2014-01-29, 14:13
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
TOTW släpps 19:00

Tack! Brukar dom släppa happyhour-paketen även med totw? Eller är det vanliga paket som gäller?
Citera
2014-01-29, 14:13
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
en regel du bör lägga till är inga attributskort. sen finns det dock folk som bryter mot detta trots att det är med i reglerna *HOST* nevada03 *HOST*

Tack, glömde det helt. Den är given.
Citera
2014-01-29, 14:18
Medlem
Eken10Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
en regel du bör lägga till är inga attributskort. sen finns det dock folk som bryter mot detta trots att det är med i reglerna *HOST* nevada03 *HOST*
Du har pm
Citera
2014-01-29, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floyd.Lemonpould
Någon som vill lira wager 10k?

Krav:

Xbox
Minst två matcher
Inga svettiga avsparksmål
Inga attributskort

Pm'a mig om det finns intresse.
Jag är på om du inte får göra mål på skott!
Citera
2014-01-29, 14:23
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
Jag är på om du inte får göra mål på skott!

Lustigkurre.

Vill man inte spela efter kraven så kan man bara tagga vidare och spela på sitt eget sätt, ingen tvingar dig.

Ser inte problemet att sätta upp regler som jag tycker är viktiga för att göra en match så rolig och kvalitativ som möjligt. Det är ju ändå jag som ska spela?
Senast redigerad av Floyd.Lemonpould 2014-01-29 kl. 14:27.
Citera
2014-01-29, 14:33
Medlem
Ronaldinho vs IF Kaka som CF (4-3-3 false9) i brasselag?? (reserv när neymar behöver vila)
Citera
2014-01-29, 14:43
Medlem
rasmusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Tack! Brukar dom släppa happyhour-paketen även med totw? Eller är det vanliga paket som gäller?

Förtydligar frågan lite. Kommer dom släppa nya HP-packs samtidigt som IF släpps kl 19? Eller släpper dom HP nu mellan 16-17 och sedan slutar så man blir tvungen att köpa vanliga paket?

Kanske svårt att veta, men om man nu kollar tillbaka på tidigare onsdagar.

Sitter med rätt mycket gröna coins och ett jäkla kli i fingrarna!
Citera
2014-01-29, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floyd.Lemonpould
Någon som vill lira wager 10k?

Krav:

Xbox
Minst två matcher
Inga svettiga avsparksmål
Inga attributskort

Pm'a mig om det finns intresse.

Är det ok med svettiga spelare dvs använda rush-knappen? Kände att du missade ett krav som passar in bredvid avsparksmål, att man bara får göra mål mellan minut 27 och 39 annars räknas det inte. Kanske....eller...
Citera
2014-01-29, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rasmusen
Förtydligar frågan lite. Kommer dom släppa nya HP-packs samtidigt som IF släpps kl 19? Eller släpper dom HP nu mellan 16-17 och sedan slutar så man blir tvungen att köpa vanliga paket?

Kanske svårt att veta, men om man nu kollar tillbaka på tidigare onsdagar.

Sitter med rätt mycket gröna coins och ett jäkla kli i fingrarna!

Kom precis upp att HH är kl 16-17 UK time
Citera
2014-01-29, 15:02
Medlem
Jonteffss avatar
Förstår inte varför alla hatar på Floyd.Lemonpould. Tycker ni att hans regler är konstiga behöver ni ju inte utmana honom. Är inte alls ovanligt att man spelar wagers utan kick off-glitchande.
Citera
2014-01-29, 15:04
Medlem
Floyd.Lemonpoulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleHedas
Är det ok med svettiga spelare dvs använda rush-knappen? Kände att du missade ett krav som passar in bredvid avsparksmål, att man bara får göra mål mellan minut 27 och 39 annars räknas det inte. Kanske....eller...

Okej, lyssna nu David Batra.

Läste du några andra krav än de jag skrev?

Man får spela precis som man vill, förutom göra avsparksmålet. Vill jag spela på lotto så hade jag gått till tipsbutiken. Det må vara en del av spelet, men jag ser ner på spelare som använder sig av denna fega "bugg". Det är min åsikt och därför även ett krav när jag spelar wager. Det är inte svårare än så. Basta.
Citera
2014-01-29, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
Förstår inte varför alla hatar på Floyd.Lemonpould. Tycker ni att hans regler är konstiga behöver ni ju inte utmana honom. Är inte alls ovanligt att man spelar wagers utan kick off-glitchande.

Håller med dig.. man spelar väl sina wager-matcher utefter de regler man själv vill köra, till viss grad givetvis.. men jag hade sagt samma sak..vem vill starta en Wager match och det första motståndaren gör är att försöka kick-off glitcha.. Så länge han följer reglerna själv ser jag absolut inga fel i det han skriver
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in