka på pisstest.

Återkommer med resultat.
Citera
2014-01-30, 18:49
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Tog flubromazepam + pyrazolam dagen innan ett förmodat drogtest, räknade väl med att det bara skulle vara ett snabbtest och benso hade varit ok, men icke, skickades på analys...

Det lär inte va så bra antar jag, väntar på resultat, typ noll chans att det inte upptäcks?

Tystnadsplikt har dom iaf, inte nåt polistest.

Kanske ville åka fast eller som risktagare brydde mig inte dan innan iaf.

Aldrig något som skickats in förut så trodde nog det var rätt lugnt, ska inte visa annat än lagligt recept + rcbenso, lite intressant med resultat på ett sätt fast nackdelarna kommer nog överväga gissar jag.

Vet inte om de kollar mängder heller, skulle kanske kunna vara en anledning, görs sånt nu?

Får hoppas på en liten chans att de bara kollar efter andra droger, alt. inte RC.

Citat:
Ursprungligen postat av telepati

Återkommer med resultat.

Hur såg det ut på sticka för er då?
Citera
2014-01-30, 19:11
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Hur såg det ut på sticka för er då?

Det kollades inte ens...
Citera
2014-01-30, 19:16
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Det kollades inte ens...

Tråkigt, för mig är det vad som är mest intressant att veta.

Blir snart att jag får lite Nitrazepam på recept så det får bli nån måtta på det här, hatar detta äckliga kontrollbehov som finns med alla dess tester. Inte fan är det för mitt eget bästa, snarare så att företagen som skapar testerna säljer in det. Det har ju blivit en väldigt stor och lönsam industri. Men vad hjälper det till? Jo, typ att kasta ut folk ur olika boenden, program, rakt ut på gatan. Då lär man sig bäst. Eller?

"Vi misstror dig inte, men du måste ändå lämna urinprov."

Jag blir så jävla less på det här.
Citera
2014-01-31, 02:27
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av telepati

Återkommer med resultat.
gött tackar!
Synd om du åker dit dock
Citera
2014-02-04, 17:47
Medlem
telepatis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
gött tackar!
Synd om du åker dit dock

Fick tyvärr inga detaljer utan bara "positiv".
Ger uppenbarligen utslag lång tid efter i alla fall då det var minst en vecka mellan senaste dosering och piss.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in