2014-01-29, 15:12
Medlem
AstmaShocks avatar
Förstår inte varför folk ska reagera över reglerna någon annan sätter upp för SINA wagers? Inom ALL gambling finns det regler.
Och är man en av de få som medvetet väljer bort de övereffektiva och orealistiska glitcharna borde man väl få cred om något?
Senast redigerad av AstmaShock 2014-01-29 kl. 15:14.
Citera
2014-01-29, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedAndBlue
Han lär väl gå upp en del men jag kommer nog inte köpa redan, väntar åtminstone två-tre veckor till innan jag börjar bunkra irländare.

EDIT: Dock kanske man skall plocka på sig några McGeady i Ryska ligan innan det försvinner i packs.

När kommer nya kortet ut?
Citera
2014-01-29, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
När kommer nya kortet ut?

Kommer nog första veckorna i februari
Citera
2014-01-29, 15:22
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE

3e eller 2a februari var det förra året har jag för mig.
Citera
2014-01-29, 15:24
Medlem
Ni som spelar UT på nextgen (PS4/One) - Har ni märkt några skillnader när det gäller vilka spelare som är bra? Är det några andra attribut som är viktiga till skillnad från gamla versionen?

Spelmotorn är ju ganska annorlunda så det är ju möjligt att det även påverkar vilka spelare som är bra.
Citera
2014-01-29, 15:24
Medlem
Jonteffss avatar
Öhm.. Någon måste ha råkat pricebumpa min Hazard! Fick sålt han för 200k över normalpris såg jag nu
Någon som varit med om något liknande?
Citera
2014-01-29, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE

Ah ok, ja det förklarar ju att mcggedy gått upp, för hans ny kort
Lär ju inte gå under 20k innan cupen, tror i alla fall jag.
Citera
2014-01-29, 15:27
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
Öhm.. Någon måste ha råkat pricebumpa min Hazard! Fick sålt han för 200k över normalpris såg jag nu
Någon som varit med om något liknande?
Eh va? När man pricebumpar så budar man på sina egna spelare från ett annat konto. Så tror inte det är pricebump som ligger bakom det Kanske någon vänlig person som ville skänka bort 200k
Citera
2014-01-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nadolf
Ni som spelar UT på nextgen (PS4/One) - Har ni märkt några skillnader när det gäller vilka spelare som är bra? Är det några andra attribut som är viktiga till skillnad från gamla versionen?

Spelmotorn är ju ganska annorlunda så det är ju möjligt att det även påverkar vilka spelare som är bra.

Jag har märkt stor skillnad.. Spelare med hög dribbling är mycket bättre då Next gen FIFA är enklare att vända etc osv..bättre bollkontroll dessutom.. Passningar samma sak.. man märker stor skillnad på de passningsskickliga spelarna..

Exempel på spelare som funkat mycket bättre för mig på Next Gen: Schürrle, var urusel som LM på PS3, helt magisk på PS4... Elia provade jag visserligen inte mycket på PS3 men är faktiskt riktig go med boll på PS4.. De Rossi har vart riktigt bra på båda, likaså Pogba.. Inte hunnit prova så många fler..Xabi Alonsos passningar är ruggiga med förresten..
Citera
2014-01-29, 15:33
Medlem
AstmaShocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nadolf

Markanta skillnader.
Benteke till exempel, inte i närheten av lika ''OP'' längre. Tycker varken styrka eller pace har lika stor inverkan som på PS3/360.
Att göra mål med huvudet anser jag blivit betydligt svårare, vilket innebär att hög heading är väldigt effektivt. Spelare med medelmåttig heading får väldigt svårt att vinna nickdueller (Benzema t.ex), medan Mandzukic, Cavani och Falcao blir markant bättre.

Försvara är svårare, eller ja, försvararna gör misstag och det krävs mer uppmärksamhet försvarandes än bara hålla in X/A.
Följden av detta blir att snabba och rörliga, speciellt mittbackar, nästan blir ett måste då du kommer att hamna i flera situationer där du behöver vinna tillbaka bollen.
David Luiz har aldrig varit bättre
Citera
2014-01-29, 15:34
Medlem
ligger o svävar i division 2... börjat ruttna på mitt lag lite har spelat Premier League ända sen division 10...

om jag säljer av alllt jag har borde jag ligga på 1.2 miljoner....... kan någon hjälpa mig?? lag som klarar topp divisionerna...

har kört 41212 hela tiden men kan nog byta formationen till nått annat
Citera
2014-01-29, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstmaShock
Markanta skillnader.
Benteke till exempel, inte i närheten av lika ''OP'' längre. Tycker varken styrka eller pace har lika stor inverkan som på PS3/360.
Att göra mål med huvudet anser jag blivit betydligt svårare, vilket innebär att hög heading är väldigt effektivt. Spelare med medelmåttig heading får väldigt svårt att vinna nickdueller (Benzema t.ex), medan Mandzukic, Cavani och Falcao blir markant bättre.

Försvara är svårare, eller ja, försvararna gör misstag och det krävs mer uppmärksamhet försvarandes än bara hålla in X/A.
Följden av detta blir att snabba och rörliga, speciellt mittbackar, nästan blir ett måste då du kommer att hamna i flera situationer där du behöver vinna tillbaka bollen.
David Luiz har aldrig varit bättre

Sådana saker tänkte jag inte ens på..Men håller med dig om det du säger.. ingen som matar inlägg längre, känns som pace och bollkontroll blivit en viktigare faktor på Next Gen.. Ja försvarare är svårare..vilket är kul.. misstajmar du en nick så gör en spelaren det också, iallafall i vissa fall..
Hörnor och inlägg över lag är inte alls lika effektivt längre.. sen tycker jag spelarna gör mycket fler löpningar nu också.. i synnerhet ytterbackarna har en tendens att vara mer delaktiga i anfallen...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in